Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - هشتمین شماره مجله چند رسانه‌ای «وقایع شمیران» در 12 صفحه از سوی اداره روابط عمومی منطقه یک این منطقه منتشر شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ این مجله چندرسانه ای با هدف ایجاد فرصتی برای ارتقاء سطح ارتباطات شهروندی با مدیریت شهری شمال تهران با انتشار مطالب متنوع چهارشنبه‌ هر هفته به صورت آن‌لاین منتشر و با قابلیت نمایش متن، عکس، صوت، ویدئو و پادکست از طریق تلفن همراه، تبلت، رایانه و سایر دستگاه های دیجیتال قابل مشاهده و تورّق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این شماره نشریه به مطالبی چون اولویت منطقه یک توسعه مترو در راستای گردشگری درون شهری ، اهدای لوح تقدیر نشان تعالی HSE به شهردار منطقه یک، پا به پای تاریخ در محله حصار بوعلی ، مسابقه عکس آخرین یلدای قرن و ... پرداخته است.
مخاطبان برای دسترسی به آرشیو این مجله به آدرس region1.tehran.ir منوی روابط عمومی و زیرمنوی مجله وقایع شمیران و برای مشاهده هشتمین شماره «وقایع شمیران» به آدرس زیر مراجعه و مطالب را با یک کلیک ساده بخوانید و بشنوید. پس فرصت مطلع شدن «وقایع شمیران» را به آسانی از دست ندهید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وقایع شمیران منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۲۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان در اردکان

طباطبایی مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد گفت: ساعت ۱۷:۳۸ امروز، ترمز ناگهانی اتوبوس سرویس دانش آموزان اردکانی  در بزرگراه یزد- اردکان موجب مصدومیت ۶  دانش آموز دختر شد.

وی ادامه داد: دو کد اورژانس برای انتقال دانش آموزان به بیمارستان شهید رهنمون یزد اعزام شدند. 

مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزدگفت: خوشبختانه آسیب وارده به دانش آموزان جدی نبوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا درباره "طرح نور" منتشر شد /جزییات
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • گفت‌وگوی اجتماعی با پرونده‌ ویژه‌ توسعه نامتوازن منتشر شد
  • گزارش ملی رصد سالانه وضعیت فرهنگی و اجتماعی کشور منتشر می‌شود
  • بیش از ۹ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد
  • واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان در اردکان
  • بازآفرینی تصویر عطار نیشابوری توسط عمار تفتی
  • حماس اخبار منتشر شده در خصوص خروج از قطر را تکذیب کرد
  • نجات زن جوان یزدی از زیر آوار خانه قدیمی
  • ماهنامه دوست خردسالان ویژه اردیبهشت 1403 منتشر شد