Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی| در حالی که دوره چهارساله رئیس فعلی هیات فوتبال مازندران دهه اول بهمن ماه ۱۳۹۹ به پایان می رسد، طبق قانون باید ۴۵ روز قبل از پایان دوره مدیریت، مراحل نام‌نویسی کاندیدا و همچین تشریفات لازم برای برپایی مجمع انتخاباتی هیأت‌ها برگزار شود که ظاهرا اداره کل ورزش و جوانان مازندران و هیأت فوتبال هیچ‌گونه اقدامی در این زمینه انجام ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* آخرین اولتیماتوم فدراسیون فوتبال !

بعد از درج گزارش‌های خبرگزاری‌فارس با عنوان‌های ( تعلل در اعلام فراخوان انتخابات هیأت فوتبال مازندران /علت پافشاری هیأت فوتبال بر عدم حضور بازنشسته‌ها چیست؟ ) و ( اداره کل ناتوان در برگزاری مجامع / آیا هیأت فوتبال به دنبال مهندسی انتخابات است؟ ) فدراسیون فوتبال خودش شخصا ورود کرد و با ارسال نامه‌ای آخرین اولتیماتوم خودش را به هیأت فوتبال و اداره ورزش مازندران داد تا هر چه زودتر فرایند نام‌نویسی برای برگزاری مجمع انتخاباتی را آغاز کند.

در نامه فدراسیون فوتبال به هیأت استان که به نوعی بعد از تعلل‌ها به صورت دستوری و تاکیدی به هیأت استان ارسال شده، نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال خواسته تا هرچه زودتر مراحل نام‌نویسی از طریق روزنامه‌های محلی و نصب اطلاعیه ثبت‌نام در محل‌های لازم انجام شود و همچنین خواسته شده که، کمیته‌ای سه نفره تشکیل و برای بررسی مدارک کاندیدا اقدام کنند.

*فرصت ۱۰ روزه به مازندران برای محیا کردن شرایط مجمع !

دبیرکل فدراسیون فوتبال که گویا دیگر تحمل این تعلل‌ها را نداشته، از هیأت فوتبال استان مازندران خواسته تا طی ۱۰ روز، گزارشی از اطلاع‌رسانی و آغاز نام‌نویسی به فدراسیون فوتبال ارسال کنند. طبق گفته فدراسیون فوتبال و بر خلاف صحبت‌های رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران که از احتمال سرپرستی در هیأت فوتبال سخن گفته بود، انتخابات هیأت فوتبال استان مازندران به‌عنوان مهمترین و بزرگترین هیأت ورزشی استان، در دهه اول بهمن ماه قطعا برگزار خواهد شد و هیچگونه تاخیری در برگزاری این مجمع وجود نخواهد داشت و عملا بحث سرپرستی وجود نخواهد داشت.

*جنگ مازندران و فدراسیون بر سر بازنشسته‌ها

آنطور که از این تعلل‌ها و واکنش‌های فدراسیون مشخص است، اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان مخالف حضور بازنشسته‌ها در انتخابات هستند و فدراسیون فوتبال بعنوان رئیس مجمع، با حضور بازنشسته‌ها در انتخابات فوتبال هیچگونه مشکلی ندارد و تاکید دارد که بازنشسته‌ها می‌توانند در انتخابات هیأت فوتبال استان مازندران شرکت کنند.

* بهروان در اندیشه حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون !

این موضوع تعلل یک ماهه را دنبال داشت و حتی شائبه‌هایی نیز بود که گفته می‌شد رئیس فعلی هیأت فوتبال مازندران با این تعلل‌ها قصد شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال را داشت. انتخاباتی که قرار است اسفند ماه و دقیقا یک ماه بعد از انتخابات هیأت فوتبال مازندران برگزار شود. اما با این واکنش فدراسیون فوتبال و قاطعیت آقای دبیرکل، حالا دیگر اداره کل ورزش و جوانان و هیأت فوتبال مازندران فرصتی برای تعلل ندارند و باید هرچه زودتر اقدامات لازم را صورت دهند و شرایط را برای نام‌نویسی و برگزاری مجمع محیا کنند.

حبیب‌نژاد: فوتبال مازندران به تغییر اساسی نیاز دارد !

اصغر حبیب‌نژاد پیشکسوت فوتبال مازندران در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص انتخابات پیش روی فوتبال مازندران، اظهار کرد: فوتبال مازندران جزو قطب‌های اصلی فوتبال کشور است.

وی افزود: فوتبال مازندران جایگاه بالایی دارد اما در طول این سال‌ها ضعف مدیریت در بدنه هیات فوتبال کاملا مشهود بود و نیاز است خانه تکانی اساسی در این هیأت صورت گیرد.

فوتبالیست نام آشنای فوتبال مازندران ادامه داد: بازیکنان، مربیان و استعدادهای بالایی در مازندران وجود دارد که نیازمند یک مدیریت قوی است تا فوتبال مازندران خودش را در سطح کشور در جایگاه برتر ببیند. اینکه فوتبال مازندران در رتبه‌بندی هیأت‌های استان‌ها، در رده دهم قرار بگیرد اصلا قابل هضم نیست و این نشان از کم کاری هیأت فوتبال مازندران است.

