Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - هر دلار امروز (شنبه) در صرافی‌های بانکی 25 هزار و 620 تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز معاملاتی گذشته 80 تومان کاهش داشت.
به گزارش خبرگزاری آریا ، نرخ فروش دلار در صرافی‌های بانکی امروز (شنبه) 25 هزار و 620 تومان اعلام شد. قیمت فروش یورو نیز بدون تغییر نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری پنجشنبه گذشته به 31 هزار و 350 تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز قیمت خرید هر دلار 24 هزار و 670 تومان و قیمت خرید هر یورو نیز 30 هزار و 400 تومان اعلام شد.
همچنین قیمت خرید دلار دربازار متشکله ارزی 25 هزار و 312 تومان و قیمت فروش آن 25 هزار و 565 تومان بود.
علاوه براین نرخ خرید یورو در این بازار 30 هزار و 680 تومان و نرخ فروش آن 31 هزار و 987 تومان معامله شد.
براساس این گزارش در سامانه سنا در روز معاملاتی گذشته (پنجشنبه)، هر یورو با قیمت میانگین 30 هزار و 838 تومان به فروش رسید و هر دلار نیز به قیمت 25 هزار و 510 تومان معامله شد.
ضمن اینکه در سامانه نیما نیز در روز پنجشنبه گذشته، حواله یورو با میانگین قیمت 31 هزار و 694 تومان فروخته و حواله دلار نیز به قیمت 25 هزار و 594 تومان ثبت شد.
روزهای گذشته روند حرکت قیمت دلار، کاهشی بود. اوایل آبان‌ماه نرخ دلار روند صعودی داشت و به بیش از 30 هزار تومان رسید، اما از اواسط آبان‌ماه سیر نزولی به خود گرفت.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۲۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶هزار تومانی قیمت دلار در ۲روز/سکه ۲ میلیون تومان ریخت

طبق اعلام فعالان بازار طلا و ارز قیمت سکه نسبت به معاملات پایانی دیروز دو میلیون تومان و قیمت ارز ۶ هزار تومان نسبت به صبح دیروز کاهش یافته است. - اخبار اقتصادی -

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری، اظهار داشت: دیروز بعد از التهابات اول صبح بازار و روند صعودی قیمت‌ها با شروع داد و ستدها و معاملات بازار طلا و ارز با سیر نزولی همراه شد.

وی با اشاره به افزایش 5 دلاری قیمت جهانی طلا در روز جاری، گفت: با این حال با تعدیل قیمت ارز نسبت به دیروز و کاهش حدودا 6 هزار تومانی دلار، طلا و سکه نیز در بازار کاهشی شده است.

این فعال بازار طلا ادامه داد: صبح دیروز دلار 70 هزار تومان هم شده بود ولی هم اکنون در کانال 64 و 65 هزار تومان در معامله است. همین موضوع باعث شده تا قیمت سکه طرح قدیم نسبت به دیروز دو میلیون و 200 هزار تومان و سکه طرح جدید نیز دو میلیون تومان کاهش داشته باشد.

کشتی آرای همچنین گفت: قیمت سکه طرح قدیم هم اکنون 40 میلیون تومان، سکه طرح جدید 42 میلیون و 800 هزار تومان و نیم سکه و ربع سکه هر کدام با یک میلیون و 400 هزار تومان کاهش نسبت به معاملات پایانی دیروز به ترتیب به 25 میلیون و 300 هزار تومان و 15 میلیون و 300 هزار تومان رسیده اند. ضمن اینکه سکه گرمی هم با 600 هزار تومان کاهش به 6 میلیون و 900 هزار تومان رسیده است

وی همچنین گفت: قیمت هر میقال طلای 17 عیار از 16 میلیون و 260 هزار تومان در معاملات پایانی دیروز به 15 میلیون و 890 هزار تومان کاهش یافته است یعنی بیش از یک میلیون و 30 هزار تومان ارزش هر مثقال طلا کاهش یافته است طلای 18 عیار نیز با کاهش حدودا 100 هزار تومانی نسبت به دیروز به سه میلیون و 666 هزار تومان رسیده است.

این فعال بازار طلا با تاکید براینکه حباب سکه همچنان حدود 7 میلیون تومان است پیش بینی کرد در روزهای آینده حباب سکه کاسته شود چرا که دادوستدها و معاملات بازار که دیروز تقریبا متوقف شده بود امروز از سر گرفته شده و بازار به ثبات رسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳؛ کاهش قیمت طلا و سکه
  • قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی نرخ ارز در ۲۸ فروردین /دلار به فاز استراحت رفت؟
  • کاهش ۶هزار تومانی قیمت دلار در ۲روز
  • کاهش ۶هزار تومانی قیمت دلار در ۲ روز / کاهش قیمت سکه و دلار ادامه دارد ؟
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ | تداوم کاهش قیمت طلا و سکه
  • کاهش ۶هزار تومانی قیمت دلار | سکه ۲ میلیون تومان کاهش یافت
  • کاهش ۶هزار تومانی قیمت دلار در ۲روز/سکه ۲ میلیون تومان ریخت
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ قیمت طلا و سکه باز هم ریخت
  • آغاز ریزش دلار در بازار آزاد در روز بدون مشتری/ کاهش ۴۰۰۰ تومانی قیمت دلار