Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر ارتحال عالم ربانی و مجاهد خستگی ناپذیر، آیت‌الله حاج شیخ محمد تقی مصباح یزدی استاد برجسته حوزه علمیه و بنیان‌گذار مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) را تسلیت گفت. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر ارتحال عالم ربانی و مجاهد خستگی ناپذیر، آیت‌الله حاج شیخ محمد تقی مصباح یزدی استاد برجسته حوزه علمیه و بنیان‌گذار مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر؛ دکتر اسکندر مومنی در این پیام آورده است:


بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون


رحلت استاد ارجمند آیت الله حاج شیخ محمد تقی مصباح یزدی، که عمر پر برکت خود را در وادی تألیف، تحقیق و تعلیم صرف کرده‌اند، مایه تأسف و اندوه گردید.


این فقیه انقلابی، از شاگردان برجسته محضر علمی و مکتب فکری امام راحل عظیم الشان (ره) بود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سنگر‌های علمی و اجرایی و مدیریتی در حوزه علمیه از جلسات تدریس و تلاش‌های تحقیقی و تالیفی تا بنیان‌گذاری مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و شورای عالی انقلاب فرهنگی، نقشی برجسته و مجاهدتی شایسته تقدیر داشت و در دوران نمایندگی مجلس خبرگان رهبری، از عناصر موثر و کلیدی به شمار می‌رفت.


اینجانب فقدان این عالم مجاهد و خدوم را به محضر امام زمان ارواحنا فداه و رهبر حکیم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) و خاندان معظم و وابستگان و شاگردان و علاقمندان ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال، غفران و رحمت واسعه الهی و علو درجات مسالت می‌نمایم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مواد مخدر سردار مومنی پیام تسلیت ستاد مبارزه با موادمخدر مصباح یزدی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، در این بیانیه آمده است که ما درگذشت این عالم بزرگ، بنیانگذار دانشگاه الایمان در یمن و هیئت جهانی اعجاز علمی در قرآن و سنت در مکه مکرمه را تسلیت می‌گوییم.

حماس تاکید کرد که این عالم بزرگ علاوه بر خدمات ارزشمندی که در راه اسلام و دعوت به آن انجام داد، همواره از حامیان قضایای امت اسلامی و در رأس آن قضیه فلسطین، قدس و مسجد الاقصی بود.

این جنبش ضمن تسلیت درگذشت این عالم بزرگ و حامی مقاومت فلسطین به خانواده وی و ملت یمن، از خداوند منان مسئلت نمود که او را با پیامبران، صادقان، شهدا و صالحان محشور فرماید.

گفتنی است؛ «شیخ عبدالمجید الزندانی» عالم برجسته یمنی و عضو اتحادیه جهانی علمای مسلمان دیروز (دوشنبه ) در سن 82 سالگی در یکی از بیمارستان‌های ترکیه درگذشت.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • روایت تاریخ از کارنامه روحانیت
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • تربیت شاگرد و روحانی مبارز
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • ایران دارای بیشترین کشفیات موادمخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • ایران دارای بیشترین کشفیات موادمخدر در دنیا/ استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد