Web Analytics Made Easy - Statcounter

عابدینی مسئول ستاد عتبات عالیات زیرکوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: همزمان با سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و هم رزمانش تعداد ۳۰ سری جهیزیه ارزان قیمت به نوعروسان شهرستان اهدا شده است.

او افزود : این رزمایش به همت ستاد عتبات عالیات زیرکوه و پایگاه مقاومت شهید محلاتی شهر حاجی آباد و با هدف گره گشایی در امر خرید جهیزیه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عابدینی گفت: ارزش هر سری جهیزیه ۱۵ میلیون تومان است که شامل چند قلم کالای اساسی و ضروری از جمله یخچال و گاز است.

بیشتر بخوانید

اهدای بیش از ۳.۵ میلیارد تومان کمک مومنانه بین مددجویان کمیته امداد

مسئول ستاد عتبات عالیات زیرکوه بیان کرد: همه با هم برای کمک به نیازمندان وارد عمل شویم، و ازدواج و تسهیل شرایط ازدواج نیز یکی از مهم‌ترین کار‌هایی است که باید انجام دهیم.

او در ادامه خطاب به زوج‌های جوان گفت: نوعروسان با حفظ حجاب و عفاف و نوداماد‌ها هم با علاقه و تلاش زنگی خود را شروع کنند تا زندگی خوبی باالگوگیری از زندگی ائمه اطهار و شهدا داشته باشند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عتبات عالیات جهیزیه نوعروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۰۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد

 احمد نوذری مدیر کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) مهاباد امروز در حاشیه آیین اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: هر سری از این جهیزیه‌ها شامل اقلام اساسی زندگی مانند یخچال، اجاق‌گاز، تلویزیون، جاروبرقی و لباسشویی بود که از سوی این نهاد تامین شده است.

وی افزود: ارزش ریالی مجموع هر سری جهیزیه اهدا‌شده ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده ضمن اینکه اقلام اهدا شده نیز اغلب از نوع تولیدات داخلی است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد اضافه کرد: نهادینه‌کردن ازداوج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به‌هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی از اهداف این برنامه است.

وی با اشاره به اینکه طی امسال توزیع چند مرحله دیگر جهیزیه ادامه خواهد داشت، گفت: پارسال در مجموع ۱۱۸ سری جهیزیه با ۸۵ میلیارد ریال هزینه و با هدف ترویج امر ازدواج و کمک به خانواده‌های کم‌بضاعت به نوعروسان نیازمند تحت‌پوشش این نهاد در شهرستان اهدا شد.

نوذری ادامه داد: خیّران برای شرکت در اقدامات خداپسندانه می‌توانند وجوه نقد خود را به شماره حساب بانک ملی ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۸۸۰۲۳۷۵۵۸ و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۳۱۰ کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) واریز کنند.

وی تاکید کرد: همچنین خیّران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۴۴۱۰*۸۸۷۷* ویژه کمیته امداد مهاباد مبالغ اهدایی خود را برای کمک به نیازمندان واریز کنند.

در شهرستان ۲۶۰ هزار نفری مهاباد حدود ۱۲ هزار نفر زیرپوشش کمیته‌امداد هستند که از این تعداد ۷۰ درصد در مناطق شهر و مابقی هم در روستا‌ها ساکن هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد
  • انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات
  • برگزاری اولین همایش کشوری نشان ارادت به اهل بیت (ع) در کاشان
  • اهداء بیش از هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند همدانی 
  • اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی