Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوید آلابا در پایان این فصل قراردادش با بایرن به پایان می رسد و این قرارداد به احتمل زیاد تمدید نخواهد شد. نشریه مارکا در گزارشی ادعا کرده است این بازیکن در آستانه توافق نهایی با رئال مارید است تا فصل آینده پیراهن این تیم را بر تن کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، قرارداد داوید آلابا در پایان همین فصل با بایرن مونیخ به اتمام خواهد رسید و از همین حالا تیم هایی چون رئال مادرید و لیورپول برای جذب مدافع اتریشی و ۲۸ ساله بایرن مونیخ ابراز علاقه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد کار انتقال داوید آلابا به رئال مادرید نهایی شده و او به زودی نام تیم بعدی خود را اعلام خواهد کرد.

داوید آلابا توانایی بازی کردن در مرکز خط دفاعی، سمت راست و حتی هافبک دفاعی را دارد و در ماه های اخیر تیم های زیادی برای خرید او وارد عمل شده بودند. بایرن مونیخ تلاش زیادی برای تمدید قرارداد این بازیکن و حفظ او برای فصول بعد انجام داده بود، اما در نهایت توافق حاصل نشد و به نظر می رسد رئال مادرید برای خرید داوید آلابا به توافق رسیده است.

داوید آلابا که در باشگاه بایرن مونیخ رشد کرده و تبدیل به ستاره بزرگی شده است، در سالهای حضور در بایرن مونیخ ۹ عنوان قهرمانی بوندسلیگا، شش جام حذفی آلمان و دو لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده است. این بازیکن از ابتدای فصل بعد در ترکیب رئال مادرید حاضر خواهد شد.

به نظر می رسد مذاکرات داوید آلابا با باشگاه رئال مادرید نتیجه بخش بوده و ممکن است طی چند روزری آتی، کهکشانی ها رسما توافق با این بازیکن را نهایی کرده و اعلام کنند. مذاکرات طولانی و فرسایشی پینی زاهاوی، مدیر برنامه داوید آلابا با بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد حاصلی در پی نداشت و در ماه های اخیر نیز مدیران بایرن اعتراف کردند به زودی شاهد جدایی داوید آلابا خواهند بود.

شاید بارزترین ویژگی آلابا قدرت شئتزنی و کاشته زنی وی باشد و این خبر خوبی برای کهکشانی هاست. باید دید رئال مادرید که بعد از روبرتو کارلوس ، شوتزن قهار برزیلی ، مدافع شوتزن دیگری نداشته است ، از آلابا چطور می تواند در این زمینه بهره ببرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: داوید آلابا بایرن مونیخ لیورپول نشریه مارکا رئال مادرید جام حذفی آلمان لیگ قهرمانان اروپا روبرتو کارلوس بایرن مونیخ بوندسلیگا جام حذفی آلمان داوید آلابا رئال مادرید روبرتو کارلوس لیگ قهرمانان اروپا لیورپول نشریه مارکا داوید آلابا رئال مادرید بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نه مورینیو، نه ناگلزمن: بایرن به زیدان زنگ زد

به گزارش "ورزش سه"، زین‌الدین زیدان در ژوئن 2021 رئال مادرید و نیمکت این تیم را ترک کرد. از آن زمان تاکنون تیم‌های مختلفی مانند یوونتوس و پی اس جی به سراغ او رفته‌اند و حتی شایعه حضور احتمالی او روی نیمکت تیم ملی فرانسه نیز شنیده می‌شد. در این سال‌ها رئال مادرید هرگز پیشنهادی نداده و زیدان خود نیز در برابر بازگشت به مربیگری مقاومت کرده است. 

با این حال، در روزهای اخیر بایرن با ایجنت او تماس گرفته است تا علاقه این باشگاه آلمانی به جذب او را اعلام کند.

اخراج توخل و حالا گزینه زیدان

بایرن آنچه را که به نظر می‌رسید یک سلطه بی‌پایان در بوندسلیگاست، از دست رفته می‌بیند. آمدن توخل در مارس 2023 به تیم باواریایی کمک کرد تا فصل گذشته در آخرین روز پس از تساوی بروسیا دورتموند برابر ماینتس، قهرمان آلمان شود، اما امسال همه چیز متفاوت بوده و سلطه بایرلورکوزن با ژابی آلونسو، همه معادلات فوتبال آلمان را بر هم زده است. پیامد این ناکامی، خداحافظی با توخل بود و اگرچه او تا پایان فصل ادامه می‌دهد، اما توخل از اول ژوئن دیگر مربی بایرن نخواهد بود.

در روزهای اخیر، سران باشگاه آلمانی با اطرافیان زین‌الدین زیدان تماس گرفته‌اند تا از تمایل او برای بازگشت به نیمکت سه سال پس از پایان رابطه‌اش با رئال مادرید مطلع شوند. 

نام ناگلزمن، هانسی فلیک و مورینیو پیش از این بارها به‌عنوان گزینه احتمالی بایرن مطرح شده بود، اما آخرین حرکت از مونیخ به مربی‌ای اشاره دارد که سه قهرمانی متوالی لیگ قهرمانان را با رئال برده است.

بایرن همچنان سردرگم

جای تعجب است که بایرن، تیمی که معمولاً زودتر از موعد برنامه‌ریزی می‌کند (در ژانویه ورود مربیان قبلی مانند گواردیولا را اعلام کرد)، همچنان فعالانه به دنبال مربی‌ای ایده‌آل است. هنگامی که بوندسلیگا دست نیافتنی شده، این واقعیت که لیگ قهرمانان هنوز هم امکان پذیر است، حداقل تا 17 آوریل، توانسته به عنوان یک ترمز عمل کند، اما تماس‌ها با زیدان آغاز شده است.

زیدان هفته‌ها پیش در یک بازی دوستانه با پیشکسوتان یوونتوس شرکت کرد و درباره آینده خود صحبت کرد: «روزی در ایتالیا مربیگری کنم؟ چرا که نه؟ هر اتفاقی ممکن است بیفتد، اما در حال حاضر من کار دیگری انجام می‌دهم. مطمئن هستم که به نیمکت بازخواهم گشت، دوست دارم دوباره مربیگری کنم.»

زیدان همچنان از همه اتفاقات در دنیای فوتبال آگاه است، او همواره در کنار فرزندانش که برای ایبار، کاستیا و جوانان بتیس بازی می‌کنند حضور دارد و در باشگاه رودز آویرون نیز سهام‌دار است. زیدان همچنان یکی از نمادهای آدیداس است و کمپ‌های ورزشی را در فرانسه با زمین‌های پادل راه‌اندازی کرده است. اکنون باید دید پیشنهاد بایرن برای او جذاب و وسوسه کننده است یا همچنان دور از نیمکت خواهد بود.

منبع: مارکا

دیگر خبرها

  • مدیر اجرایی لورکوزن: آلونسو روزی سرمربی رئال مادرید خواهد شد
  • ادعای ستاره سیتی: ترسی از پادشاه اروپا نداریم
  • ادعای مارکا؛ تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان
  • احتمال دارد ژابی آلونسو سرمربی رئال شود
  • مخالفت رئال مادرید با درخواست کورتوا و آلابا: شما را به منچستر نمی‌بریم!
  • تماس بایرن با زیدان برای جانشینی توخل
  • تماس باشگاه بایرن مونیخ با زیدان
  • نه مورینیو، نه ناگلزمن: بایرن به زیدان زنگ زد
  • تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان / ادعای مارکا
  • پاسخ توخل و مولر به ادعای عجیب هامان