Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@15:45:38 GMT

قول نوبخت درباره مسیر رفت آزادراه تهران- شمال

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۱۶۲۴

رئیس سازمان برنامه و بودجه در بازدید از بزرگترین تونل خاورمیانه در منطقه دو آزادراه تهران-‌شمال از تکمیل مسیر رفت قطعه دو این آزادراه تا پایان دولت خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  محمدباقر نوبخت امروز (جمعه) در بازدید مشترک با رئیس بنیاد مستضعفان از منطقه ۲ آزاد راه تهران شمال، با اشاره به میزان اعتبار تخصیص داده شده برای تکمیل این قطعه از آزاد راه، اظهار کرد: از آخرین بازدید ما از منطقه ۲ آزادراه تهران شمال در تیرماه، تا امروز ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای این قطعه از آزادراه سرمایه گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با تکمیل منطقه یک آزادراه تهران شمال، حدود ۶۰ کیلیومتر از مسیر به سمت شمال کاسته شد و با تکمیل قطعه ۲ نیز بیش از ۵ کیلومتر از مسیر تردد به سمت شمال کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به احداث تونل البرز شرقی در قطعه ۲ آزادراه تهران شمال افزود: اکنون این تونل که بیش از ۶۴۰۰ متر طول دارد، در مراحل نهایی قرار دارد و تا یک ماه آینده، عملیات عمرانی این تونل تکمیل می‌شود.

قطعه دوم آزادراه تهران شمال که طولی معادل ۲۲ کیلومتر دارد و بیش از ۹۰ درصد آن، تونل است تا پایان دولت دوازدهم مسیر رفت آن تکمیل می‌شود و برای پایان کل آزادراه تهران شمال، تنها ۴۷ کیلومتر باقی خواهد ماند. دولت مصمم است با همکاری بنیاد مستضعفان تا پایان امسال ۳۴۰۰ میلیارد تومان را برای تکمیل قطعه ۲ آزادراه تهران شمال سرمایه گذاری کند و تمامی برنامه ریزی‌هایی که از قبل انجام شده در حال تحقق است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به همزمانی این بازدید با نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: ما خوشحالیم که در سالروز شهادت سردار سلیمانی، این پیام را به دشمنان ایران بدهیم که یاران حاج قاسم، نه تنها برای تامین امنیت کشور، بلکه برای تامین رفاه و آسایش مردم، شبانه روزی در تلاشند و علی رغم تمام خباثت‌های دشمنان، ما در مسیر پیشرفت قرار داریم.

وی با تقدیر از بنیاد مستضعفان در همراهی با دولت برای تکمیل آزادراه تهران شمال گفت: لازم است تا من از بنیاد مستضعفان که بسیار پرانگیزه و با نشاط در کنار دولت هستند تا طبق برنامه ریزی، کار‌ها انجام شود تقدیر و تشکر کنم.

نوبخت با بیان اینکه هزینه احداث قطعه ۲ آزادراه تهران شمال، بیش از پیش بینی‌ها و برآورد‌های اولیه بوده، گفت: بر اساس برآورد‌های اولیه، هزینه احداث قطعه ۲ آزادراه تهران شمال، ۲ هزار میلیارد تومان بود، ولی با توجه به تورم کشور، برآورد ما این است که این رقم تا ۳۷۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: دولت و بنیاد مستضعفان که هر کدام ۵۰ درصد این سرمایه گذاری را متقبل می‌شوند، مصمم هستند که با تخصیص هرچه سریعتر، این پروژه به اتمام برسد چراکه با طولانی شدن زمان پروژه، تکمیل آن گرانتر خواهد شد. برچسب ها: افتتاح ، مسیر رفت ، آزاد راه تهران شمال ، نوبخت ، رئیس سازمان برنامه و بودجه ، برنامه و بودجه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: افتتاح مسیر رفت آزاد راه تهران شمال نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه برنامه و بودجه رئیس سازمان برنامه و بودجه قطعه ۲ آزادراه تهران شمال بنیاد مستضعفان میلیارد تومان مسیر رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک

ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه ساوه - تهران حدفاصل نسیم شهر تا فیروزبهرام

آخرین وضعیت جوی محورها

بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان‌های خراسان جنوبی، سیستان بلوچستان و کرمان

محورهای مسدود شریانی

۱- محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می‌شود.

۲- محور گشت - سراوان

۳- بندر خمیر – بندرلنگه

۴- نیکشهر – چابهار

۵- ایرانشهر – زهکلوت

۶- رودبار جنوب - ایرانشهر

محورهای مسدود غیرشریانی

۱- محور هشتگرد – طالقان

۲- محور چاهان – زرآباد

۳- جکدان – جاسک

۴- فنوج – کتیج – رمشک

۵- دلگان – بمپور

۶- قصرقند – نیکشهر

۷- بمپور – فیروزآباد

۸- ایرانشهر – خیرآباد

۹- نیکشهر – بنت

۱۰- جلگه - چاه اسحاق

۱۱- کنارک – زرآباد

۱۲- فنوج - اسپکه

۱۳- فاریاب - زهمکان

۱۴- بمپور – جلگه

۱۵- سوران – مهرستان

۱۶- سوران – پسکوه

۱۷- ایرانشهر - مهرستان

۱۸- کمربندی جدید خرانق – یزد

۱۹- عنبرآباد - بلوک

۲۰- بریس - چابهار

۲۱- نوبندیان – ریمدان

۲۲- نگور – بریس

۲۳- رودبار – زهکلوت (فرعی مظفرآباد و آبسردوئیه)

۲۴- فنوج – بنت

۲۵- جیرفت – بلوک

۲۶- رودبار _ زهکلوت (فرعی بیژن آباد)

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بعضی نقاط استان کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی، رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود و جمعه بعدازظهر در بعضی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، بخش‌هایی از مرکز استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال فارس و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

وی افزود: شنبه در غرب سواحل دریای خزر، استان اردبیل، شمال شرق آذربایجان شرقی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال و شرق فارس، شمال هرمزگان، ارتفاعات کرمان، مناطقی از اصفهان و یزد، رگبار باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: یکشنبه بعدازظهر با ورود سامانه بارشی از غرب، به تدریج بارش در مناطقی از غرب، شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی آغاز خواهد شد و یکشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، شمال فارس و ارتفاعات کرمان، رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

ضیائیان ادامه داد: دوشنبه با تقویت سامانه بارشی در نیمه غربی و مرکز کشور، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و در ارتفاعات استان کرمان، رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود؛ همچنین امروز شرق تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

کد خبر 745687

دیگر خبرها

  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر
  • پروژه‌های اولویت‌دار دانشگاه تهران تکمیل می شود
  • تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار تعمیراتی دانشگاه در ۳۰ ماه
  • بودجه مورد نیاز در سال 1403 برای بزرگراه تهران شمال 15000میلیاردتومان، بودجه تخصیصی 165میلیارد تومان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه