Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو خانه خانه معدن ایران ضمن اعتراض به دریافت ارقام سلیقه‌ای و نجومی از معدن‌کاران برای عضویت در این تشکل، این موضوع را خلاف روح و اصول فعالیت تشکلی دانست.

به گزارش ایسنا، شنیده‌ها حاکی از این است خانه معدن ایران به منظور عضویت شرکت‌های معدنی، از آن‌ها تقاضای حق عضویت‌هایی با ارقام بسیار نجومی کرده است؛ این در حالی است که بسیاری از شرکت‌ها امسال نیز با رقم پنج میلیون تومان عضو این تشکل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس، نامه‌هایی با امضای یکی از کارمندان این تشکل برای برخی اعضا ارسال شده که طی آن به صورت سلیقه‌ای درخواست حق عضویت ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومانی ارائه شده است. این در حالی است که خانه معدن ایران تحت نظر اتاق بازرگانی ایران فعالیت داشته و به گفته فعالان این حوزه، مانع‌تراشی بر سر راه عضویت معدن‌کاران، برخلاف اصول و مبانی و قوانین اتاق بازرگانی است.

در این رابطه، حسین حسینقلی- رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های صنایع و معادن سرب و روی ایران و همچنین عضو خانه معدن ایران- در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن ابراز تاسف از ارسال نامه‌هایی به معدن‌کاران و درخواست حق عضویت‌های نجومی(چند ۱۰ میلیون تومانی)، اظهار کرد: خانه معدن به عنوان تشکلی فراگیر که معدن‌کاران را در شورای عالی معادن نمایندگی می‌کند، بایستی زمینه عضویت هزاران معدن‌کار در سراسر کشور را فراهم آورد؛ نه‌ اینکه با اعلام ارقام عجیب و غریب به عنوان حق عضویت، مانع حضور آن‌ها شود.

وی با بیان اینکه این نامه‌ها با امضای یکی از کارمندان خانه معدن ارسال شده و ضروری است که مشخص شود این کار سر خود صورت گرفته یا خیر؟ گفت: حق عضویت در این تشکل پنج میلیون تومان است و نکته اساسی این است که مجمع عمومی هیچگونه مصوبه‌ای مبنی بر دریافت ارقام نجومی و سلیقه‌ای از معدن‌کاران به عنوان حق عضویت نداشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خانه معدن ایران معدن و صنایع معدنی معدنكاري خانه معدن ایران معدن کاران حق عضویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۰۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۸ درصدی میزان وصول حقوق دولتی معادن در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،خلیقی، با اشاره به اینکه کردستان پنجمین استان معدنی کشور است گفت: از مجموع معادن استان ۱۹۶ معدن فعال و ۱۵۹ مورد هم غیرفعال است.
وی با اشاره به اینکه ۱۸ گونه ماده معدنی در استان وجود دارد، اظهار کرد: ۵۹ معدن استان در شهرستان قروه، ۶۸ معدن در سقز و ۶۰ مورد هم در سنندج وجود دارد.
خلیقی ادامه داد: در حال حاضر ۵ هزار و ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم در معادن استان مشغول فعالیت هستند و با بهره برداری از اکتشافات جدید تعداد اشتغال مستقیم معادن افزایش پیدا می‌کند.
وی ادامه داد: عمده شهرستان‌هایی که در آن معادن سنگ مرمر شناسایی شده اند، قروه، بیجار و دهگلان هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گردشگری معدن تجربه‌ای متفاوت برای مسافران نوروزی
  • رشد ۱۸ درصدی میزان وصول حقوق دولتی معادن در کردستان
  • در حادثه معدن لیبریا ۷ نفر کشته شدند
  • زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • زمینه اشغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • اقدامات ایمیدرو در سالی که گذشت
  • ۷ نفر در حادثه معدن در لیبریا کشته شدند
  • ترافیک افتتاح های معدن و صنایع معدنی در راه است
  • طرح‌های معدن و صنایع معدنی متعددی امسال افتتاح می‌شود
  • راه اندازی ۵ واحد فرآوری معدنی جدید