Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@16:02:08 GMT

ادامهٔ راه سردار سلیمانی در خدمت صحیح به مردم است

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۶۹۴۴

ادامهٔ راه سردار سلیمانی در خدمت صحیح به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مصطفی بهرامی، فعال فرهنگی و اجتماعی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: رمز ماندگاری سردار سلیمانی در مرحلهٔ نخست، خلوص نیت ایشان است و در هر مقامی که بودند، چه در زمان جنگ که هنوز به این مقام ظاهری و دنیایی نرسیده بودند و چه پس از این‌که فرمانده سپاه قدس شدند، با خلوص نیت کار می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دومین رمز ماندگاری حاج قاسم سلیمانی این بود که در تمام برخوردهایشان مردمی و بی‌ریا بودند، هم مردم ایران و هم مردم سوریه و عراق و همهٔ مظلومین عالم سردار را از خودشان می‌دانستند و این‌گونه نبود که احساس کنند با یک مقام بلندپایه روبه‌رو هستند.

بهرامی ادامه داد: حتی در تصاویر تلویزیونی نیز مشاهده می‌کنیم که از چهره و حرکات ایشان مشخص است که از مردم جدا نیستند و در میان مردم هستند.

این فعال فرهنگی و اجتماعی استان قزوین اظهار کرد: مکتب حاج قاسم همان بحثی است که مقام معظم رهبری می‌فرمایند که در جمهوری اسلامی در هر نقطه‌ای که قرار گرفته‌اید همان‌جا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همهٔ کارها به شما متوجه است؛ ما در هر جایی که هستیم و هر مقام و اسم و رسمی که داریم، باید در حیطهٔ کاری خود برای ماندگاری اسلام و انقلاب کار کنیم و حتی بیش از وظایفی که به ما محول شده باید به ماندگاری اسلام و انقلاب کمک کنیم.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از خصوصیات اخلاقی سردار سلیمانی، مرد میدان بودن ایشان بود؛ در سیل خوزستان شاهد بودیم که ایشان به میانهٔ میدان آمدند و از هر هیچ تلاشی برای خدمت به سیل‌زدگان دریغ نکردند، در حالت کلی در مباحث رزمی و کمک به مردم ایشان همیشه پای‌کار و مرد میدان بودند و این‌طور نبود که فقط از دور به امور نظارت کنند.

بهرامی در ادامه بیان کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب اخلاقی حاج قاسم این است که زمانی‌که خاطرات ایشان را مرور می‌کنیم، اطرافیان ایشان تأکید می‌کنند هر هیئتی می‌گرفتیم ایشان مانند یک انسان عادی در آن شرکت می‌کردند و این نشان‌دهندهٔ اهمیت حضور در هیئت‌ است.

این فعال فرهنگی و اجتماعی در رابطه با چگونگی ادامه دادن راه سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: حاج قاسم یک شخصیت چند وجهی داشتند و برای ادامهٔ راه ایشان نیز لازم است چنین بود؛ در همین راستا نخستین و بهترین کار این است که مانند ایشان در راستای مبارزه با استکبار، به یاری مظلومان بشتابیم.

وی تأکید کرد: یاری مظلومان چند وجه دارد، یک وجه آن بحث رزم و عملیات است که لازم است ادامه پیدا کند و به مردم مظلوم کشورهایی نظیر یمن، عراق و سوریه و هر نقطه‌ای از زمین که مظلومی در آن وجود دارد، کمک شود.

بهرامی یادآور شد: وجه دیگر یاری مظلومان، کمک به مظلومانی است که از منظر اقتصادی در تنگنا قرار دارند، زیرا خدمت به مردم یکی از کارهایی است که در مکتب سلیمانی  در راه و رسم این شهید بزرگوار تعریف می‌شود.

این فعال فرهنگی و اجتماعی در پایان گفت: ما موظفیم برای ادامهٔ راه سردار سلیمانی تا می‌توانیم به مردم مظلوم خدمت‌رسانی کنیم، اکنون بزرگ‌ترین راه مبارزه با ظلم خدمت به مردم است تا از این طریق بتوانیم راه و رسم شهید را زنده نگاه داریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین سردار شهید سلیمانی مکتب سلیمانی مصطفی بهرامی فعال فرهنگی و اجتماعی فعال فرهنگی و اجتماعی سردار سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد

فرمانده فراجا اعلام کرد: با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.   سردار احمدرضا رادان در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهارکرد: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند تشکر می‌کنم. تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه‌مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.   به گزارش ایسنا، فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.   به گفته رادان اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسون فرهنگی که جزو اولین واحد‌ها و بخش‌هایی بود که در این موضوع پای کار بود تقدیر و تشکر می‌کنم. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئیس قوه قضاییه : به فراجا در زمینه موضوع حجاب کمک کنیم سلیمی نمین : ۹۹ درصد زنان با هر نوع الزام در حجاب حساسیت ویژه دارند/ جامعه را به سمت لجبازی نبریم اطلاعیه شماره ۴ فراجا در خصوص عفاف و حجاب

دیگر خبرها

  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد