Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی درویش‌پور ظهر جمعه در حاشیه بازدید نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و فتاح رئیس بنیاد مستضعفان از قطعه دوم آزاد راه تهران- شمال با اشاره به حجم سنگین عملیات عمرانی و فعال بودن همه کارگاه‌ها در این قطعه دوم آزادراه تهران شمال اظهار کرد: از کل ٢٢ کیلومتر این قطعه، بیش از ١٦ کیلومتر تونل و حدود ٢ کیلومتر نیز پل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بهره برداری قطعه یک آزاد راه تهران - شمال در سال گذشته توسط رئیس جمهور محترم اظهار داشت: قطعه یک با توجه به اینکه حجم قابل توجهی از عبور و مرور در آن صورت می‌گیرد توانسته در کاهش ترافیک و افزایش ایمنی عبور و مرور در این مسیر نقش قابل ملاحظه‌ای داشته باشد بنحوی که در این مدت شاهد هیچ تصادفی در این قطعه نبودیم و به همین دلیل راه اندازی قطعه دوم آزاد راه تهران - شمال برای مدیریت عالی استان بسیار حائز اهمیت و همواره مورد تاکید استاندار محترم بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز افزود برای تکمیل و بهره برداری از قطعه دوم آزاد راه تهران - شمال اعتباری به مبلغ ۲,۰۰۰ میلیارد تومان برآورد گردیده است که با پیگیری‌های مجدانه دکتر شهبازی استاندار البرز از این مبلغ یک ۱,۲۰۰ میلیارد تومان که شامل تعهدات دولت و بنیاد مستضعفان بعنوان سرمایه گذار بوده تأمین و اجرایی شده و در بازید مشترک امروز، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد مستضعفان دستورات لازم جهت تأمین باقیمانده اعتبار مورد نیاز را صادر نمودند.

درویش پور با اشاره به بهره برداری تونل البرز شرقی به طول ۶۴۰۰ متر بعنوان مهمترین قسمت قطعه دوم آزاد راه تهران- شمال می‌باشد تا پایان سال جاری اظهار داشت؛ مسیر رفت قطعه دوم آزاد راه تهران - شمال تا پایان اردیبهشت سال آینده به زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از ٢ هزار نفر در این قطعه مشغول به کار هستند بیان داشت: نظر به اینکه این آزاد راه ملی بوده و تأثیر قابل ملاحظه‌ای در تسهیل عبور و مرور و امنیت سفرهای هموطنان عزیز خواهد داشت، رفع موانع اجرایی جهت تسریع در عملیات عمرانی مورد تاکید استاندار محترم بوده و حسب نظر ایشان تمام توان استان را در این راه بکار بسته و با تمام قوا در این مسیر گام بر می‌داریم.

کد خبر 5110079

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان کرج علی درویش پور استاندار البرز قاسم سلیمانی ویروس کرونا 9 دی شیراز کرمانشاه آمار کرونا بوشهر شهرستان کرج آلودگی هوا بصیرت ایام فاطمیه گرگان عکس استانها جبهه مقاومت قطعه دوم آزاد راه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۰۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بازنگری برخی مسائل پیش روی رشد اقتصاد در استان تهران

استاندار تهران با اشاره به اهمیت بازنگری به برخی مسائل پیش روی رشد اقتصاد گفت: برخی عوامل در راستای گشایش اقتصادی نیازمند بازنگری مجدد است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صدمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان تهران با حضورعلیرضا فخاری استاندار تهران، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، رئیس اتاق تهران و رئیس‌کل دادگستری استان در محل اتاق بازرگانی تهران برگزار شد.

در این جلسه که به بررسی الزامات تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» اختصاص داشت، فعالان اقتصادی و نمایندگان تشکل‌ها به طرح چالش‌های حوزه فعالیت خود در بخش تولید پرداختند؛ از موانع موجود در برابر صادرات گرفته تا ناترازی در بخش انرژی و قیمت گذاری دستوری؛ اما مسئه‌ای که در کلام اغلب تولیدکنندگان در این جلسه مشترک بود، گلایه از عدم توجه دولت و سیاست‌گذاران به نظرات بخش خصوصی پیش از تصمیم‌گیری‌ها بود. این گلایه با صراحت از سوی رئیس اتاق تهران و دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان تهران هم مطرح شد.

در ابتدای این جلسه، رئیس شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان تهران با اشاره به تلاش برای حداکثرسازی مشارکت و سهم فعالان بخش خصوصی به ویژه تولیدکنندگان در اقتصاد اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم که یکی از عوامل بازدارنده‌ای که گردش دارایی‌ها در کشور را کُند می‌کند، عواملی است که ظاهر مشروعی دارد، اما به دلیل بازدارنده بودن نیازمند بازنگری است. به بیان دیگر برخی مجریان به نحوی عمل می‌کنند که رفع مشکلات محقق نمی‌شود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، فخاری استاندار تهران با اشاره به تحقق شعار سال با انسجام، تدبیر و تدبر، یادآورشد: چنانچه حل سه الی چهار مسئله برای سال جاری در دستورکار شورا قرار گرفته و مورد پیگیری قرار گیرد، به طور حتم نتایج خوبی حاصل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ◄ نرخ جدید عوارض آزادراه ها در سال 1403 منتشر شد + جدول
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت
  • لزوم بازنگری برخی مسائل پیش روی رشد اقتصاد در استان تهران
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۲ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان