Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید آقایی مدافع چپ پرسپولیس که با این کارت قرمز بازی حساس پرسپولیس برابر تیم سابقش سپاهان را از دست داده است در این رابطه توضیحات جالبی می‌دهد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جنجالی‌ترین صحنه بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان درگیری سعید آقایی و عبدالله حسینی بود. ماجرا از آنجایی آغاز شد که عبدالله حسینی، مدافع تیم ذوب‌آهن دقیقه‌ای قبل از اینکه این تیم گل تساوی را به ثمر برساند، روی یک ارسال در محوطه با مدافع و دروازه‌بان پرسپولیس درگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توپ ارسالی میلاد جهانی از سمت چپ را حامد لک در دو ضرب گرفت و در بین ضرب اول و دوم عبدالله حسینی برای زدن توپ پایش را جلو آورد هر چند برخوردی با دروازه‌بان پرسپولیس نداشت. اما حامد لک طوری نشان داد که انگار حسینی به او ضربه زده است. مدافع ذوب ابتدا از حامد لک خواست بلند شود، اما وقتی اصرار دروازه‌بان پرسپولیس را به مصدومیت دید از روی ناراحتی ضربه‌ای روی هوا زد که همین حرکت باعث اخراجش شد. در این صحنه سعید آقایی هم از بازی اخراج شد. البته در ابتدا این تصور به وجود آمد که او به حامد لک ضربه زده، چراکه سعید آقایی دفاع پرسپولیس هم وارد مهلکه شده و با حسینی درگیر شد، اما وقتی تصاویر پخش شد کاملاً واضح بود که مدافع ذوب از ناراحتی به خاطر حرکت لک انگار که توپی را شوت می‌کند. بعد از این صحنه سعید آقایی و عبدا... حسینی هر دو توسط داور مسابقه از زمین اخراج شدند. سعید آقایی مدافع چپ پرسپولیس که با این کارت قرمز بازی حساس پرسپولیس برابر تیم سابقش سپاهان را از دست داده است در این رابطه توضیحات جالبی می‌دهد.

با این کارت قرمز بازی با سپاهان اصفهان تیم سابق خودت را از دست دادی.
من از آقایحیی عذرخواهی می‌کنم اما واقعاً نمی‌شد سکوت کرد. نمی‌توانستم بایستم و بازیکن ذوب‌آهن به همبازی‌ام فحش بدهد. 

اما عبدا... حسینی مدافع ذوب‌آهن بعد از پایان دیدار مصاحبه کرد و گفت که فحش نداده است؟
دروغ می‌گوید! کاش آن‌قدر وجودش را داشت و حقیقت را می‌گفت اما من می‌گویم او فحش ناموسی داد و من هم جوابش را دادم. آدم باید مرد باشد یا یک کاری را انجام ندهد اگر هم انجام داد دروغ نگوید. شما صحنه قبل از درگیری را دیدید؟

بله، حامد لک خودش را روی توپ انداخت و عبدا... حسینی به سمت او رفت وتصورکرد دروازه‌بان شما می‌خواهد وانمود کند برخوردی صورت گرفته است. در ادامه هم مدافع ذوب‌آهن لگدی به چمن کنار حامد لک و هوا زد و...  
اگر آن لگد عبدالله حسینی به سر حامد لک می‌خورد چه می‌شد؟ فاصله لگد مدافع ذوب‌آهن و حامد لک ۱۰ سانت هم شاید نبود و اگر دروازه‌بان ما سرش را بی‌هوا برگردانده بود خدای ناکرده ضربه مغزی می‌شد. این رفتارها جوانمردانه نیست. ما فوتبال بازی می‌کنیم برای معرفت و دوستی نه اینکه به بازیکن تیم حریف صدمه بزنیم. 

بعد از آن لگد جلو رفتی و با مدافع حریف درگیرشدی؟
علت داشت! گفتم که داشت به همبازی و هم‌تیمی‌ام فحش ناموسی هم می‌داد. آن لگد را زده بود و فحش هم می‌داد. نمی‌توانستم تماشا کنم. من بعد از بازی گفتم ازهواداران هم عذرخواهی می‌کنم ولی باید جواب بازیکن بی‌ادب ذوب‌آهن را می‌دادم. 

ولی بازی حساس پرسپولیس و تیم سابقت سپاهان اصفهان را از دست دادی؟
بله، ان‌شاءالله مشکلی پیش نمی‌آید. ما بازیکنان خوبی داریم که به راحتی جای من را پُر خواهند کرد. 

فکرش را می‌کردی در دقیقه ۹۰ گل بخورید و بازی برده را با مساوی عوض کنید؟
حیف شد. می‌توانستیم هر۳ امتیاز بازی را بگیریم اما شرمنده هواداران شدیم. ان‌شاءالله در دیدارهای آینده جبران خواهیم کرد. ما بهترین تیم ایران هستیم و تنها تیمی در لیگ برتر هستیم که هنوز باختی را تجربه نکردیم. مطمئن باشید باز هم برای قهرمانی خواهیم جنگید.

خبر ورزشی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس ذوب آهن سعید آقایی عبدالله حسینی دروازه بان سعید آقایی مدافع ذوب ذوب آهن حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه مرگبار به اوسمار در آستانه بازی با سپاهان

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلف اسماعیلی‌فر بازیکن تیم پرسپولیس در دیدار با صنعت نفت را صادر کرد.

متن رای کمیته انضباطی به شرح زیر است:

در خصوص گزارش واصله علیه دانیال اسماعیلی فر بازکین تیم پرسپولیس تهران مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در حین مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران در تاریخ ۳۰/۱/۱۴۰۳ در ورزشگاه تختی با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به تصاویر موجود از اقدام موضوع گزارش و اظهارات نامبرده در جلسه کمیته انضباطی و نظر به اینکه از سوی این کمیته به موجب دادنامه شماره ۱۴۴۱ مورخ ۷/۹/۱۴۰۲ بابت اقدام مشابه صورت گرفته توسط امید نورافکن بازیکن تیم سپاهان اصفهان به موجب شکایت مطروحه از سوی باشگاه پرسپولیس این فعل از مصادیق رفتار توهین آمیز محسوب گردیده در نتیجه تخلف انتسابی به دانیال اسماعیلی فر نیز محرز و مسلم تشخیص و مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۲ (بند ۵) مقررات انضباطی و با لحاظ ماده ۹۴ این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۴۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال جریمه نقدی و باشگاه پرسپولیس تهران نیز بلحاظ تحقق مسئولیت تضامنی مستند به ماده ۵۰ مقررات موصوف به پرداخت مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۶۰۰ ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد. رأی صادره از حیث محرومیت قطعی و قابل اجرا بوده و نسبت به سایر موارد غیر قابل اجرا و قابل اعتراض نزد کمیته استیناف ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ می‌باشد.

tags # اوسمار ویرا ، پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • ضربه مرگبار به اوسمار در آستانه بازی با سپاهان
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  •  با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد | پرسپولیس این روزها مثل سیتی بازی می‌کند