Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنابر ادعای سایت گل تمام مسابقات باشگاهی و ملی قاره آسیا در سال ۲۰۲۱ به صورت متمرکز برگزار خواهد شد و این شمال بازی های تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی هم خواهد بود .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بنابر اخبار منابع  نسخه عربی سایت گل AFC سیستم متمرکزبرگزاری مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ و لیگ قهرمانان آسیا و تمام مسابقات قاره ای برای سال ۲۰۲۱ را تصویب کرده و به مرحله اجرا خواهد گذاشت که شامل بازی های تیم ملی ایران هم می شود ‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ پس از توقف مسابقات به دلیل بحران جدید ویروس کرونا  و تأثیرات آن بر پروازها و دشواری مسافرت بین کشورهای جهان ، به صورت متمرکز در قطر برگزار شد و این کشور امکانات فوق‌العاده خود را برای برگزاری مسابقات بسیج کرد.
در حال حاضر همه مسابقات مقدماتی  جام جهانی قطر و جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ آسیا در چین به دلیل بیماری همه گیر کرونا در دور هفتم متوقف شده و کنفدراسیون تصمیم گرفته دور هفتم و هشتم را فروردین آینده برگزار کند اما در صورت بروز مجدد مشکلاتی مثل عدم کنترل کرونا در کشورها تا آن بازه زمانی ، این مسابقات بصورت متمرکز در خردادماه اینده در قطر برگزار می‌شود.این ممکن است خبر خوبی برای تیم ملی ایران باشد که اساسا با برگزاری بازیهای متمرکز شرایط بهتری نسبت به رقبا خواهد داشت . ایران درحال حاضر پس از شکست مقابل عراق و قطر شرایط سختی در گروه خود دارد.البته تصویب این موضوع به معنای سلب میزبانی ایران از دو بازی حساس مقابل عراق و بحرین خواهد بود اما بازیکنان ایران با زمینهای قطر خو گرفته و با شرایط کاملا آشنایند.
در عین حال با توجه انجام لیگ قهرمانان آسیا با حضور ۴۰ تیم ، AFC  اردیبهشت آینده را برای راه اندازی نسخه جدید مسابقات تعیین کرده است ، جایی که مسابقات از انجام بازیهای پلی آف و مقدماتی آغاز شده و سپس تورنمنت درآذرماه ۲۰۲۱ تکمیل می شود.
از ایران ، فولاد و استقلال در پلی آف و پرسپولیس و تراکتور در مسابقات گروهی به میدان خواهند رفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سایت گل لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی اخبار تیم ملی تیم ملی سایت گل لیگ قهرمانان آسیا جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

 

ایران بر بام کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ایستاد تیم ملی کشتی فرنگی با کسب ۴ نشان طلا، ۳ نقره و ۲ برنز با اقتدار عنوان قهرمانی قاره کهن را از آن خود کرد.   پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا کیومرث هاشمی در پیامی کسب مقام نخست ایران در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را تبریک گفت.   کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ نشان طلا بر گردن محمدهادی ساروی مسابقات نهایی پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از عصر امروز (سه شنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد.   جام جهانی تنیس روی میز - ماکائو نوشاد عالمیان نتیجه را مقابل نفر ١٩ جهان واگذار کرد ملی پوش ایران نتیجه دومین دیدار خود را در مسابقات جام جهانی تنیس روی میز به نماینده سوئد واگذار کرد.   اطلاعیه سازمان لیگ بسکتبال جهت تشکیل کمیته انضباطی نشست کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در خصوص حواشی دیدار‌های مرحله یک چهارم پایانی لیگ برتر برگزار خواهد شد.   برادران عالمیان دو پینگ پنگ باز اعزامی به انتخابی المپیک نیما عالمیان با قهرمانی در مسابقات انتخابی، مسافر رقابت‌های آسیای میانه و گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.   روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های مختلف بر اساس ابلاغیه ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۲ سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه‌ها روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های برتر و لیگ یک گل زده بیشتر در خانه حریف محاسبه نمی‌شود.   تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد هانیه رستمیان با ایستادن در رده سوم تپانچه ۲۵ متر مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی- برزیل، راهی فینال شد.   تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد پوریا نوروزیان با قرار گرفتن در جایگاه ششم به کار خود در فینال تفنگ بادی ۱۰ متر مسابقات تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی و کسب سهمیه المپیک پایان داد.   نایب قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در تور آزاد سامیلا تیم ملی والیبال ساحلی ایران عنوان نایب قهرمانی تور آزاد آسیایی سامیلا را به دست آورد تا والیبال ایران سومین مدال سال ۱۴۰۳ خود را کسب کند.   اعزام تیم تیراندازی اهداف پروازی به مسابقات انتخابی المپیک ۷ تیرانداز کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و توزیع سهمیه المپیک، راهی قطر شدند.    

دیگر خبرها

  • صعود بانوی قایقران آذربایجان‌غربی به نیمه‌نهایی مسابقات روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه
  • آب‌های آرام انتخابی المپیک؛ آقامیرزایی برنز گرفت، پنجمی کانو دونفره ایران
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۰ فروردین
  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد