Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@00:06:39 GMT

مرتفع ترین آبنمای موزیکال پایتخت را مجازی ببینید

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۵۷۶۱

مرتفع ترین آبنمای موزیکال پایتخت را مجازی ببینید

‍‍‍‍‍‍

آبنمای موزیکال آبشار تهران با ۲ هزار متر مربع مساحت در برکه شماره ۷ آبشار تفریحی تهران احداث شده است. در آبنمای موزیکال آبشار تهران از تکنولوژی DMX استفاده شده و جذابیت خاصی را در ارتفاعات شمال غربی تهران ایجاد کرده است.

با راه‌اندازی آبنمای موزیکال آبشار تهران، جاذبه‌های بصری و تفریحی این مجموعه زیبا واقع در ارتفاعات پایتخت بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبنمای موزیکال آبشار تهران حدود ۲ هزار متر مربع مساحت دارد و برای تجهیز آن از بروزترین و مدرنترین امکانات مورد استفاده در آبنماهای دنیا استفاده شده است.
فواره مرکزی این آبنما تا ۱۰ متر و دیگر فواره ها تا حدود ۶ متر ارتفاع می گیرند و با توجه به استفاده از تکنولوژی DMX در آبنما، همزمان با روشن شدن سیستم، مصرف برق کنترل خواهد شد.آبنمای موزیکال آبشار تهران اولین آبنمای موزیکال تهران است که با استفاده از سیستم کنترل بصورت DMX هدایت می شود.کاهش مصرف برق یکی از مزایای به کار گیری سیستم DMX است. همچنین با استفاده از این تکنولوژی که تکنولوژی روز دنیاست، امکان کنترل پمپها و چراغها بصورت تک تک و در واقع عیب یابی و رفع سریع نقص آنها وجود دارد.چراغهای نصب شده در آبنما دارای ۳ رنگ اصلی است و به واسطه DMX می توان افکتهای زیبا و چشمگیر ایجاد کرد.
آبنمای موزیکال آبشار تهران در راستای اجرای طرح همدلی و همزمان با روز طبیعت در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسید.

آدرس : انتهای بزرگراه همت، بعد از پل آزادگان، خروجی پارک آبشار

/ سیری در ایران

  مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

مرتفع ترین آبنمای موزیکال پایتخت در آبشار تهران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۵۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران بارانی و سالم است

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، بارش باران که از عصر دیروز میهمان پایتخت نشینان شده منجر به ثابت بودن کیفیت هوا همچون روزهای گذشته شده بطوریکه شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای شهر تهران روی عدد ۸۱ و در شرایط قابل قبول یا همان سالم قرار دارد البته در ۲۴ ساعت گذشته نیز شاخص کیفیت هوا با قرار گرفتن روی عدد ۷۷ در شرایط سالم بود.

بر اساس اطلاعات دریافتی از ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای شهر تهران تمامی نقاط پایتخت در وضعیت سالم قرار دارد و هیچ نقطه‌ای از پایتخت ناسالم نیست.

از ابتدای امسال تاکنون، پایتخت نشینان پنچ روز هوای پاک و ۲۹ روز هم هوای سالم استنشاق کردند.

سال گذشته و براساس روز شمار شاخص آلودگی در مجموع ۱۰ روز هوای پاک، ۲۳۶ روز هوای قابل قبول، ۱۰۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۲ روز هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها در پرونده شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

گفتنی است، شاخص کیفیت هوا معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطوح سلامت افراد است که به ترتیب از صفر تا ۵۰ در شرایط پاک یا سبز، ۵۱ تا ۱۰۰ در شرایط قابل قبول یا زرد، ۱۰۱ تا ۱۵۰ در شرایط ناسالم برای گروه حساس یا نارنجی، ۱۵۱ تا ۲۰۰ در شرایط ناسالم برای همه یا قرمز، ۲۰۱ تا ۳۰۰ در شرایط بسیار ناسالم یا بنفش و ۳۰۱ تا ۵۰۰ در شرایط خطرناک یا ارغوانی تعیین شده است.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • هوای تهران بارانی و سالم است
  • پایتخت خنک می‌شود
  • ببینید | تصاویری جالب از خون‌گیری موزیکال در یک آزمایشگاه؛ می‌خواهیم خون بگیریم ۲ سی‌سی از شما!
  • برگزاری رویداد مثبت ۱۰۰ در پایتخت
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • سکانسی از سریال پایتخت که سوژه فضای مجازی شد + عکس
  • آبشار رؤیایی ایران در لرستان