Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش گروه سیما جام جم آنلاین به نقل از خبرنگاران جوان، اصغر توسلی کارگردان سریال «روزگار جوانی» درباره روند ساخت فصل دوم  این سریال و قصه آن گفت: پیش تولید این سریال آغاز شده است و بازیگران اصلی را هم انتخاب کرده‌ایم. تصویربرداری فصل دوم «روزگار جوانی» از اوایل بهمن ماه آغاز خواهد شد.

وی افزود: سریال «روزگار جوانی» در فصل دوم به ماجرا‌های امروز جوانان می‌پردازد؛ رویا‌هایشان، بلندپروازی‌های آنها، شکست‌هایشان، اشتباهاتشان و اتفاقات تلخ و شیرینی که بر سر راه آن‌ها قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در روزگار آن‌ها قدم خواهیم زد. پنج جوان دانشجو در خانه‌ای اجاره‌ای همخانه می‌شوند؛ دوست همدیگر و با اتفاقات تلخ و شیرین زندگی شان روبرو می‌شوند. در طول سریال، در کنار هم رشد می‌کنند. زوایای مختلف شخصیتشان آشکار و اهداف و آرزو‌هایشان با شکست‌ها و پیروزی‌های مختلفی همراه می‌شود. فصل دوم این سریال، فرصتی است تا دوباره با روزگار این جوانان همراه شویم.

گفتنی است «روزگار جوانی» در گروه فیلم و سریال شبکه تهران و به تهیه‌کنندگی سپهر محمدی تولید می‌شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: روزگار جوانی فصل دوم سریال نوستالژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت شورای عالی فیلم و سریال بنیاد روایت فتح

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، علی مقواساز اظهار داشت: بنیاد روایت فتح در حوزه فیلم‌سازی با سازمان بسیج همکار جدی آغاز کرده است، شورای عالی فیلم و سریال بنیاد نیز فعال شده است، به طور عمده کار با مشارکت استان‌ها پیش می‌رود. درباره شخصیت‌هایی که در استان‌ها به عنوان فرمانده‌های ما جریان ساز بودند و اتفاق‌هایی که در لشکرهای استان‌ها محوری بود، سوژه‌یابی در ۱۲ استان هم شروع شده است.

دیگر خبرها

  • هشدار آمریکا به کارکنان سفارت خود در اسرائیل
  • جشن تحویل مسکن ملی طرح جمعیت و جوانی در شاهرود آغاز شد
  • امضای پیراهن های نوستالژیک توسط عادل فردوسی پور / فیلم
  • نگاهی به افعی تهران و قاتلان سریالی
  • آغاز فعالیت شورای عالی فیلم و سریال بنیاد روایت فتح
  • آسیب‌شناسی حوزه جمعیت در استان مرکزی آغاز شده است
  • تعمیر دو عدد شیر پروانه‌ای ٩٠٠ م. م توسط اکیپ‌های شبکه توزیع آبفا اهواز
  • ۶۶ درصد مردم ایران همراه با تلویزیون و «نون‌خ» صدرنشین
  • آغاز فروش ون‌ اینرودز توسط بهمن موتور (+ جدول فروش و قیمت)
  • ۳ سریالی که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند