Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان لوس بلانکوس در تمرینات این تیم غایب بود. 

رئال مادرید و سلتاویگو فردا (شنبه) و در چارچوب رقابت های لالیگا به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، سرخیو راموس، کاپیتان و مدافع میانی رئال مادرید به دلیل بیماری و ناراحتی در تمرینات امروز این تیم غایب بود. حضور راموس در بازی مقابل سلتاویگو در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی این تیم فردا در این رابطه تصمیم گیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راموس امروز به صورت انفرادی تمرینات خود را انجام داد.

همچنین بخوانید:

زیدان: هیچ فرمول جادویی برای شکست سلتا وجود ندارد؛ سرنوشت لالیگا هنوز مشخص نیست

هنوز توافقی میان سرخیو راموس و رئال مادرید بر سر تمدید قرارداد حاصل نشده است

سرخیو راموس: تمدید قرارداد؟ خواهیم دید!

 

اخبار داغ طرفداری:

رونمایی از گزینه‌ های جانشینی ترابی در العربی / استاد الدوحه ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 31 دسامبر 2020 مهدی طارمی، آقای گل سال 2020 لیگ پرتغال کریستیانو رونالدو: بدون شک 2020، سال آسانی نبود؛ امیدوارم سال 2021 ماندگار شود

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنتونیو رودیگر پس از برد مقابل منچسترسیتی: الله اکبر / فیلم

رئال مادرید با برتری مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد. رودیگر موفق شد پنالتی آخر رئال مادرید را وارد دروازه منچسترسیتی کند.

دانلود (1.4MB)

دیگر خبرها