Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان برنامه و بودجه در بازدید از بزرگترین تونل کشور در منطقه دو آزادراه تهران-‌شمال از تکمیل مسیر رفت قطعه دو این آزادراه تا پایان دولت خبر داد و گفت: ساخت این قطعه آزادراه، ٣ هزار و ٧٠٠ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد.

به گزارش برنا، محمدباقر نوبخت در بازدید مشترک با رئیس بنیاد مستضعفان از منطقه ۲ آزادراه تهران شمال، با اشاره به میزان اعتبار تخصیص داده شده برای تکمیل این قطعه از آزادراه، اظهار کرد: از آخرین بازدید ما از منطقه ۲ آزادراه تهران شمال در تیرماه، تا امروز ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای این قطعه از آزادراه سرمایه گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با تکمیل منطقه یک آزادراه تهران شمال، حدود ۶۰ کیلیومتر از مسیر به سمت شمال کاسته شد و با تکمیل قطعه ۲ نیز بیش از ۵ کیلومتر از مسیر تردد به سمت شمال کاهش می یابد.

وی با اشاره به احداث تونل البرز شرقی در قطعه ۲ آزادراه تهران شمال افزود: اکنون این تونل که بیش از ۶۴۰۰ متر طول دارد، در مراحل نهایی قرار دارد و تا یک ماه آینده، عملیات عمرانی این تونل تکمیل می شود.

قطعه دوم آزادراه تهران شمال که طولی معادل ۲۲ کیلومتر دارد و بیش از ۹۰ درصد آن، تونل است تا پایان دولت دوازدهم مسیر رفت آن تکمیل می شود و برای پایان کل آزادراه تهران شمال، تنها ۴۷ کیلومتر باقی خواهد ماند. دولت مصمم است با همکاری بنیاد مستضعفان تا پایان امسال ۳۴۰۰ میلیارد تومان را برای تکمیل قطعه ۲ آزادراه تهران شمال سرمایه گذاری کند و تمامی برنامه ریزی هایی که از قبل انجام شده در حال تحقق است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به همزمانی این بازدید با نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: ما خوشحالیم که در سالروز شهادت سردار سلیمانی، این پیام را به دشمنان ایران بدهیم که یاران حاج قاسم، نه تنها برای تامین امنیت کشور، بلکه برای تامین رفاه و آسایش مردم، شبانه روزی در تلاشند و علی رغم تمام خباثت های دشمنان، ما در مسیر پیشرفت قرار داریم.

وی با تقدیر از بنیاد مستضعفان در همراهی با دولت برای تکمیل آزادراه تهران شمال گفت: لازم است تا من از بنیاد مستضعفان که بسیار پرانگیزه و با نشاط در کنار دولت هستند تا طبق برنامه ریزی، کارها انجام شود تقدیر و تشکر کنم.

نوبخت با بیان اینکه هزینه احداث قطعه ۲ آزادراه تهران شمال، بیش از پیش بینی ها و برآوردهای اولیه بوده، گفت: بر اساس برآوردهای اولیه، هزینه احداث قطعه ۲ آزادراه تهران شمال، ۲ هزار میلیارد تومان بود ولی با توجه به تورم کشور، برآورد ما این است که این رقم تا ۳۷۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: دولت و بنیاد مستضعفان که هر کدام ۵۰ درصد این سرمایه گذاری را متقبل می شوند، مصمم هستند که با تخصیص هرچه سریعتر، این پروژه به اتمام برسد چراکه با طولانی شدن زمان پروژه، تکمیل آن گرانتر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نوبخت آزادراه تهران شمال قطعه ۲ آزادراه تهران شمال سازمان برنامه و بودجه بنیاد مستضعفان میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات شهرداری‌ها از دولت در حال ثبت شدن است

شهردار تهران در خصوص مطالبات شهرداری‌ها از دولت گفت: مطالبات شهرداری‌ها از دولت اکنون در حال ثبت شدن است و تمام شهرداران مطالبات خود را تنظیم می‌کنند و در مسیر توافق با دولت و ثبت در سامانه‌ها دنبال می‌کنند که بتوان این مطالبات را براساس ظرفیت‌ها کشور گرفت و خرج مدیریت شهری کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی، علیرضا زاکانی، صبح امروز _سی‌ام فروردین_ در حاشیه مجمع شهرداران کلانشهرها که به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: توفیقی که در سال‌های اخیر اتفاق افتاد، این بود که عملاً مدیریت شهری در مسیر همکاری مشترک با آستان قدس رضوی برنامه‌ریزی جدی مشترک را آغاز کردند که بتوانند در شهرهای کشور در دهه کرامت برنامه‌های خاص داشته باشند که سال گذشته در ۱۰ استان با برجستگی‌های ویژه برگزار شد و دهه کرامت امکانی را فراهم می‌کند که اوج تجلی خود در این ایام قرار بگیرد.

وی افزود: مهم‌ترین بخش نشست برای هماهنگی دهه کرامت است و در کنار شهرداران و رئیس سازمان تبلیغات و عوامل مربوطه در کنار آستان قدس رضوی برنامه‌ریزی‌های مشخصی را دنبال می‌کنیم که در سال‌جاری باشکوه‌تر از گذشته گرامی بداریم و بهره بگیریم.

شهردار تهران ادامه داد: قانون برنامه هفتم و تاکید بر تشکیل اتحادیه شهرداران موضوع بعدی ماست که قانون تکلیف کرده است که اتحادیه شهرداران شکل بگیرد و دوستان در پی تشکیل اساسنامه اتحادیه هستند و مسیر همکاری با دولت بعد از اخذ مجوزهای مربوطه فراهم شود.

زاکانی در خصوص مطالبات شهرداری‌ها از دولت گفت: مطالبات شهرداری‌ها از دولت اکنون در حال ثبت شدن است و تمام شهرداران مطالبات خود را تنظیم می‌کنند و در مسیر توافق با دولت و ثبت در سامانه‌ها دنبال می‌کنند که بتوان این مطالبات را براساس ظرفیت‌ها کشور گرفت و خرج مدیریت شهری کرد.

وی افزود: به طور تجمیعی نمی‌توان عددی را اعلام کرد، چرا که مطالبات در حال ثبت شدن هستند و اعداد متفاوت است و تا زمانی که محاسبه و توافق انجام نشود، چون باید در سامانه‌ها اعمال و مورد تأیید قرار بگیرد، نمی‌توان در مورد آن به طور شفاف صحبت کرد.

کد خبر 745741

دیگر خبرها

  • بالاخره شاخه غربی بزرگراه یادگار امام تکمیل می شود | افتتاح ۲۵ تقاطع جدید و کوتاه شدن مسیر مردم در سال جاری
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام آموزشی در دولت سیزدهم شتاب گرفتند
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • مطالبات شهرداری‌ها از دولت در حال ثبت شدن است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • آخرین وضعیت ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو | این ایستگاه چه زمانی افتتاح می شود؟
  • زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر