Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه نام حاج قاسم یک رمز برای جهان اسلام و مقاومت است گفت: حاج قاسم بیرق و پرچم محور مقاومت را بلند کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، تاریخ را که ورق بزنی صفحه‌ای عجیب را می‌توانی در دل آن مشاهده کنی. شهید سپهبد ولی الله قرنی 1358، شهید سپهبد علی صیاد شیرازی 1378 و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی 1398 به عنوان شهدای سپهبد ایرانی آسمانی شدند ظاهرا هر 20 سال یک نفر فرمانده رشید اسلام از میان ایرانی‌ها نمره 20 می‌گیرد و  به درجه رفیع انسانیت می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک سال است که از شهادت حاج قاسم سلیمانی، شهید پرآوازه ایرانی، سردار دل‌های همه ما مردم ایران می‌گذرد، شهادت حاج قاسم درسی برای همه ما بود، درسی که به ما می‌گوید دشمن چقدر نسبت به ما کینه و نفرت دارد و این کینه چقدر عمیق است که حاضر شدند حاج قاسم  را دور از کشورش و با پهباد به شهادت برسانند، همه ما باید از این اتفاق درس جهاد، شجاعت، عشق و ایثار را بیاموزیم.

الگوی تک تک جوانان ایران حاج قاسمی است که شجاعت و مردانگی‌اش زبان زد خاص و عام است. درست است که دشمن یک سال است که حاج قاسم را آسمانی کرده و به مقام شهادت رسانده اما تفکر حاج قاسم هنوز پا برجا است.

هجر حبیب| نماینده ولی فقیه در لرستان: مردم لرستان پیگیری‌های حاج قاسم را در سیل 98 هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنند + فیلم هجرحبیب| فرمانده سپاه لرستان: حاج قاسم خارج از هرگونه حزب و جناح به دنبال خدمتگزاری بود / شهید سلیمانی آمریکا، اسرائیل و آل سعود را بی‌آبرو کرد + فیلم

در آستانه نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به سراغ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان رفتیم تا در این رابطه گفت‌وگویی داشته باشیم که بخش دوم آن بدین شرح آمده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی نماد ملی و قهرمان امت اسلامی است چون هم قهرمان ملت ایران است و سبب افتخار مردم ایران اسلامی و جهان اسلام است.

وی  سردار سلیمانی را تبلوری از ارزش‌های فرهنگی اسلامی و ایرانی دانست که در شهادتش همه داغدار شدند افزود: در ده‌ها کشور به مناسبت شهادت سردار سلیمانی مراسم بزرگداشت برگزار کردند، شهید سلیمانی با دیپلماسی و ظرفیت گفت‌وگو توانست راهگشا باشد و رزمندگان حشدالشعبی عراق را تشکیل بدهد و در کنار حزب الله لبنان قرار گرفته و ارتباط با جهاد اسلامی و حماس را برقرار کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: شهید سلیمانی با گروه انصار الله یمن، تشکیلات دفاع ملی در سوریه، تیپ‌های فاطمیون و زینبیون افغانستان ارتباط برقرار و آنها را با ملیت، آداب و رسوم‌های مختلف جمع و در کنار رزمندگان ایران اسلامی قرار دادند که یک کاری بود که شهید سلیمانی می‌تواند آن را به این شکل انجام دهد و خروجی آن یک محور مقاومتی باشد که تربیت یافته اسلام ناب محمدی شود لذا هم قهرمان ملی ایران است و هم نماد و الگوی مقاومت  برای کشورهای اسلامی است.

وی بیان کرد: اینکه شهید سلیمانی چگونه موفق شد جبهه مقاومت را به این میزان گسترش دهد نتیجه دیپلماسی و توانی بود که این شهید از آموزه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری یاد گرفته بود و به واسطه رفتار و گفتار امام و مقام معظم رهبری تعالیمی از آموزه‌های دینی و اسلامی را گرفت که به عنوان رمزی برای بسیج مقاومت در جهان اسلام انتخاب شد و شهید سلیمانی نامش یک رمز برای جهان اسلام و مقاومت در جهان اسلام است و او کسی است که در مقابل زورگویان نظام سلطه ایستاد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی گفت: اینکه مسئولان آمریکا با هزینه هفت ترلیون دلاری باید شبانه وارد عراق شدند شکست آمریکا و نظام سلطه است که حاصل تلاش‌های مجاهدانه سردار سلیمانی بود.

وی تصریح کرد: آموزه‌های سردار سلیمانی لایه به لایه به جوانان و همرزمان او منتقل شدند و ما این را در تشییع پیکر شهید سلیمانی دیدیم که چگونه دلها با این شهید پیوند خورد و یک تشییع جنازه بی نظیر برای او برگزار شد و در داخل و خارج از کشور مراسمات بزرگداشت وی بی‌نظیر بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه امروز شهید سر افزار شهید امروز حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است که در این مکتب دشمنان سلطه و استکبار جهانی در آن شکست خورده و بیرق و پرچم محور مقاومت را بلند کردند خاطر نشان کرد: علاقه شدیدی که شهید سلیمانی به مقام معظم رهبری داشتند و همیشه در سخنرانی‌ها از مقام معظم رهبری یاد می کردند که نشان دهنده این است که این شهید و سایر سرداران شاگرد مکتب اسلام ناب محمدی بودند.

وی اظهارداشت: سردار شهید سلیمانی امام راحل و مقام معظم رهبری را هم تبلور اسلام ناب محمدی و معلم و استاد خود می‌دانستند و نوع تقابل با نظام سلطه و استکبار جهانی اینها را پرورش یافته مکتبی می‌دانستند که امام راحل در آن موقعیت فرمود آمریکا شیطان بزرگ است و این بود که در مذاکرات در برجام شهید سلیمانی به تیم مذاکره کننده پیغام داد که مراقب باشید که آمریکا عهد و پیمان ندارد چون در حالی که با شما مذاکره می‌کند در عراق در حال تقویت داعش است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: شهید سلیمانی و سایر سرداران تیزبینی و بصیرت امام و مقام معظم رهبری را می‌دید و مشاهده می‌کرد که چطور این هدایت‌ها به سرانجام می‌رسید.

وی عنوان کرد: زدن پایگاه عین الاسد یک سیلی اولیه بود و انتقام سخت را ما باید ارائه یک الگوی نظام اسلامی انجام دهیم و نشان دهیم که نظام اسلامی کار آمد است در حالی که ما شنبه‌های فرانسه، فساد اداری و سیاسی را در آمریکا مشاهده می‌کنیم باید کارآمدی نظام اسلامی خود را نشان دهیم و ما بتوانیم یک الگویی را به محور مقاومت و جهان معرفی کنیم خود این الگو سبب می‌شود آنها در تقابل و تعارض با نظام سلطه بِایستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: یکی از انتقام‌های بزرگی را که ایران از آمریکا گرفت نیروهای امنیتی و جاسوس‌های آمریکایی را در کشورهای مختلف شناسایی کرد که این یک ضربه بود چون آموزش یک جاسوس برای آنها زمانبر است، قطعا انتقام سخت گرفته خواهد شد ولی زمان و مکان آن و با چه کیفیتی باشد باید منافع ملی را با کمترین هزینه و خسارت در نظر بگیریم.

در کلیپ زیر بخش دوم  گفت‌وگوی نماینده ولی‌ فقیه در استان لرستان با خبرگزاری تسنیم به مناسبت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را مشاهده کنید.

گزارش از پگاه دالوند

انتهای پیام/645/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در لرستان مقام معظم رهبری حاج قاسم سلیمانی سردار سلیمانی حجت الاسلام شهید سلیمانی شهادت سردار محور مقاومت جهان اسلام نظام سلطه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار در پی عملیات شکوهمند "وعده صادق"

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، متن پیام به شرح ذیل است: در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم "مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند" سوره احزاب آیه ۲۳ «رژیم خبیث اشتباه کرد و باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد» این فرمایش مقام معظم رهبری از قطعی بودن پاسخ محکم جمهوری اسلامی ایران به تجاوز بزدلانه‌ رژیم خبیث صهیونیستی حکایت می‌نمود که شب گذشته با رشادت دلاورمردان این مرز و بوم پاسخ داده شد.

عملیات غرورآفرین "وعده صادق" بیانگر اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گرفتن انتقام از جنایات بی محابا و وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی در تجاوز وحشیانه به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق و تنبیه سخت برای این رژیم جنایتکار بود.

نیروی‌های هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمایت ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و طراحی و برنامه ریزی دقیق این عملیات، توانایی‌ عظیم و خیره کننده کشور عزیزمان در عرصه‌های دفاعی و نظامی را به نمایش گذاشتند که با تلاش شبانه‌روزی شهدای والامقامی چون شهید "طهرانی مقدم" پایه ریزی گردیده بود و سبب شادی دل تمامی مظلومان و آزادیخواهان جهان گردید. اینجانبان با درود به روح بلند و ملکوتی شهدای گرانقدر طریق القدس و همه شهدای والامقام جبهه مقاومت به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت "سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی" و "سردار شهید طهرانی مقدم"، این موفقیت بزرگ را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و تمامی مظلومان و آزادیخواهان جهان به خصوص مردم ولایتمدار استان سیستان و بلوچستان تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون تمامی خدمتگزاران به ویژه پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت داریم.

بِمنه و کرمه مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • پیام مشترک نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار در پی عملیات شکوهمند "وعده صادق"
  • دیدار فرماندهان یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با نماینده ولی فقیه در کرمان
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان در پی عملیات وعده صادق
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان در حمایت از پاسخ نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها