Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه مهین فرهادی‌زاد معاون توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان با نواب رئیس بانوان فدراسیون‌های قایقرانی، هندبال، اسکواش و نجات غریق و غواصی صبح امروز برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، الهام سلوکی، نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در نشست معاون توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان با نواب رئیس بانوان فدراسیون‌های قایقرانی، هندبال، اسکواش و نجات غریق و غواصی، گزارشی از عملکرد بخش بانوان داد و مهین فرهادی‌زاد نیز با توجه به برگزاری بازی‌های المپیک 2024 و برابری زنان و مردان بر لزوم توجه به تقویت مربیان و داوران و حتی برگزاری کلاس های مدیریتی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بودجه پیشنهادی وزارت ورزش، کمیته المپیک و پارالمپیک برای سال 1400

کتایون اشرف، نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی به برگزاری دوره آموزشی از سوی فدراسیون جهانی به صورت وبینار اشاره کرد و گفت: در این کلاس‌ها مربیان سطح بالا و ورزشکاران قهرمان کشور ما و قهرمانان کشورهای دیگر حضور داشتند و برای پارا هم اتفاق خوبی افتاد.

وی افزود: برگزاری این کلاس‌ها اتفاق خیلی خوبی بود و سطح مربیان کشور ما با کشورهای دیگر یکسان می‌شود. ایران به عنوان مرکز توسعه و گسترش قایقرانی در جهان شناخته می‌شود.

شهربانیان، نایب رئیس بانوان فدراسیون اسکواش نیز به ساخت و ساز و ساخت پروژه‌های عمرانی در دوران کرونا اشاره کرد و از برگزاری اردوی تیم ملی بانوان و توجه ویژه به پارااسکواش و توجه به گسترش اسکواش در روستاها خبر داد. وی افزود: میزبانی مسابقات آسیایی را بر عهده داریم که دو سال آینده و با پوشش اسلامی برگزار می‌شود.

پورنعمتی، نایب رئیس بانوان فدراسیون نجات غریق و غواصی نیز درخصوص برگزاری دوره‌های آموزشی و پاکسازی محیط زیست آبی و دریاچه آزادی صحبت کرد و گفت: با کمک کمیته آموزش هیئت استان تهران شیوه یکسان سازی تدریس را آغاز کردیم.

وی همچنین درباره گلایه بسیاری از ناجیان و غواصان و مربیان به دلیل عدم فعالیت در شرایط کرونایی اظهار داشت: سرپرست فدراسیون قرار است خسارت‌های وارده را از طریق وام‌هایی به آنها پرداخت کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان نایب رئیس بانوان فدراسیون وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که از بین ۱۱ کاندیدایی که برای احراز پست ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بودند تاکنون سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا از سوی وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات به تایید رسیده است.

افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری ۶ کاندیدایی هستند که سوابق مدیریتی آن‌ها توسط وزارت ورزش به تایید رسیده و برای شرکت در مجمع انتخابات منتظر تایید نهایی از سوی نهاد‌های ذی صلاح وزارت ورزش هستند.

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود که انتخابات این فدراسیون در ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که به تعویق افتاد.

مجید زارعیان در حال حاضر سرپرستی این فدراسیون را تا زمان برگزاری انتخابات برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم