Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید پرویز فتاح گفت: آزادراه تهرانشمال پروژه ای تمام ایرانی است و کارگران و متخصصان بومی روی آن فعالیت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس بنیاد مستضعفان ظهر امروز جمعه در حاشیه بازدید از قطعه دوم آزاد راه تهران – شمال، در جمع خبرنگاران گفت: امنیت و رفاه مردم باید در راستای مکتب سردار سلیمانی انجام شود در نتیجه تونل البرز شرقی تا سال آینده به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید پرویز فتاح با اشاره به اینکه طول تونل البرز شرقی ۶ هزار و ۴۰۰ متر است، افزود: ۸۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، ۲ هزار کارگر و مهندس در پروژه احداث قطعه دوم آزاد راه تهران – شمال به صورت شبانه روزی مشغول به کار هستند.   وی به تامین تمام امکانات برای اتمام پروژه مذکور در زمان مقرر اشاره کرد و اظهار داشت: عملیات عمرانی تونل البرز شرقی یک شاهکار مهندسی بوده و بر اساس زمان بندی های انجام شده پیش خواهد رفت، البته پس از اتمام تونل نصب تجهیزات و تاسیسات قسمت فوفانی تونل در دستور کار قرار می گیرد.  

رئیس بنیاد مستضعفان در خاتمه با اشاره به اینکه آزادراه تهران – شمال پروژه ای تمام ایرانی است و کارگران و متخصصان بومی روی آن فعالیت می کنند، تصریح کرد: با توجه به استقبال مردم به سرعت دنبال تحقق پروژه هستیم و تکیه بر توان داخلی نشان داد حتی تحریم ها هم نتوانسته اند روی اجرای پروژه کوچکترین تاثیری داشته باشند.

  بر اساس اعلام علی درویش پور معاون عمرانی استانداری البرز در قطعه دوم آزادراه تهران شمال،  از کل ٢٢ کیلومتر پروژه، بیش از ١٦ کیلومتر تونل و حدود ٢ کیلومتر نیز پل است.   هم چنین بهره برداری تونل البرز شرقی به طول ۶۴۰۰ متر تا پایان سال جاری و مسیر رفت قطعه دوم آزاد راه تهران - شمال تا پایان اردیبهشت سال آینده به زیر بار ترافیک می رود.        



انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تونل البرز شرقی آزادراه تهران راه تهران قطعه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۱۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه خط کشی آزادراه تهران - کرج - قزوین

دریافت 35 MB کد خبر 6085478

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • نمایش توان فنی و مهندسی ایران در سریلانکا
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • افتتاح سد و نیروگاه اومااویا در سریلانکا توسط شرکت ایرانی
  • پروژه خط کشی آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • آغاز بارش‌ها در کشور از امروز | بارش‌ شدید در تهران و ۷ استان | کاهش دما در این مناطق از فردا
  • شدت گرفتن بارش‌ها در کشور/ دمای هوا کاهش می‌یابد
  • تحول آبی در استان اردبیل با تکمیل بزرگترین سد مخزنی شمال غرب کشور
  • بخش پرتودرمانی مرکز جامع سرطان البرز افتتاح می‌شود