Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمانی‌پور با بیان این‌که شهید سلیمانی ولایت‌مدار بود گفت: تمام مسئولان ویژگی خدمت به خلق سردار سلیمانی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا زمانی‌پور مجری، کارگردان و مستندساز خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، در مورد سردار سلیمانی اظهار کرد: تمام مردم طی سال‌های گذشته از حماسه‌های سردار سلیمانی در کشور سوریه و سایر کشورها شنیده اند و در جریان اقدامات انجام شده توسط سردار سلیمانی و مدافعان حرم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افرود: تمام فعالیت‌های سردار سلیمانی از مبارزه با داعش گرفته تا دفاع از حرم ائمه(ع)، برقراری امنیت در داخل کشور، مقاومت و ایستادگی ایشان باعث شده بود که مردم عُلقه خاصی نسبت به سردار سلیمانی داشته باشند.

این مجری خراسان جنوبی در مورد پیام حضور مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی، بیان کرد: مردم با حضور میلیونی خود در مراسم تشییع سردار سلیمانی و همراهانشان به دشمن نشان دادند که کشور ایران سردار سلیمانی و از این دست سردارها کم ندارد.

زمانی‌پور عنوان کرد: زنان و مردان ایران اسلامی همیشه نشان داده‌اند که پیرو راه شهدا بوده و هستند و افرادی که برای رضای خدا و دفاع از مردم تلاش می‌کنند برایشان بسیار با ارزش‌اند.

سردار سلیمانی می‌خواست سرباز باشد

وی عنوان کرد: مهم‌ترین ویژگی سردار سلیمانی خلوص نیت ایشان بود و همیشه تلاش می‌کردند یک سرباز ساده باشند. هیچ وقت دنبال جاه، مقام و منسب نبودند.

این کارگردان و مستندساز اظهار کرد: سردار سلیمانی ولایت‌مدار بودند و همیشه تلاش می‌کردند در هر مسئولیتی که دارند کارشان را به درستی انجام دهند.

زمانی‌پور گفت: سردار سلیمانی دنبال دنیا و کارهایی که جنبه دنیوی داشته باشد نبودند.

وی افزود: تمامی افراد که مسئولیتی دارند باید این ویژگیِ خدمت به خلق سردار سلیمانی را در تمامی امورات سرلوحه کار خود قرار دهند.

این کارگردان و مستندساز، علت هراس دشمن از سردار سلیمانی را، علاقه مردم به ایشان دانست و بیان کرد: خدمات سردار سلیمانی مختص ایران نبود بلکه خدمات ایشان در تمامی کشورهای مسلمانی که زیر بار ظلم دشمن بودند قابل لمس بود و این خدمات باعث علاقه مردم به ایشان و پیروی از سردار سلیمانی شده بود و دشمن از این همه علاقه مردم به سردار هراس داشت.

زمانی‌پور در مورد سیلی سخت به آمریکا و انتقام خون سردار سلیمانی، گفت: قطعا مسئولان در این خصوص تصمیم‌گیری خواهند کرد اما همیشه انتقام با موشک، تفنگ و گلوله محقق نمی‌شود. پیشرفت و موفقیت کشور در زمینه‌های مختلفف سیلی سختی بر دشمنان است.

وی در مورد نقش هنرمندان برای بیان ویژگی‌های سردار سلیمانی، عنوان کرد: هر فردی در هر زمینه‌ای که فعالیت دارد می‌تواند در بیان ویژگی‌های حاج قاسم تلاش کند. هنرمندان نیز در این خصوص نقش مهمی دارند.

کارگردان و مستند ساز خراسان‌جنوبی به یکی از آثارش به نام "فصل انارها" اشاره کرد و گفت: این فیلم بلند که با همکاری صدا و سیمای خراسان‌جنوبی و به صورت کاملا بومی تهیه شده، بیان کننده فرهنگ مقاومت بوده و به زندگی شهید مرتضی بصیری‌پور اولین شهید مدافع حرم خراسان‌جنوبی و سایر مدافعان حرم پرداخته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سردار سلیمانی خراسان جنوبی زمانی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۶۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه دوشنبه، حجت الاسلام هادی صادقی معاون قوه قضائیه و رئیس توسعه حل اختلاف کشور به همراه امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد و جمعی از مسئولان قضائی و مدیران شهرستان با برپایی میز خدمت در مسجد خاتم الانبیا مارلیک (مصلای نماز جمعه) پاسخگوی مطالبات مردم شدند.

بر اساس این گزارش، در این میز خدمت، شهروندان به صورت چهره به چهره مسائل و درخواست خود را با مسئولان قضائی و دیگر مدیران دستگاه‌ها در میان گذاشته، خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

گفتنی است که مسئولان پاسخگو در میز خدمت پس از بررسی درخواست مراجعین، دستورات لازم را برای رسیدگی صادر و برخی از شهروندان را برای پیگیری مطالباتشان به اداره متبوع خود دعوت کردند.

کد خبر 6085998

دیگر خبرها

  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان