Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمد زهرایی گفت: امروز در سالروز شهادت شهید سلیمانی در این سرزمین پاک قرار بر این است که در برنامه مدون و با همت شما جهادگران ما به ازای جبهه مقاومت که در تمام گیتی گسترده شده و اثرات آن در تمام جهان هستی دیده شده است، جبهه جهانی خدمت رسان جهادی نیز تشکیل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار محمد زهرایی صبح امروز در مراسم اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم استان کرمان گفت: من دست بوس تمامی جهادگران عزیز هستم، به ویژه شمایی که در سرزمین حاج قاسم و در سالروز شهادت سپهبد شهید سلیمانی به منظور مقابله با فقر و محرومیت همت کرده اید که به مناطق محروم اعزام شوید تا خدمات شایانی را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به شکل گیری اردوهای جهادی در سال 1379 عنوان کرد: این اردوها به فرمان ولی امر مسلمین به گروه جهادی تبدیل شد و گروه جهادی به حرکت جهادی و حرکت جهادی به جریان جهادی مبدل شد.

وی ادامه داد: امروز در سالروز شهادت شهید سلیمانی در این سرزمین پاک قرار بر این است که در برنامه مدون و با همت شما جهادگران ما به ازای جبهه مقاومت که در تمام گیتی گسترده شده و اثرات آن در تمام جهان هستی دیده شده است، جبهه جهانی خدمت رسان جهادی نیز تشکیل شود.

سردار زهرایی افزود: همان گونه که انقلاب اسلامی استمرار و ادامه مکتب عاشورا بود و است و همان گونه که نسل عاشورایی را تربیت و تقدیم انقلاب می کند؛  جبهه جهانی جهادی نیز نسل سلیمانی را تربیت و تقدیم انقلاب خواهد کرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور بیان کرد: جبهه جهانی خدمت رسان جهادی یعنی نسل سلیمانی که به جای دفاع مقدس در خاکریز با توپ، تانک و تفنگ در دفاع مقدس نوین در جنگ با فقر و محرومیت و با افرادی که محرومیت زا هستند، ورود پیدا می کنند و این اقدام یعنی امتداد جبهه مقاومت، عمق بخشی داخلی و کمک به این مسئله که نرم افزار و فناوری انقلاب را در نسل جدید می توانیم عمیق کنیم.

وی خطاب به جهادگران اظهار کرد: شما عزیزان طلایه دار، پرچم دار، خط شکن و بن بست شکن حرکتی هستید که شاید به ظاهر به چشم نیاید؛ اما اثرات آن را در کشور مشاهده می کنیم؛ شما موتور محرک نظام اداری هستید که گاها به تنبلی و فرسودگی رسیده است.

سردار زهرایی در پایان خاطر نشان کرد: شما جهادگران، موتور محرک جوانانی هستید که شاید بذر نا امیدی را دشمن در دلشان کاشته است و شما موتور محرک و امید بخش خانواده هایی هستید که امید دارند، نسل بعدی انقلاب مانند دوران دفاع مقدس از انقلاب اسلامی و نأموس این مرز و بوم دفاع کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: موتور محرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۶۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • ضرورت تشکیل جبهه هنری و رسانه ای در سطح محور مقاومت و جهان
  • تشکیل جبهه هنری و رسانه‌ای در سطح محور مقاومت و جهان ضروری است