Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش تارنمای شبکه خبری بلومبرگ، بازار بورس نیویورک اعلام کرد که شرکت های چاینا تلکام، یونیکام هنگ کنگ و چاینا موبایل را به علت وابستگی به ارتش چین از فهرست خود خارج خواهد کرد.

براساس بیانیه بازار بورس نیویورک، این سه شرکت از ۷ تا ۱۱ ژانویه از تجارت ممنوع می شوند و فرایند خروج آنها از فهرست بازار بورس آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته شبکه خبری بلومبرگ، این سه شرکت چینی فهرست جداگانه ای در هنگ کنگ دارند. مولد تمام درآمد هر سه این شرکت ها در چین است و به جز اینکه نامشان در فهرست بازار بورس باشد، حضور معناداری در آمریکا ندارند. سهام های آنها به صورت محدود در بازار بورس نیویورک در مقایسه با عرضه اولیه آنها در هنگ کنگ به صورت محدود مبادله می شود.

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا به دنبال جنگ اقتصادی با چین در ماه نوامبر سرمایه گذاری آمریکایی ها در شرکت های چینی وابسته یا تحت کنترل ارتش چین را ممنوع کرد. طبق این دستور سرمایه گذاران آمریکایی از خرید و فروش سهام شرکت های چینی که در فهرست سیاه وزارت دفاع آمریکا قرار دارند، محروم شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بازار نیویورک بلومبرگ هنگ کنگ بازار بورس نیویورک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۱۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) قاتل چینی خودرو‌های دنا و تارا به بازار آمد + معرفی و جزئیات

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: روزگار خودرو

tags # خودروی چینی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • چراغ سبز افزایش قیمت خودرو داده شده
  • انصراف بایرن: زیدان از فهرست خارج شد
  • کدام شرکت ها از لیست فعالان مجاز گمرک تعلیق شدند؟​
  • کدام شرکت‌ها از لیست فعالان مجاز گمرک تعلیق شدند؟
  • معاملات ۳۰۷ میلیارد ریالی ۲۱ شرکت توزیع در نخستین روز بازگشایی
  • صعود انفجاری بورس ، سقوط دلار | وقت خرید کدام سهم است؟
  • (ویدئو) قاتل چینی خودرو‌های دنا و تارا به بازار آمد + معرفی و جزئیات
  • آقای نماینده؛ پای ۶۰ میلیون سهامدار در میان است
  • اپل واتس‌اپ و Threads را از فروشگاه آنلاین خود در چین خارج کرد
  • نیویورک‌تایمز: آمریکا نیروهای نظامی‌اش را از نیجر خارج می‌کند