Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر والیبال، تیم‌های لبنیات هراز آمل و راه یاب ملل کردستان، پیکان تهران وهورسان رامسر از ساعت ۱۷ به مصاف هم رفتند.

در دیدار اول شاگردان عطایی موفق شدند با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۲ تیم راه یاب ملل کردستان را شکست دهند و با این پیروزی به رده سوم جدول برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم والیبال راه یاب ملل کردستان نیز در این مسابقات سیزدهمین شکست خود در این دوره از رقابت‌ها را تجربه کرد.

در دیگر دیدار تیم‌های والیبال پیکان تهران و هورسان رامسر به مصاف هم رفتند. تیم پیکان تهران در یک بازی بسیار نزدیک توانست با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۳ هورسان رامسر را از پیش رو بردارد و ششمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها را جشن گرفت.

بیشتر بخوانید

لیگ برتر والیبال/ شهرداری ارومیه صدر نشین ماند/ طلایی پوشان به رده دوم جدول رسیدند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال اخبار والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ یک / پیروزی شاگردان سیاوش مقابل قعرنشین

به گزارش ورزش سه، این بازی با حملات استقلال ملاثانی آغاز شد و پس از هدر رفتن سه موقعیت سرانجام در یک فرار زیبا علی حمودی به یاد دوران جوانی با عبور از دفاع خوشه علی فاتح را صاحب توپ کرد تا این بازیکن گل اول مسابقه را به ثمر برساند. در ادامه بازی و حملات استقلال برای زدن گل دوم نتیجه داد و پاس در عمق زیبای امید خالدی برای دانیال مومنی منجر به گل دوم استقلال شد.

در این مسابقه چهره‌های نام آشنایی از فوتبال ایران حضور داشتند. از مهرداد بایرامی و سجاد اژدر تا احمد جبوری و احسان علوان زاده و ...

تیم آبی پوش با این برد در میانه جدول باقی ماند و کار خوشه را برای بقا در لیگ دسته اول سخت تر کرد. آنها در قعر جدول اوضاع خوبی ندارند.

دیگر خبرها

  • کامبک عنایتی به شجاعی و تیم سابقش؛ پیکان پرید!
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!
  • لطفی دربی دوم تهران را از دست داد
  • شاگردان شمسایی با پیروزی آغاز کردند
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ذوب‌آهن؛ امیدها زنده شد
  • معوقه هفته هفدهم| پیروزی سپاهان در دربی اصفهان در روز فحاشی به مورایس!
  • لیگ یک / پیروزی شاگردان سیاوش مقابل قعرنشین
  • دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال