Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی توصیه کرد: وزارت آموزش وپرورش "مکتب شهید سلیمانی"  را در محتوای آموزشی و پرورشی قرار داده و ابعاد مختلف شخصیتی شهید گرانقدر به عنوان یک الگوی مجسم در تربیت تمام ساحتی مدنظر قرار گیرد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی در پیامی به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: «سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در چهار دهه جهاد فی سبیل الله، از دوران دفاع مقدس تا مبارزه با داعش و تروریست های تکفیری، نماد ایستادگی و مقاومت در جهان بود و مکتب پایداری و پایمردی را در جهان به گونه ای احیا کرد که برجسته ترین صاحب‌نظران و متخصصان حوزه های نظامی جهان او را یک استراتژیست بزرگ در دفاع از ارزش ها می دانستند و بارها به این حقیقت اعتراف کرده بودند که حاج قاسم سلیمانی یکی از مقتدرترین فرماندهان نظامی جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی مطرح کرد: «شهادت پاداش فرمانده دلاور سپاه و  ذوالفقار  ولایت بود که در هنگامه مبارزه با استکبار و صهیونیست، عظمت و هیبت او به مصداق  "اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ"  لرزه بر هیمنه دشمن می افکند و به وقت برخورد با هموطنان و آزادگان جهان، به ویژه در برابر خانواده ها و  فرزندان شهدا لبخند صمیمی او "رُحَماءُ بَینَهُم" را  بردلها ماندگار کرد.»

نماینده مردم همدان در خانه ملت در ادامه بیان کرد: «یک سال از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گذشت، مسیر حق طلبی و مبارزه سردار دلها با ظالمان و مستکبران جهان، شمس نورافشان و مهر فروزانی شده است که هر روز رشد روزافزون اندیشه های متعالی، بیداری انسان ها و انزوای تفکر تروریست را  به دنبال خواهد داشت.»

وی در پایان اظهار کرد: «مکتب شهید سلیمانی، ماوای انسان ها و جوانانی است که دل در گرو ارزش های والای انسانی و انقلاب اسلامی ایران دارند، با تبریک و تسلیت نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به محضر حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، خانواده معزز شهید و ملت بزرگ ایران توصیه می شود وزارت آموزش وپرورش "مکتب شهید سلیمانی"  را در محتوای آموزشی وپرورشی قرار داده و ابعاد مختلف شخصیتی شهید گرانقدر به عنوان یک الگوی مجسم در تربیت تمام ساحتی مدنظر قرار گیرد و جلوه های زیبای عشق به مردم، ایثار و فداکاری، عزت و کرامت، ایستادگی و ظلم ستیزی و انسان دوستی شهید بزرگوار در سرفصل های آموزشی دانش آموزان پایه ها و دوره های مختلف تحصیلی گنجانده شود.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شهادت سردار سلیمانی شهید سلیمانی مجلس شورای اسلامی وزارت آموزش و پرورش سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مکتب شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۵۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، استاندار در این مراسم با تاکید بر تکمیل زیرساخت‌های آموزشی در همه نقاط استان گفت: با تمام وجود و با استفاده از همه ظرفیت‌ها برای برقراری عدالت آموزشی تلاش می‌کنیم.
محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان افزود:  ما به همه دستگاه‌ها و مجموعه‌ها گفته‌ایم به آموزش و پرورش کمک کنند چرا که آموزش و پرورش مجموعه عظیم و اثرگذار در نظام راهبردی کشور است.
وی افزود: این استان دارای استعداد‌های بسیار خوبی است که باید امکانات مناسب برای آن فراهم شود.
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اگر ما صد‌ها مدرسه با بهترین امکانات فراهم کنیم، اما به توانمند سازی معلمان توجه نکنیم، یقیناً همچنان دچار مشکل خواهیم بود لذا باید وجه ویژه‌ای به معلمان صورت گیرد.
وی ادامه داد: برای ما آموزش و پرورش بسیار مهم است بر همین اساس آماده همکاری در زمینه دانش افزایی معلمان هستیم.
کرمی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال ۱۴۰۳ را مزین نام جهش تولید با مشارکت مردم فرمودند؛ در واقع مردم در دوران دفاع مقدس نیز در همه شرایط در میدان حاضر بودند و مشارکت مردم بسیار مهم است.
وی افزود: سرانه‌های آموزشی در برنامه‌ریزی و غنای برنامه‌های تربیتی و آموزشی نقش اساسی دارد بنابراین باید خانواده‌ها نیز در این زمینه مشارکت کنند، زیرا مردم نیز علاقمند به مشارکت در امور در قالب انجمن اولیا و مربیان هستند که مدیران باید این ظرفیت عظیم را در نظر بگیرند.
وی ادامه داد: از محبت و نگاه عالمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نسبت به این استان تشکر می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 
  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • مدارس دولتی امسال ضعیف‌تر می‌شوند؟ 
  • سازمان دانش آموزی یک مجموعه منظم، برنامه محور و منسجم در بُعد تربیتی و پرورشی است
  • اسکان بیش از ۳۲۰ هزار مسافر نوروزی در مراکز آموزشی اصفهان
  • پلدشت پیشرو در توسعه فضای آموزشی آذربایجان غربی
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان