Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@23:09:43 GMT

پیش بینی وضعیت بورس هفته آینده

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۴۵۶۱

پیش بینی وضعیت بورس هفته آینده

بازار سهام همچنان روز‌های پرفراز و نشیبی را پشت سر می‌گذارد و در هفته اخیر هم مثل چند هفته گذشته رشد یا افت شدید نداشت. آیا این روند نوسانات محدود در بازار سهام ادامه دارد؟ ممکن است هفته بعد روند شاخص بورس متعادل‌تر باشد؟ به گزارش پول نیوز، بازار بورس و سهام همچنان روز‌های پرفراز و نشیبی را پشت سر می‌گذارد و در هفته اخیر هم مثل چند هفته گذشته رشد یا افت شدید نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا این روند نوسانات محدود در بازار سهام ادامه دارد؟ ممکن است هفته بعد روند شاخص بورس متعادل‌تر باشد؟ آخرین اخبار بازار سهام حاوی چه سیگنال‌هایی برای سهامداران است؟
ـ مدیرکل نظارت بر محصولات بهداشتی سازمان حمایت اعلام کرد که هرگونه افزایش قیمتی مواد شوینده تا پایان سال ممنوع است.
ـ مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با حضور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس خواستار افزایش تعرفه‌های مخابراتی شد. ـ طبق گزارش کمیسیون بازرگانی داخلی اتاق بازرگانی ایران، حجم واردات کلیه اقلام اساسی به غیر از ذرت در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال گذشته سیر نزولی داشته است. همچنین طبق آمار بانک مرکزی، میزان تامین برای کالا‌های اساسی در ۹ ماهه ابتدای سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۱ درصد کاهش داشته است.
وزیر نیرو گفت: وزارت بهداشت کشور با رعایت مجموعه ملاحظاتی درصدد خرید دوز مورد نیاز واکسن کرونا از شرکت اروپایی است و هزینه آن از محل منابع مالی ایران در عراق پرداخت خواهد شد.
ـ به گفته رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت یکی از شرکت‌های ایرانی تولید واکسن خوراکی کووید-۱۹ را در دستور کار خود دارد.
ـ فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد و امور دارایی با تاکید بر این نکته که بازار سهام در ریل مناسب قرار گفته است، اعلام کرد، ما به جز متغیر‌های پیرامونی که روی بازار اثر می‌گذارد، اختلال خاصی در بازار سرمایه نداریم. نهادسازی خوبی در بازار سهام صورت گرفته به طوری که تقریبا همه ناشران بازار سهام، بازارگردان دارند.
ـ رئیس جمهور با بیان اینکه اوراق را جایگزین پول نفت کردیم ما یک قران هم از بانک مرکزی نگرفتیم، گفت: در شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور، یک روز پرداخت حقوق هیچ کارمندی با تاخیر مواجه نشده است.
ـ رئیس شورای رقابت گفت: ۱۸ خودرو مشمول فرمول جدید قیمت گذاری خواهند شد که شامل ۴۵ درصد خودرو‌های داخلی می‌شود که شامل پژو پارس، پژو ۲۰۷ اتومات، پژو ۲۰۷ دستی، سمند سورن پلاس، رانا پلاس، رانا پلاس TU۵، دنا پلاس توربو شارژ، دنا پلاس توبوشارژ اتومات، هایما توربو دستی، هایما توربو اتومات، تارا، ساینا S، کوییک، شاهین، آریو، برلیانس و چانگان است.
ـ معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود ۱.۵ میلیون پیامک به مالکان واحد‌های خالی از سکنه ارسال شده که پاسخ ندادند و اصلاح وضعیت سکونتی آنها، به منزله خالی بودن واحد مدنظر تلقی می‌شود.
ـ وزیر اقتصاد از عرضه صندق دارا دوم با سهام سه بانک تا پایان سال خبر داد و گفت: در صدد تسریع انتقال مالکیت و واگذاری باقیمانده سهام دولت به بخش خصوصی و عموم مردم هستیم.
با این سیگنال‌های مثبت به بازار سهام، آیا ممکن است در هفته بعد روند شاخص بورس از هفته اخیر بهتر باشد؟
پیام الیاس کردی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با روند شاخص‌سازان در معاملات هفته آینده گفته است: متاسفانه بعضی از سهم‌های شاخص‌ساز کف قیمتی خود را شکستند و برای رشد این سهم‌ها پول کافی در بازار سهام وجود ندارد. زمانی روند نماد‌های شاخص‌ساز بهبود پیدا می‌کند که بازارگردان‌ها به جای نوسان‌گیری در این نماد‌ها حمایت کنند.
عباسعلی حقانی هم در رابطه با شاخص کل در جریان معاملال هفته آینده گفت: سهم‌های کوچک به واسطه بازیگران خود رشد زیادی داشتند و احتمال می‌رود در جریان معاملات هفته آینده روند شاخص‌سازان بهبود پیدا کند.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بورس اوراق بهادار بورس تهران عرضه سهام سهام عدالت شاخص بورس بازار سهام هفته آینده روند شاخص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۱۴۳۴ واحدی به ۲,۳۱۵,۳۷۰ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ با افت ۱۴۳۴ واحدی به ۲,۳۱۵,۳۷۰ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۰۷۷.۴۵ و احدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۶۴۴.۶۳۱ میلیارد سهم بود که طی ۳۱,۳۱۲ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۴,۷۴۳.۹۲۵ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۹۷۸,۵۵۰.۴۸۸ میلیارد ریال شد.

کد خبر 746290

دیگر خبرها

  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • محرک جدید بورس
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • افت ۱۳هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود