Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@17:45:43 GMT

دانلود قسمت سوم 3 سریال قورباغه

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۴۹۸۱

دانلود قسمت سوم 3 سریال قورباغه

خبرگزاری آریا - لینک دانلود قسمت سوم سریال قورباغه، قسمت 29 آقازاده، قسمت اول ملکه گدایان و قسمت پنجم برنامه همرفیق در این نوشتار جهت راحتی و استفاده مخاطبین سینمایی گنجانده شده ست.
در قسمت دوم قورباغه شاهد اتفاقات بسیاری بودیم. در این اپیزود سریال وارد فاز جدیدی می شود و روایت کننده افراد دیگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افرادی که مامورین غیررسمی شهرداری هستند و با دریافت اسلحه (با مجوز) به پاکسازی و کشتن شگ های ولگرد می پردازند… چه اتفاقی افتاد؟ چرا بهترین دوستم به بهترین دوستش شلیک کرد؟ به من! به خودش! قسمت دوم با صحنه اجساد غرق در خون شروع می‌شود. اما یکی از آن ها به شکل معجزه آسایی زنده است.
یک فلش بک به گذشته:دوازده سال قبل چهار شکارچی از طرف شهرداری که مسوولیت شکار سگ را دارند. در حین انجام کار یکی از آن ها از روی اشتباه شخصی را به جای سگ مورد ضرب گلوله قرار می دهد. شخص ضارب (سروش) که از صحنه جرم فرار می کند، عاقبت به دام مامورین پلیس می افتد و در نهایت در دادگاه‌ به خاطر قتل غیر عمد با تعهد و با گرفتن رضایت از اولیای دم (به شرط این که از پسر مقتول نگهداری کند و مخارج او را پرداخت کند، چون توانایی پرداخت دیه را نداشته است) از زندان آزاد می شود.
هر دو پس از مدتی هم خانگی و زندگی در کنار هم برای گذران معاش به خفت گیری، کارهای خلافکارانه، مشارکت در قتل و… روی می آورند و درگیر ماجراهایی از این دست می شوند. فلش بک به زمان حال: سروش و پسر مقتول در حال انتقال جنازه ها به بیابان و صحبت از توانایی و نیروی هیپنوتیزم نوری (نوید محمد زاده ) که قادر است دیگران را وادار به انجام خواسته هایش کند. در این زمان است که فردی که قبلا در ویلای نوید محمدزاده کشته شده است (با بازی صابر ابر) و بدین ترتیب کاراکتر های قصه از قسمت اول و دوم بهم وصل می شوند.
این لینک دادن ها و اتصال شخصیت ها نشان دهنده این است که هنوز ما در مرحله بسط داستانی و روایت ابعاد وجودی شخصیت ها هستیم و احتمالا از قسمت 3 یا 4 وارد فاز اصلی داستان قورباغه خواهیم شد.
به هر ترتیبی که هست در حالی که این دو فرد در حال جابجایی جسد بودند، پس از انتقال مقتول به جایی شبیه سردخانه به ناگاه متوجه زنده بودن وی می شوند. صابر ابر نمرده است. چیزی که واکنش بسیاری از مخاطبین در فضای مجازی را به دنبال داشت که چگونه یک فرد پس از اصابت 2-3 گلوله هنوز زنده است. ولی توضیح سازندگان این بود که قلب این فرد به گونه خیلی نادر به صورت مادرزادی در سمت راست بدنش قرار داشته و گلوله به قلبش نخورده است.
ظاهرا او را می کشند تا مطمین شوند که کشته شده است ولی غافل از این که در هنگام حمل و نقل و زمانی که در مسیر راه بودند وی از درون ماشین از آن ها فیلم گرفته است و احتمالا بدین گونه در قسمت سوم حوادث و گرفتاری های بسیاری برایشان پیش می آید. داستان های گنگ و مبهم چند پاره قورباغه به این جا ختم نمی شوند و حتما باید در ادامه شاهد چفت شدن و تکمیل شدن قطعات این پازل درهم و برهم باشیم.
حال باید دید که در قسمت سوم از سریال قورباغه چه اتفاقاتی می افتد. در ادامه این نوشتار و سطرهای پایین لینک دانلود قسمت سوم قورباغه با 5 کیفیت گوناگون از سایت بسیار خوب کول دانلود درج شده است. لازم به ذکر است که سریال قورباغه با کیفیت Bluray 4k و همچنین صدی 6 کاناله انکود و در اختیار کاربران قرار گرفته است. این نخستین بار است که برای یک اثر ایرانی چنین اتفاقی رخ می دهد!
دانلود قانونی: قسمت سوم سریال قورباغه
.

و بالاخره سی و چهارمین سریال شبکه نمایش خانگی به نام "ملکه گدایان" نیز از این هفته آغاز به پخش می کند. قسمت اول سریال ملکه گدایان سرانجام با دریافت مجوزهای لازم به طور قطع در این هفته پخش خواهد شد تا با پایان سریال آقازاده، جایگزین آن بشود.
باران کوثری , رویا نونهالی , سولماز غنی , فرزاد فرزین ، ارمان درویش ، محمدرضا غفاری ، پانته آ بهرام ، الهام کردا ، امین بهبودی ، یسنا میر تهماسب ، بهشاد شریفیان ، علی اوجی در حالی در جدیدترین اثر حسین سهیلی زاده به ایفای نقش پرداخته اند که در خلاصه داستان ملکه گدایان آمده است: امروزِ تو، می تونه فردای من باشه … هیچ کس از سرنوشت خبر نداره….حتی شما…
دریافت لینک: دانلود سریال ملکه گدایان
.

همرفیق عنوان یک برنامه تاک شو (گفتگو محور) با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی و تهیه کنندگی حسن خدادادی و همچنین نویسندگی سروش صحت می باشد. این گونه برنامه های محاوره ای و مصاحبه مانند، مثال های فراوانی در امریکا دارد که چند سالی است در ایران نیز جا افتاده است. نکته متمایز همرفیق این است که هر شرکت کننده یک رفیق (همرفیق) نیز با خود به برنامه می آورد و در دقایفی نیز او حضور دارد.
تا کنون با پخش 3 قسمت از این سریال، استقبال قابل توجهی در قبال آن شده است در حدی که بسیاری را شگفت زده کرده است. در گذشته سابقه نداشت که یک برنامه مصاحبه گونه تا این حد مخاطب داشته باشد. از نکات قابل توجه دیگر همرفیق مصاحبه جدید سینا ولی الله می باشد که پس از این که عده ای از کاربران فضای مجازی ادعا کرده بودند که همرفیق شهاب حسیتی کپی شده از چندشنبه با سینا می باشد، ولی الله در جدیدترین مصاحبه خود خاطر نشان کرد به صرف این که شهاب حسینی مانند من روی میزی نشسته باشد و با مهمان هایش گپ بزند که کپی یا تقلید حساب نمی شود و این سبک از برنامه ها در همه جای جهان مرسوم است. بدین ترتیب وی این ادعا را رد کرد.
شایعاتی مبنی بر دستمزد نجومی چند میلیاردی نوید محمدزاده و همچنین حضور محسن چاوشی در این برنامه نیز مطرح شد و این که به وی برای شرکت در همرفیق پیشنهاد 2 و نیم میلیارد تومانی داده شده بود و چاووشی نپذیرفته است. شایعات ولی در حد شایعه باقی می مانند همیشه و نمی توان به آن ها استناد کرد.
در قسمت اول از برنامه همرفیق نوید محمدزاده مهمان شهاب حسینی بود و همرفیق وی نیز وحید جلیلوند بود. همچنین در قسمت دوم نیز هوتن شکیبا به همراه همرفیق خود یعنی بهرام افشاری در برنامه همرفیق حضور داشت. در قسمت سوم نیز پژمان جمشیدی به همراه سام درخشانی به عنوان رفیق رودرروی شهاب حسینی قرار گرفت. قسمت چهارم نیز با حضور فاطمه معتمدآریا و مرضیه برومند به عناون شرکت کننده اصلی و همرفیق خود، برگزار شد.
حال در این هفته به قسمت پنجم از همرفیق رسیده ایم. پیشنهاد ما این است که حتما به تماشای این برنامه جذاب بنشینید چرا که گفتگوهای شنیدنی و پرهیجانی در آن ، مابین مهمان ها و مجری رد و بدل می شود.
دریافت لینک: قسمت پنجم همرفیق
.

در قسمت 28 آقازاده شاهد ادامه روند پیگیری فسادهای نیما و امیر بحری و از این قسمت، حاج حسن، حامد به نزد استاد ارژنگ می رود که تابلوهای نقاشی بسیاری را با نیما در طی مزایده های فراوان و شوهای نمایشی به فروش گذاشته بود. تابلوهایی که همگی جعلی بودند. آثاری از جمله هنرمندانی چون سهراب سپهری و…
نیما که ایام زندان حسابی وی را کلافه کرده بود و دیگر تحمل این اوضاع را نداشت سرانجام لب به سخن می گشاید و اطلاعات بسیاری را فاش می کند. همزمان از حامد دو چیز می خواهد. یکی این که به شدت پیگیر پرونده و رد دنباله دار فساد های حاج حسن بشود، به این دلیل که نیما ترس بسیاری داشت که با این افشاگری ها دچار غضب وی قرار بگیرد و بنابراین از حامد تقاضای کمک می کند. حامد نیز به او این اطمینان را می دهد و می گوید که از هیچ کمکی فروگذار نخواد کرد.
در ادامه ولی نیما خواسته دیگرش را بیان می کند و از حامد می خواهد که وی را به مزار پدرش یعنی مرتضا شریفی ببرد تا با او صحبت کند و به نحوی حلالیت بطلبد. اکنون نیما به شدت بابت کارهایی که در گذشته کرده بود پشیمان شده است. در این میان ولی حامد تلاش زیادی می کند تا بتواند برای نیما مرخصی کوتاه مدتی مهیا کند تا با نظارات مامورین وی را به مزار پدرش ببرند. ولی بازپرس پرونده نمی پذیرد به این دلیل که فکر می کند حاج حسن این گونه می خواد. وقتی حاج حسن متوجه این مساله می شود موافقت خود را اعلام می کند و ابراز می کند که باید این عمل صورت پذیرد.
نیما در هنگامی بلند شدن از سر مزار پدرش مورد سوقصد قرار می گیرد و با شلیک فردی از بالا در دم کشته می شود. تلاش پلیس های برا یافتن فرد ضارب ظاهرا به چایی نمی رسد و به این ترتیب یکی دیگر از مهم ترین افرادی که اطلاعات زیاد و ناگفته های بسیاری را می دانست از میان می رود و پرونده در دست تحقیق حامد سخت تر از قبل می شود.
مشخص نیست که آیا واقعا حاج حسن پشت همه این مسایل است. آیا او بدین وضعیت علنی از بازپرس می خواهد که با مرخضی رفتن نیما موافقت کند تا افراد خودش را اجیر کند و او را بکشند؟ یا آیا این ها همه صحنه سازی های نویسنده داستان هستند که می خواهد به عنوان نکته انحرافی ذهن و چشم مخاطب را از فرد اصلی که پشت این مسایل است و در پشت پرده به جابجایی مهره هایش و عروسک گردانی افرادش می پردازد، دور کند.
باید یک قسمت دیگر منتظر ماند تا سرانجام سریال آقازاده مشخص شود. قسمت 29 آخرین قسمت از سریال آقازاده خواهد بود که از شما دعوت می کنیم که در سایت کول دانلود و از طریق لینکی که در سطر بعد می آید به تماشای آن بنشینید.
دریافت لینک: قسمت 29 سریال آقازاده
همچنین شما می توانید با کلیک بر روی لینکی که در ادامه می آید به صفحه مخصوص دانلود سریال های ایرانی و خارجی دسترسی داشته باشید.
.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سریال آقازاده سریال قورباغه ملکه گدایان شهاب حسینی قسمت اول قسمت سوم حاج حسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۴۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خنده‌دارترین بخش قسمت چهارم برنامه اسکار مهران مدیری؛ برگهایم کو!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # مهران مدیری ، یوسف تیموری سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • نگاهی متفاوت به قسمت چهاردهم «گناه فرشته» که بازتاب‌های بسیاری به همراه داشت
  • (ویدئو) آخرین قسمت «زیرخاکی»؛ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • تازه‌ترین تیزر «زیرخاکی» منتشر شد/ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد +تیزر
  • پخش قسمت‌های پخش شده «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از شبکه تماشا
  • «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» از شبکه 2
  • «فرهنگ» سوژه هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» شد
  • اخبار کوتاه ۸ فروردین
  • (ویدئو) خنده‌دارترین بخش قسمت چهارم برنامه اسکار مهران مدیری؛ برگهایم کو!
  • «کاوه» داستان قسمت آخر زیرخاکی ۴ را لو داد!