Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 13 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، پایداری هوا در برخی کلانشهرها و افزایش غلظت آلاینده‌ها به خصوص غلظت ذرات معلق کوچکتر از ۲.۵ میکرون آن هم در شرایط کرونایی ، گروه های حساس را در معرض آسیب قرار می دهد و لازم است این افراد از تردد در فضای باز اجتناب کنند.

کارشناسان سازمان هواشناسی از تداوم و تشدید پایداری هوا تا روز یکشنبه هفته آینده (۱۴ دی‌ماه) در پنج کلانشهر تهران، کرج، اصفهان، اراک و تبریز خبر دادند و به همه گروه‌های سنی از تردد غیرضروری در سطح شهر و هرگونه فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز هشدار دادند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلودگی هوا یکی از چالش‌های اساسی برای کلانشهرها و شهرهای صنعتی اطراف آن محسوب می شود و کارشناسان تاکید دارند برای برون‌رفت از وضع موجود باید تدابیر اصولی اندیشید و برنامه‌های عملیاتی و راهکارهایی بر اساس تحقیقات علمی و دقیق در پیش گرفت.

با توجه به پیش بینی انباشت آلاینده ها تا اواسط هفته آینده به عموم مردم برای کاهش تردد خودروها و عدم تردد و سفرهای غیر ضرور شهری و برون شهری، استفاده از ماسک، عدم ورزش و فعالیت بدنی در فضای باز، رعایت شیوه نامه های بهداشتی مرتبط با بیماری کووید ۱۹ و آلودگی هوا توصیه می‌شود.

کد خبر 577084 برچسب‌ها آلاینده‌ها آلودگی هوا چندرسانه‌ای - همشهری آنلاین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آلاینده ها آلودگی هوا آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۲۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ویژه اردو‌های مدارس از مجموعه ارم سبز

به گزارش روابط عمومی ارم سبز؛ اردو‌های دانش آموزی از مجموعه ارم سبز در بخش‌های بازدید از باغ وحش، شهربازی‌های روباز، سرپوشیده و فضای سبز مجموعه برگزار می‌گردد ودانش آموزان با حضور در این مجموعه ضمن استفاده از دستگاه‌های بازی و بازدید علمی و تفریحی از باغ وحش، میتوانند از فضای سبز منحصربفرد مجموعه لذت برده و یک روز خاطره انگیز را رقم زنند.

لازم به ذکر است؛ مدارس می‌توانند با هماهنگی قبلی از طریق شماره تلفن‌های ۰۲۱۲۷۲۰ و ۴۴۱۴۰۸۰۰ از کلیه اماکن مجموعه ارم سبز با لحاظ تخفیفات ویژه مدارس بازدید نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • چطور بهار را به بالکن خانه ها ببریم؟ | ایده های برای نگهداری گیاهان در بالکن‌های۲ متری
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس در استان یزد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • استقبال ویژه اردو‌های مدارس از مجموعه ارم سبز
  • روزنامه همشهری : دنبال تعطیلی شنبه نباشید / ۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