Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از فیلمسازان انقلاب، نامه‌ای به سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران نوشتند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جمعی از فیلمسازان، نامه‌ای به سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران نوشتند. متن این پیام به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
إِن يَنصُركُمُ اللَّهُ فَلا غالِبَ لَكُم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..
سردار دلاور آقا اسماعیل قاآنی
فرمانده  نیروی قدس سپاه 
سلام علیکم

حال که جبهه‌ی کفر و ظلم به دستور مستقیم رئیس جمهور نظام تروریستی و تروریست‌پرور آمریکا، سردار دلها و اسطوره‌ مقاومت جهان حاج قاسم سلیمانی عزیز را از ما گرفته و مظلومان و آزادی‌خواهان و آزادگان جهان را از نعمت حضور ظاهری او محروم کرده است، ما جمعی از فیلم‌سازان و فعالان حوزه‌ سینمای ایران که دل در گروی آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی داشته و داریم، به تبعیت از امر رهبر گرانقدر انقلاب ،خود را سربازان جبهه مقاومت و استکبارستیزی دانسته و با شما به عنوان فرمانده خط مقدم این مبارزه و میراث‌دار سردار سلیمانی، تجدید پیمان می‌کنیم.

ما برای انتقام سخت از دشمن خونخوار و مکار، در میدان عملیات رسانه‌ای و هنری با هدف شکست هیمنه نرم‌افزاری امریکا، تا پای جان درکنار شما خواهیم ایستاد. روشن است کاستی‌های خرد و کلان عرصه مدیریت فرهنگی کشور، مانع عزم جهادی ما اهالی هنر برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و مبارزه با دشمنان قسم‌خورده ملت‌های آزاده نمی‌شود.

 خداوند متعال فوز عظیم شهادت را در این راه سخت و پر فراز و نشیب، روزی ما بفرماید. انشاءالله.

بهزادبهزادپور، هادی‌مقدم‌دوست، محمدرضاشفیعی، محمدحسین نیرومند، حبیب خزاعی‌فر، هاشم عطار، محسن یزدی، سیدمسعود اطیابی، علیرضا اسحاقی، علی‌سلیمانی‌سرنسری، محمودگبرلو، سیداحمدمیرعلایی، حبیب الله بهمنی، حمیدبهمنی، محمودجوانبخت، سیدزهیرمجاهد، محسن برمهانی، جواد اردکانی، شفیع آقا محمدیان، هادی حاجتمند، دانش اقباشاوی، حسین اسدی‌زاده، محمدباقرمفیدی‌کیا، مهدی نقویان، وحیدامیرخانی، مرتضی علی عباس میرزایی، سعید الهی، میثم مرادی، امیرپوروزیری، سیدصادق مرکبی، امیرداسارگر، سیدجلال اشکذری، حامدبامروت‌نژاد، محمدمهدی خالقی، ابراهیم اصغری، سیدسلیم غفوری، سیدحسین متولیان، سیاوش حقیقی، حجت احمدی زر، ابوالفضل حاجتمند، مهدی ادیبان، مهدی برجیان، مسعود زارعیان، محمدصادق رمضانی‌مقدم‌، هاشم‌مسعودی، روح الله‌رفیعی، محمدرضاامامقلی، علیرضاباغشنی، مسعود دهنوی، حسین بدرلو،  داوودمرادیان، میثم‌فکری‌، زینب‌عربی، احدمیکائیل‌زاده، احسان ‌شیبانی، میثم‌مزلقانی، محمدرضا رضاپور، مهدی‌کیا، محسن‌جهانی، محسن اسلام‌زاده، محمدجهانپا، مهدی سیمریز، حسن‌آخوندپور، مجیدعسگری، مهدی‌محمدی، حسن‌حبیب‌زاده، سیدابراهیم عامریان، علیرضاابوترابی، امیراطهرسهیلی، ایمان‌گودرزی، انجمن فیلمسازان انقلاب اسلامی خراسان

مستند ابومهدی فردا پخش می‌شود/ ویژه برنامه سینمایی تلویزیون برای "حاج قاسم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار قاسم سلیمانی سینما فیلم مستند سردار اسماعیل قاآنی سردار قاسم سلیمانی سینما فیلم مستند سردار اسماعیل قاآنی اسماعیل قاآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها

حبیب‌زاده، منتخب مردم مرند در مجلس شورای اسلامی روایت کامران غضنفری از دیدار با یکی از مدیران مجلس را ناصحیح دانست و گفت: به هیچ وجه بحثی درباره قول و وعده برای رأی دادن به ریاست مجلس نبوده و خلاف‌گویی است». - اخبار سیاسی -

حبیب‌زاده منتخب مردم مرند در مجلس شورای اسلامی ضمن نادرست دانستن روایت کامران غضنفری از دیدار با یکی از مدیران مجلس به خبرنگار تسنیم گفت: «من در آن جلسه مورد اشاره دکتر غضنفری بوده‌ام، به هیچ وجه بحثی درباره قول و وعده برای رأی دادن به ریاست مجلس نبوده و خلاف‌گویی است».

حبیب‌زاده که در این جلسه حاضر بوده، در ادامه به آنچه در این جلسه اتفاق افتاده اشاره کرد و گفت: « آنچه بوده توضیحات اینجانب درباره اعتقادم به مدیریت آقای قالیباف بوده که آقای غضنفری در این میان از آن مقام محترم اجرایی درخواست کرد که درباره عدم تصویب طرح صیانت و فضای مجازی از رئیس محترم مجلس سوال کند، من یک سرباز حضرت آقا و فردی بدون وابستگی به هیچ جریانی هستم و آقای غضنفری را هم فردی دلسوز دیدم اما روایت ایشان صحیح نیست».

این نماینده منتخب مجلس دوازدهم در پایان تصریح کرد: «در آن جلسه آن مسئول مربوطه از آقای غضنفری مدارکش را گرفت و کارهای کارت تردد ایشان به مجلس را برایش انجام داد و خیلی هم احترامش کرد و حرفهای وعده مالی و کمیسیون غیرواقعی هست، در آستانه آغاز کار مجلس دوازدهم بدون حاشیه ها باید دنبال خدمت بی منت به مردم و فداکاری برای انقلاب و مردم باشیم».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها
  • سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • استوری مهدی کوشکی برای ترانه علیدوستی جنجالی شد
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست