Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@16:54:28 GMT

تالارهای پذیرایی، در آستانه بازگشایی محدود

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۰۳۸۱

تالارهای پذیرایی، در آستانه بازگشایی محدود

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی تهران اعلام کرد که تالارهای پذیرایی در آستانه بازگشایی با یک سوم ظرفیت هستند.

قدس آنلاین: خسرو ابراهیمی نیا در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون پروتکل‌های بهداشتی از سوی وزارت بهداشت برای بازگشایی تالارهای پذیرایی طراحی شده و برخی چارچوب‌ها هم از سوی اتحادیه پیشنهاد شده که ظاهراً مورد تایید ستاد ملی کرونا قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر مکاتبات با استانداری تهران و مراجع ذیصلاح در حال انجام است تا شرایطی برقرار شود و تالارها در چارچوب مقرراتی که ابلاغ می‌شود و با یک سوم ظرفیت مجاز سالن‌ها بازگشایی شوند.  

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی تهران در ادامه تصریح کرد: هنوز مجوز بازگشایی تالارها به صورت رسمی از سوی وزارت بهداشت ابلاغ نشده، اما روز چهارشنبه هفته گذشته موافقت ضمنی فرمانده ستاد مقابله با کرونا را دریافت کردیم. بنابراین هر زمان که بازگشایی تالارها به صورت مکتوب ابلاغ شود رسما اعلام خواهیم کرد.

ابراهیمی نیا پایان خاطرنشان کرد که این بازگشایی بعد از نزدیک به یک سال تعطیلی تالارها و ورشکستگی کامل آنها اتفاق خواهد افتاد.

این مقام صنفی پیش‌تر از از ورشکستگی کامل این صنف خبر داده و گفته بود که تسهیلات کرونایی هم نتوانسته به اعضای این صنف کمک کند. او همچنین گفته بود که بر اساس برآوردها حدود ۱۰۰ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در پی تعطیلی تالارها بیکار شده اند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تالارهای پذیرایی اتحادیه تالارهای پذیرایی کرونا تالارهای پذیرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۰۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوزپ بورل: در آستانه جنگ منطقه‌ای در خاورمیانه هستیم

آفتاب‌‌نیوز :

 بورل گفت: «فاجعه انسانی ادامه دارد. کمک‌های بشردوستانه اگرچه افزایش یافته، اما بسیار بسیار بسیار ناکافی است. ما باید از اسرائیل بخواهیم که به حملات جمهوری اسلامی ایران پاسخی محتاطانه بدهد. ما نمی‌توانیم [درگیری‌ها را]تشدید کنیم.» 

او افزود: «من نمی‌خواهم اغراق کنم، اما در آستانه جنگ منطقه‌ای هستیم. یک جنگ منطقه‌ای در خاورمیانه که موج آن به بقیه دنیا و به‌ویژه به اروپا هم خواهد رسید. پس آن را متوقف کنید.»

منبع: یورونیوز

دیگر خبرها

  • اقدامات غلط شهرداری برای از بین بردن سفید بالک‌ها؛ از آبشویی تا نصب کارت‌های زرد روی درختان
  • طرز تهیه کوکی پنیری ژاپنی؛ یک شیرینی شیک و خوشمزه برای پذیرایی (فیلم)
  • جوزپ بورل: در آستانه جنگ منطقه‌ای در خاورمیانه هستیم
  • قیمت طلا امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • طرح گروه ۷ برای محدود کردن برنامه موشکی و پهپادی ایران
  • از هزینه‌های متفاوت ثبت ازدواج تا اجرای عقد آریایی!
  • قیمت سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • دیدار احمدوند و سفیر هند در آستانه نمایشگاه کتاب تهران