حبیب‌نژاد خواستار دقت بیشتر اعضای مجمع شد و افزود: بهروان زحمات زیادی برای فوتبال استان کشیده است اما بعد از سه چهار دهه حضور دیگر انگیزه‌ها برای کار کردن از بین می‌رود. الان دیگر فوتبالی‌ها شخصی را از درون همان هیأت قبلی نمی‌پذیرند و جامعه فوتبال مازندران خواستار تغییر هستند.

وی ادامه داد: قطعا در انتخابات پیش روی، شخصی که از بیرون بدنه هیأت فوتبال بیاید و دانش و علم مدیریت را بلد باشد قطعا پیروز انتخابات خواهد شد. از فوتبالی‌ها و مخصوصا اعضای مجمع انتظار داریم هوشمندانه رای بدهند و به شخصی که صلاحیت این کار را دارد و برای پیشرفت فوتبال مازندران برنامه دارد رای بدهند تا فوتبال مازندران به جایگاه واقعی خودش برسد.

پیشکسوت فوتبال مازندران بیان کرد: هیأت فوتبال مازندران به یک خانه تکانی اساسی نیاز دارد و قطعا در این دوره خانواده بزرگ فوتبال مازندران یک صدا خواستار تغییر اساسی هستند و امیدواریم اعضای مجمع و کسانی که حق رای دارند، به این خواسته جامعه بزرگ فوتبال توجه ویژه‌ای داشته باشند تا فوتبال مازندران به حق خودش که در طول این سال‌ها از آن محروم بود، برسد.

طبق آخرین اطلاعات دریافتی، بعد از گذشت ۵ روز از نامه فدراسیون فوتبال، تاکنون اداره ورزش و هیأت فوتبال مازندران، واکنشی نسبت به این نامه نداشته‌اند و باید صبر کرد و دید واکنش بعدی فدراسیون فوتبال در ادامه تعلل‌ها چه خواهد بود!

به گزارش فارس؛ ورزش و فوتبال مازندران این روزها، روزهای حساسی را دنبال می کند و قطعا انتخاب صحیح از سوی اعضای مجمع می تواند به پیشرفت فوتبال کمک شایانی کند.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال مازندران ورزشی ورزش انتخابات هیأت فوتبال هیأت فوتبال مازندران فوتبال مازندران فدراسیون فوتبال کل ورزش و جوانان فوتبال استان بازنشسته ها اعضای مجمع نام نویسی اداره کل تعلل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد

هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی زمان پیشنهادی برای برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون را بررسی خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فدراسیون دوومیدانی از جمله فدراسیون‌هایی است که با سرپرست اداره می‌شود. پس از استعفای هاشم صیامی در اردیبهشت 1402، افشین داوری مسئولیت سرپرستی را بر عهده گرفت، اما پس از نزدیک به 6 ماه سکان سرپرستی را به مهدی مبینی تحویل داد. مبینی هم که قرار بود انتخابات را برگزار کند، سودای ریاست داشت و به دلیل ثبت‌نام در انتخابات، از سمتش کنار کشید تا حسین مطیعی در 26 اسفند به عنوان سومین سرپرست دوومیدانی منصوب شود.

سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته

 

در همان اوایل حضور مطیعی، مهلت ثبت‌نام از نامزدهای ریاست به پایان رسید و 13 نفر به نام‌های احسان حدادی، مهدی مبینی، افشین داوری، ایرج عرب، مهران تیشه‌گران، هاشم خزایی، عنایت حسن‌پور، هاشم صیامی، سیدعلی کریمی، روح‌الله عسگری، مصطفی زرین‌افضل، عباسعلی مدیح و مهدی شریعتی فیض‌آبادی نام‌نویسی کردند.

با توجه به اهمیت برگزاری انتخابات، پژمان معتمدی که دو بار در سال‌های گذشته به عنوان دبیر مجمع حضور داشت، به عنوان سرپرست دبیری منصوب شد تا امور مربوطه را انجام بدهد. اصلی‌ترین ماموریت معتمدی برگزاری مجمع انتخاباتی است، البته که باید مقدمات این کار فراهم شود. یکی از این مقدمات برگزاری جلسه هیئت رئیسه به منظور پیشنهاد تاریخ مورد نظر برای برگزاری انتخابات است. بر همین اساس قرار است جلسه هیئت رئیسه هفته آینده برگزار شود تا اعضای آن، پیشنهاد خود را برای زمان برگزاری انتخابات ارائه کنند.

به نظر می‌رسد با توجه به بررسی صلاحیت مدیریت نامزدها، انتخابات دوومیدانی در خرداد ماه به انجام برسد تا این فدراسیون پس از یک سال بالاخره رنگ حضور یک رئیس را به خود ببیند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • اولتیماتوم سازمان لیگ به صدرشیمی
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود