Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:55:50 GMT

سرخیو راموس دوباره مصدوم شد؟

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۲۴۶۱

سرخیو راموس دوباره مصدوم شد؟

احتمال غیبت سرخیو راموس در اولین بازی سال جدید در ترکیب رئال مادرید وجود دارد.


به گزارش "ورزش سه"، مرور بازی های رئال مادرید در سال های اخیر نشان می دهد هرگاه سرخیو راموس غایب بوده، شرایط برای این تیم دشوار شده و لوس بلانکوس موفق به کسب نتایج مورد نظر نشده اشست. حالا نشریه مارکا مدعی شد کاپیتان رئال مادرید در تمرینات امروز تیمش غایب بوده و ممکن است او در بازی این هفته مقابل سلتاویگو قادر به حضور در ترکیب نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رئال مادرید در آخرین دیدار خود در سال 2020 و در حالیکه سرخیو راموس را در ترکیب ثابت در اختیار داشت، مقابل الچه متوقف شد و دو امتیاز حساس را از دست داد. کاپیتان باتجربه رئال مادرید امروز به علت کسالت در تمرینات گروهی شرکت نکرده و به صورت انفرادی در سالن بدنسازی به تمرین پرداخته است. در صورت از دست دادن امتیاز برابر سلتاویگو، کار رئال مادرید برای دفاع از عنوان قهرمانی دشوار خواهد شد.

 

این در حالیست که هنوز پروسه تمدید قرارداد سرخیو راموس با رئال مادرید انجام نشده و ممکن است او در پایان فصل از این باشگاه جدا شود. به نظر می رسد سرخیو راموس خواهان تمدید دو ساله قرارداد خود است، اما سیاست باشگاه رئتال مادری تمدید یک ساله با بازیکنان بالای 30 سال است.

رئال مادرید سرخیو راموس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید سرخیو راموس سرخیو راموس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است

از دید رئیس رئال مادرید هافبک آلمانی برای بازی در این تیم متولد شده است.

طرفداری | فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید از هافبک آلمانی تیمش تعریف و تمجید کرده است.

تونی کروس از سال 2014 عضو رئال مادرید است و در این مدت به یکی از مهم ترین بازیکنان این تیم تبدیل شده است. او به همراه رئال مادرید 4 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است و در مجموع با رئال مادرید 20 جام ارزشمند کسب کرده است. هافبک آلمانی لوس بلانکوس تاکنون در 459 بازی برای رئال مادرید به میدان رفته و آمار 28 گل و 96 پاس گل را به نام خودش به ثبت رسانده است. درخشش کروس در طول یک دهه حضورش در رئال مادرید، تمجید ریاست این باشگاه اسپانیایی را در پی داشته است.

تونی کروس یکی از آن بازیکنانی است که برای بازی در رئال مادرید متولد شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند