Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمانی با اشاره به فعالیت‌های کارآفرینی و اشتغالزایی توسط کانون امام خمینی (ره) امیدیه گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای این کانون با استفاده از این آموزش‌ها وارد بازار کار شدند.

«جواد سلیمانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به طرح ایران قوی کانون‌های مساجد اظهار کرد: کانون امام خمینی (ره) شهرستان امیدیه به عنوان کانون رابط در طرح ایران قوی، 18 کانون را تحت پوشش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون امام خمینی (ره) مسجد جامع قدس شهرستان امیدیه با بیان اینکه این کانون سال گذشته در شهرستان رتبه اول و در استان رتبه سیزدهم را در طرح فهما کسب کرد افزود: در حال تلاش هستیم که با کمک کانون‌های دیگر شهرستان طرح ایران قوی را برگزار کنیم.

 

وی طرح ایران قوی را از طرح‌های بسیار خوب کانون‌های مساجد دانست و تصریح کرد: سال گذشته در مرحله اول این طرح تحت عنوان فهما، یک سری ایرادات در نحوه ثبت فعالیت‌ها وجود داشت که امسال خوشبختانه این نواقص رفع شده و همه فعالیت‌ها به صورت واقعی در حال ثبت است.

 

سلیمانی با اشاره به اینکه کانون امام خمینی (ره) امیدیه از سال 89 فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر بیش از یک‌هزار و 400 عضو دارد اضافه کرد: ما فعالیت‌های خود را با کمک دیگر ارکان مسجد در دو بخش فرهنگی و آموزشی اجرا می‌کنیم.

 

وی فعالیت‌های فرهنگی کانون شامل مسابقات مختلف همچون کتابخوانی، قرآنی و ...، فعالیت‌های اردویی، برنامه‌های مناسبتی، کلاس‌های قرآنی، هنری و ... دانست و عنوان کرد: در بخش ورزشی نیز اقدام به تشکیل گروه فوتسال با حضور اعضای کانون کردیم و تعاملات خوبی با شرکت نفت جهت استفاده از امکانات ورزشی و تجهیزاتی صورت گرفته است.

 

مدیر کانون امام خمینی (ره) شهرستان امیدیه به فعالیت‌های آموزشی کانون اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا اقداماتی در راستای کارآفرینی و اشتغالزایی انجام شده و با آموزش رشته‌های مختلف همچون کامپیوتر، بورس و ... به اعضای کانون دستاوردهای خوبی در این زمینه حاصل شده است.

 

وی یاد آور شد: پس از انجام اقدامات آموزشی در زمینه اشتغالزایی، رایزنی‌هایی با برخی شرکت‌ها همچون نفت و گاز صورت گرفته تا از این نیروهای آموزش‌دیده به صورت پیمانکاری و ... به‌کارگیری شود که خوشبختانه تاکنون بیش از 100 نفر وارد بازار کار شدند.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان امیدیه اشتغالزایی کانون های مساجد کانون امام خمینی طرح ایران قوی فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد امام خمینی (ره) ۸هزار مرکز نیکوکاری دارد

دریافت 45 MB کد خبر 6064484

دیگر خبرها

  • برد استقلال خوزستان در یک دیدار تدارکاتی
  • کمیته امداد امام خمینی (ره) ۸هزار مرکز نیکوکاری دارد
  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی
  • فعالیت‌های فرهنگی شهرداری باید در تمام مناطق شهر گسترش یابد
  • درخواست امام جمعه نورآباد برای تخصیص اعتبار
  • مهمترین کانون برای جهش تولید روستاها هستند
  • شرح دعای سحر|چرا در هر خیری باید خدا را شکر کرد؟
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • امام حسن مجتبی (ع) الگوی تمام عیار صبر و بخشندگی است