Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@18:27:25 GMT

خداراشکر بدون مصدومیت بازی تمام کردیم

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۰۷۶۳

خداراشکر بدون مصدومیت بازی تمام کردیم

سرعتی‌زن تیم والیبال سایپا پس از پیروزی تیمش مقابل آذرباتری ارومیه گفت: خدا را شکر که بدون مصدومیت بازی را به پایان رساندیم.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از مهر ، دیدار دو تیم سایپای تهران و آذرباتری ارومیه از ساعت ۱۱ در خانه والیبال تهران برگزار شد و تیم سایپا با نتیجه سه بر صفر از سد حریف عبور کرد.

 

علی شفیعی سرعتی‌زن تیم والیبال سایپا پس از پیروزی تیمش مقابل آذرباتری گفت: بازی بسیار خوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین بازی ما در ساعت ۱۱ صبح بود و به همین دلیل کار کمی برایمان سخت شد. در ست دوم تمرکز خود را از دست دادیم اما خدا را شکر در نهایت با نتیجه سه بر صفر پیروز شدیم.

 

ملی‌پوش تیم والیبال سایپا در واکنش به سُر بودن کف سالن خانه والیبال گفت: خدا را شکر بدون مصدومیت توانستیم در این سالن بازی را تمام کنیم.

 

وی درباره تجربه کاپیتانی در تیم افزود: در تیم چند بازیکن همسن و سال حضور دارند و من نیز فقط برگه منشی را امضا می‌کنم اما پنج بزرگ‌تر دیگر در تیم داریم.

 

 

والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۰۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت من مسئله خاصی نیست

کاپیتان تیم پرسپولیس توضیحاتی درمورد مصدومیت خود ارائه کرد.

به گزارش مشرق، امید عالیشاه پس از بازی با صنعت نفت آبادان درمورد مصدومیت خود، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم مسئله خاصی باشد. حس درد داشتم که ترسیدم تشدید شود اما فردا MRI می‌گیرم تا میزان دقیق آسیب دیدگی‌ام مشخص شود.

وی درمورد برتری ۳ بر صفر تیمش در این بازی گفت: همیشه بازی کردن مقابل صنعت نفت در آبادان و جلوی تماشاگرانش سخت است زیرا تیم خوبی هستند اما همه جوره محکوم به برد بودیم.

کاپیتان پرسپولیس تاکید کرد: خدا را شکر شرایط خوبی هم داشتیم. امیدوارم این روند ادامه دار باشد. باید به بازی پیش برویم و الان باید به دیدار مقابل آلومینیوم در جام حذفی فکر کنیم‌. پس از آن به لیگ برتر بازمی‌گردیم.

دیگر خبرها

  • مرادمند: خداراشکر که در این بازی چَک خوردیم!
  • افشاگری مربی تیم ملی درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • یک مصدوم تازه روی دست استقلال/ دست نکونام خالی‌تر شد
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • نتیجه عالی برابر صنعت نفت کسب کردیم/ با تمام قوا در جام حذفی شرکت می‌کنیم
  • مصدومیت من مسئله خاصی نیست
  • اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • تحلیلگر سیاسی آمریکا: مصونیت اسرائیل از مجازات تمام شد