Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- تاثیر ارلینگ هالند در باشگاه دورتموند به حدی بوده که او حالا بعد از گذشت مدت زمانی کوتاه به بهترین بازیکن این تیم تبدیل شده و از طرف دیگر غول های فوتبال اروپا علاقه زیادی به جذب او نشان داده‌اند.
به گزارش آریا، باشگاه‌های بزرگی نظیر لیورپول، منچستر یونایتد، منچستر سیتی و البته رئال مادرید خواهان به خدمت گرفتن این ستاره نروژی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی طی روزهای اخیر گفته شد که امیلی روسود، نامزد ریاست بارسلونا در صورت پیروزی شدن در انتخابات ارلینگ هالند را به نوکمپ خواهد آورد؛ موضوعی که روز گذشته مشاور ارشد روسود در مصاحبه ای با آاس آن را تایید کرده بود.
در همین ارتباط شایعات مطرح شده درباره حضور مهاجم نروژی در بارسلونا با واکنش مدیر برنامه‌های او یعنی مینو رایولا همراه بوده و در این باره می گوید: " اخبار جعلی! من با هیچ یک از نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا در مورد ارلینگ هالند یا بازیکنان دیگر صحبت نکرده و نخواهم کرد. با این حال اگر رئیس بارسا در ماه ژانویه انتخاب شود می تواند با من تماس بگیرد."
ارلینگ هالند در یک سال اخیر به قدری درخشان کار کرده که بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی برای جذب مهاجم جوان دورتموند پیشقدم شده اند. انتختابات ریاست باشگاه بارسلونا در پیش است و نامزدهای این انتخابات از همین حالا با نام بردن از اسامی نام های بزرگ قصد دارند هواداران را مجاب به رای دادن به خود کنند. اگر امیل روسود موفق شود در میان خیل نامزدها عنوان ریاست باشپاه بارسلونا را ایز آن خود کند، بی تردید جوزپ ماریا مینگوئلا به عنوان مدیر ورزشی بعدی این باشگاه معرفی خواهد شد. حالا او در مصاحبه ای مدعی شد آنها از همین حالا برای جذب ارلینگ هالند و کیلیان امباپه، دو ستار جوان فوتبال وارد عمل شده و در شرایط خوبی برای انتقال این دو بازیکن قرار دارند.
جوزپ ماریا مینگوئلا گفت: "ما به طور کامل از شرایط جذب ارلینگ هالند آگاه هستیم و اگر در انتهابات ریاست باشگاه بارسلونا پیروز شویم، فردای آن روز با مینو رایولا تماس گرفته و شرایط جذی ارلینگ هالند را قبول خواهیم کرد. کیلیان امباپه؟ در مورد او اوضاع کمی پیچیده تر است، زیرا سال آینده قرارداد امباپه تمام می شود. ما در مورد جذب امباپه نیز تحرکاتی داشته و دارای بیشترین شانس برای خرید این بازیکن هستیم."
از طرفی لیونل مسی در تابستان سال گذشته مشکلات فراوانی را با مدیریت این باشگاه تجربه کرد و در آن مقطع کسی تقریبا تردیدی در مورد جدایی این بازیکن نداشت. اما در نهایت او در مصاحبه ای اعلام کرد عدم تمایل به درگیری حقوقی با باشگاه باعث شده در تابستان سال قبل از جدایی از بارسلونا صرف نظر کند. قرارداد لیونل مسی در پایان فصل با باشگاه بارسلونا به اتمام می رسد و او از امروز و شروع سال جدید به صورت قانونی و رسما مختار است با هر باشگاهی مذاکره کرده و حتی توافق کند. امروز نشریه مارکا تیتر یک خود را به این موضوع اختصاص داده و خبر از آزادی ستاره 33 ساله بارسلونا برای جدایی از این تیم داده است.
البته لیونل مسی چند روز قبل در مصاحبه ای مدعی شد هنوز تصمیمی در مورد آینده نگرفته و همه چیز را به انتهای فصل موکول کرده است. دو تیم منچسترسیتی و پاری سن ژرمن به شدت خواهان جذب این بازیکن بزرگ بوده و مترصد فرصتی برای توافق با لیونل مسی و جذب او برای فصل آینده هستند. البته در روزهای اخیر اخباری در مورد احتمال ماندن لیونل مسی تا سال 2022 در بارسلونا و انتقال به اینتر میامی در آن مقطع شنیده شده است. تردیدی وجود ندارد که انتخابات اواخر این ماه نقش مهمی در آینده لیونل مسی خواهد داشت اگر رئیس جدید باشگاه بارسلونا با این بازیکن توافق نکرده و نتواند رضایت لیونل مسی را جلب کند، آنگاه کابوس هواداران این تیم عینیت گرفته و او بالاخره از بارسا جدا خواهد شد.
البته در مصاحبه اخیر لیونل مسی رویکرد متفاوتی نسبت به مصاحبه تابستان داشت و به نظر می رسد عصبانیت او نسبت به گذشته کمتر شده است. همین موضوع هواداران بارسلونا را نسبت به ماندن این بازیکن در نوکمپ امیدوار ساخته است. لیونل مسی در همین اواخر سال 2020 موفق به شکستن رکورد پله شده و عنوان بهترین گلزن تاریخ با لباس یک باشگاه را از آن خود کرد. اتفاقی که نوید درخشش این بازیکن در سال جدید را به هواداران بارسلونا می دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هالند امباپه بارسلونا مسی باشگاه بارسلونا ارلینگ هالند مصاحبه ای لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایان مسی جایگزین لیونل می‌شود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از رسانه‌های اسپانیایی؛ ­رایان مسی بازیکن ۱۷ ساله فرانسوی به تازگی به مسی جدید فوتبال جهان تشبیه شده است. رایان مسی ارتباطی با لیونل مسی ندارد، اما گفته می‌شود این بازیکن­ از لحاظ هوش و نبوغ فوتبالی از ستاره فوتبال جهان کم ندارد. رایان مسی ماکنون در تیم ۱۷ ساله‌های فرانسه بازی می‌کند و وی اصلیتی کامرونی دارد، اما پدر بزرگ وی سودانی است و خود این بازیکن در فرانسه بازی می‌کند.   این بازیکن متولد سال ۲۰۰۷ است و رابطه خانوادگی با لیونل مسی ندارد او در تیم دیژون فرانسه بازی می‌کند و اخیرا با تیم ملی جوانان این کشور به میدان رفته است.

دیگر خبرها

  • مدیر معروف پی اس جی قربانی جدایی امباپه
  • اریک گارسیا: ژیرونا باعث شد دوباره از فوتبال لذت ببرم؛ در تابستان به بارسلونا برمی‌گردم
  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار لیونل مسی داشته‌اند؟
  • آیا بارسلونا پیراهن شماره 10 لیونل مسی را به لامین یامال می‌دهد؟
  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • رایان مسی جایگزین لیونل می‌شود
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • عکس| شکار پدر هالند در بارسلونا!
  • رقابت با بزرگان اروپا؛ بارسلونا به دنبال جذب نیکو ویلیامز
  • لیونل مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد