Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@00:52:42 GMT

جشنواره گل مدافع قهرمانی/ مس میهمانش را ۶ تایی کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۸۵۶۱

جشنواره گل مدافع قهرمانی/ مس میهمانش را ۶ تایی کرد

نارنجی‌پوشان فوتسال آذربایجان در هفته چهارم لیگ برتر مقابل میهمان خود جشنواره گل به راه انداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، تیم مس سونگون ورزقان روز گذشته (جمعه) در دیداری از هفته چهارم لیگ برتر فوتسال کشور به یک پیروزی پرگل دست یافته و موفق شد میهمانش راگا تهران را با نتیجه ۶ بر ۲ درهم بکوبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که از گروه دوم مسابقات راس ساعت ۱۵:۳۰ در تبریز برگزار شد، مدافع عنوان قهرمانی در حد عنوان خود ظاهر شده و اولین شکست فصل را به حریفش تحمیل کرد.   فرهاد فخیم (۲ گل)، بابک نصیری، سعید تقی‌زاده، حمزه کدخدایی و سالار آقاپور گل‌های میزبان را به ثمر رساندند و محمد اسدشیر و حمیدرضا ره‌انجام نیز برای میهمان گلزنی کردند.   در جدول، مسی‌ها با این برد مقتدرانه ۶ امتیازی شده و با سبقت از حریف به مکان سوم صعود کردند. در سمت مقابل اما راگایی‌ها با امتیاز مشابه و تفاضل گل کمتر در رده چهارم قرار گرفتند.  

  داور بازی را خراب کرد   محمد کشاورز، سرمربی تیم راگا بعد از بازی با اذعان به اینکه مس تیم شناخته شده‌ای است، درباره شکست تیمش اظهار داشت: بازیکنان ما نهایت تلاش خود را انجام دادند ولی متاسفانه داور بازی را خراب کرد.   وی با انتقاد از سوت‌های داور این دیدار تأکید کرد: بازی خیلی خوب پیش می‌رفت ولی هر بار که ما آمدیم تا به بازی برگردیم یک اشتباه داوری تیم ما را به عقب برد.   پری آذر، مربی تیم راگا نیز گفت: روند بازی به گونه‌ای پیش رفت که ما عقب افتادیم و شروع کردیم به تحت فشار گذاشتن حریف. البته شرایط زمین هم مناسب نبود و در خلل وارد کرد.   وی اضافه کرد: ما در اوایل مسابقه دو سه موقعیت خوب از دست دادیم. در نیمه دوم هم بازی پایاپای بود. به هرحال بازیکنانمان تلاش خود را انجام دادند و متاسفانه بازی را واگذار کردیم.  

    بازیکنان ما با جان و دل بازی کردند   ناصر رنجبر، مربی تیم مس سونگون ورزقان نیز گفت: ما در طول هفته روی تیم حریف کار کرده بودیم. خداراشکر بچه‌های ما از ابتدای بازی با جان و دل بازی کردند و با فشاری که آوردیم موفق شدیم به پیروزی برسیم.   وی با بیان اینکه دو تیم بازی خوبی انجام دادند، خاطرنشان شد: حریف بازیکنان بزرگی داشت ولی بچه‌های ما با تجربه و پشتکار خود از موقعیت‌ها استفاده کردند و توانستیم سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.   مربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان درباره عملکرد داور بازی تصریح کرد: داور تاثیر خاصی در بازی نداشت. به نظرم اشتباهاتی که رخ داد برای دو تیم به یک اندازه بود و درکل قضاوت خوبی را شاهد بودیم.   رنجبر ابراز داشت: ما حتی در زمانی که پاورپلی کرده بودیم چند موقعیت خوب داشتیم که می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم ولی بازیکنان ما با توجه به مصدومیت یار رقیب حرکت جوانمردانه انجام داده و توپ را به بیرون زدند.     انتهای پیام/  

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۸۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران فوتبال ایران، ترکمنستان را هفت‌تایی کردند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات فوتبال آسیای مرکزی موسوم به کافا به مصاف ترکمنستان رفت و به پیروزی رسید.

تیم ایران در این بازی با نتیجه هفت بر صفر به پیروزی رسید.

رقابت‌های کافا با حضور تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان آغاز شده است.

ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان:

فاطمه صالحی-فاطمه محسنی - ستایش فیض الهی-مینا بابویه -عسل قاچاریان-فاطمه رضایی-تانیا جهانشاهی-مائده بی رنگ-سمیه اسماعیلی - مریم دینی -زهرا خانلرزاده

کد خبر 6085531

دیگر خبرها

  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • بیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!
  • دختران فوتبال ایران، ترکمنستان را هفت‌تایی کردند
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس