Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: رسانه‌های مختلف لبنان در ۲۴ ساعت گذشته به رویدادهای مختلفی پرداختند که سرخط خبری آنها بدین شرح است:

روزنامه الاخبار در مطلبی نوشت: پیام انفجار عدن این بود که عربستان سعودی در جنوب یمن امنیت ندارد.

روزنامه البناء در مطلبی آورده است: مانور گروه‌های فلسطینی در غزه در واقع پیام هشدار به اسرائیل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه در مطلبی دیگر یادآور شده است: تجاوزات اسرائیل با حملات تروریستی در سوریه همزمان شده است؛ بازگشت داعش به سوریه با حمایت آمریکا صورت خواهد پذیرفت.

روزنامه الجمهوریه نوشت: بیمارستان‌های بیروت قادر به بستری کردن تعداد بیشتری از مبتلایان به ویروس کرونا نیستند.

این روزنامه در مطلبی دیگر آورده است: ساخت سفارت جدید و بزرگ آمریکا در بیروت دلیل بر این است که آمریکا می‌خواهد نقش خود را تقویت کند.

شبکه المنار هم گزارش داده است: سیاستمداران لبنان برای فرار از مسئولیت، در مسیر تحقیقات درباره انفجار بندر بیروت مانع تراشی می‌کنند.

این شبکه عنوان کرده است: سیدحسن نصرالله روز یکشنبه در سالگرد شهادت سردار سلیمانی سخنرانی می‌کند.

روزنامه تشرین سوریه نیز در مطلبی تأکید کرده است: برخلاف آنچه درباره اختلاف بین اردوغان و دولت جدید آمریکا شایع شده است، ترکیه یکی از عناصر استراتژیک سیاست واشنگتن است.

کد خبر 5110880 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان سید حسن نصرالله رسانه های لبنان ایالات متحده امریکا قاسم سلیمانی عراق فلسطین رژیم صهیونیستی ویروس کرونا دونالد ترامپ روسیه ایران عربستان سعودی کرونای انگلیسی سوریه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شهاب نیوز، گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه از عملیات‌های جدید خود علیه ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

«تیپ‌های ناصر صلاح‌الدین» با انتشار فیلمی لحظه پرتاب موشک‌های ۱۰۷ به سوی پایگاه نظامی صهیونیستی «زیکیم» را به تصویر کشیدند.

در این فیلم مبارزان تیپ‌های ناصر صلاح‌الدین با نمایش نوشته‌ای، به جمهوری اسلامی ایران و حمله تنبیهی کشورمان علیه سرزمین‌های اشغالی درود فرستادند.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها یک بولدوزر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «دی ۹» را با گلوله «یاسین» در شرق دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه هدف قرار داده‌اند.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها در شرق دیرالبلح به شدت با نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شده‌اند.

دیگر خبرها

  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!/مخالفت گروه هفت با حمله نظامی اسرائیل به رفح
  • آمریکا سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار به تل آویو می‌دهد
  • هشدار واشنگتن به تل آویو درباره عواقب تشدید تنش
  • هشدار واشنگتن به تل آویو درباره عواقب تشدید تنش با ایران
  • وبسایت اکسسیوس: هشدار واشنگتن به تل آویو درباره عواقب تشدید تنش با ایران
  • هشدار آمریکا به کارکنان سفارت خود در اسرائیل
  • هشدار قاطع معاون اول رئیس جمهور به اسرائیل
  • پیام معاون رئیسی به اسرائیل: اگر مرتکب خطا شوید، به شدت پاسخ خواهیم داد
  • ببینید | عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران
  • نتانیاهو؛ آقای شکست