Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید نیادوست مربی مسلم نیادوست دونده کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تمرینات مسلم نیادوست اظهار کرد: مسلم به طور منظم تمرین می‌کند و در دوران آماده سازی قرار دارد. شیراز به لحاظ آب و هوایی ارتفاع خوبی  نسبت به سایر استان‌ها دارد.

مربی نیادوست بیان کرد: توقع ما این است که فدراسیون دو و میدانی چند مسابقه خوب برای مسلم در نظر بگیرد تا با تمام قوا در مسابقات ورودی المپیک شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از ورزشکاران همانند حدادی و تفتیان توانسته اند از پیشرفت و دانش روز دنیا استفاده کنند

صیامی روزنه امید را در دل دوندگان ایجاد کرده است 

او افزود: مسلم نیادوست مصدومیتی از ناحیه عضله ۲ قلو داشت که خوشبختانه مشکل او برطرف شد. فدراسیون دو و میدانی از ما به خوبی حمایت کرده و تمرینات نیادوست را پیگیری  می‌کند. صیامی خیلی زحمت می‌کشد و روزنه امید را در دل ورزشکاران ایجاد کرده است و هوای ورزشکاران را در این شرایط دارد.

مربی نیادوست بیان کرد: مسابقات داخل سالن آسیایی را بهمن ماه پیش رو داریم. اگر شرایط ویروس کرونا اجازه بدهد و مسئولان فدراسیون هم حمایت کنند در این رقابت‌ها حاضر می شویم. برنامه اردوی خود را با فدارسیون هماهنگ کرده ایم تا در شهر‌های ایران به خصوص شیراز تمرینات خود را پیگیری کنیم. شیراز آب و هوای ۴ فصل دارد.

او درباره کسب سهمیه المپیک اظهار کرد: ما درباره ورودی المپیک با فدراسیون دو و میدانی و اداره کل ورزش شیراز صحبت کرده ایم. اگر ورزشکاری خوب تمرین و در یک مسابقه بین المللی شرکت کند به طور حتم می‌تواند محک خوبی بخورد. حمید سجادی به همراه چند ورزشکار دیگر در سال‌های گذشته با حضور در مسابقات بزرگ و رقابت در کنار ورزشکاران دنیا توانستند پیشرفت کنند.

مسلم دوست ندارد در المپیک توریست باشد 

او تصریح کرد: با وجود اینکه فدراسیون دو و میدانی از لحاظ مالی بودجه کمی دارد، اما مسئولان به ورزشکاران و مربیان  که در سطح ملی فعالیت می‌کنند توجه ویژه‌ای دارد. اگر مسلم به المپیک برود دوست ندارد که در آنجا توریست باشد. همه ورزشکاران در المپیک اهداف بزرگی دارند و اگر ورزشکاران برنامه ریزی درست و امکانات خوبی داشته باشند در آن صورت نتایج خوبی می‌توانند به دست آورند. به هر حال حضور در المپیک دور از دسترس نیست، اما سخت است.

مربی نیادوست گفت: کشور‌های آفریقایی همانند کنیا و اتیوپی در دو و میدانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. کسب مدال در کنار ورزشکاران آفریقایی سخت است،  اما اگر دیدگاه فدراسیون دو و میدانی عوض شود در آن صورت ما هم می‌توانیم پیشرفت کنیم.

بیشتر بخوانید

نیادوست: دو و میدانی شغل دوم ورزشکاران است/ بعضی‌ها برای منافع شخصی وارد ورزش می‌شوند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی المپیک توکیو فدراسیون دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۳۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد

دبیر انجمن کوراش گفت: ۲۳ فروردین ماه سال جاری نماینده ۱۵ کشور در گود زینل‌خان با یکدیگر پیکار خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، کوروش خسرویار دبیر انجمن کوراش فدراسیون ووشو با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی جام پهلوان پوریای ولی این رشته ورزشی در خراسان شمالی اظهار داشت: این رقابت‌های بین‌المللی از 23 فروردین ماه به مدت دو روز در گود «زینل خان» اسفراین برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رقابت‌های بین‌المللی کوراش‌کارانی از کشور‌های روسیه، یونان، فرانسه، لیتوانی، هند، قرقیزستان، ازبکستان، افغانستان، عراق، ترکمنستان، پاکستان، تایلند، کنگو، تاجیکستان، قزاقستان و ایران با هم به رقابت می‌پردازند.

دبیر انجمن کوراش فدراسیون ووشو ادامه داد: کوراش‌کاران در دو وزن 90 کیلوگرم و 90- کیلوگرم با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی یادآور شد: رقابت‌های بین‌المللی کوراش یک روز قبل از برگزاری مسابقات کشتی باچوخه اسفراین برگزار خواهد شد. خراسان شمالی ظرفیت ویژه‌ای در رشته کوراش دارد به گونه‌ای که با معرفی قهرمانان زیادی در میادین آسیایی و جهانی همواره عنوان‌دار پایتخت کوراش کشور است.

این مسابقات با حمایت فدراسیون ووشو و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی در ایام تعطیلات ایام عید مبارک فطر برگزار خواهد شد.

ایران میزبان مسابقات کوراش قهرمانی آسیا شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس‌| دو عضو ایرانی AFC در مسابقات انتخابی المپیک
  • حضور هندبالیست جوان ایران در مسابقات نمایشی ستارگان جهان
  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • تاثیر مربی کره‌ای بر پیشرفت کمانداران ایران/معضل تجهیزات پابرجاست
  • هت‌تریک ناکامی بوکس در سال گذشته/ فونتانا ناجی می‌شود؟
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد
  • حضور ۱۷ ورزشکار و مربی آذربایجان شرقی در اردوی تیم‌های ملی
  • طالبی: بهترین اتفاقات در انتظار تفنگ است
  • حسن یزدانی مجبور به جراحی شد/کامران بدشانسی آورد/ ۳ مدال می‌گیریم