Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، فرداشب در چارچوب هفته هفدهم لالیگا، بارسلونا میهمان هوئسکا است. آبی‌اناری‌ها سعی دارند با پیروزی فاصله خود را با صدرجدول کاهش دهند. آنها اکنون با 15 بازی و 25 امتیاز در رده ششم قرار دارند.

کومان در نشست خبری پیش از مسابقه با هوئسکا گفت: برای همه سال جدید خوبی آرزو می‌کنم. امیدوارم امسال موفقیت بارسلونا باشد و همچنین آرزو می‌کنم همه سلامت باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هر بازی پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد. مسابقات زیادی باقی مانده و جدای از جدول ما باید بتوانیم خوب عمل کنیم و آماده به میدان برویم. ما باید به عنوان یک تیم از چند جنبه خود را بهبود بخشیم.

سرمربی بارسلونا گفت: مسی حالش خوب است، به خوبی تمرین کرده و در تمرینات تیم حضور داشته است. او دیگر مشکلی ندارد و مشتاق است به بازی برود.

کومان گفت: اگر ما در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بازیکنی را نمی‌خریم به دلیل شرایط اقتصادی است. با رومن پلانس ما در حال آماده‌سازی تیمی برای بارسلونا هستیم. نقشه و ایده داریم و باید مدیریت جدید آنها را انجام دهد.

وی در خصوص مسی نیز گفت: لئو گفته که تا انتهای فصل درباره آینده‌اش صحبت نمی‌کند و ما نیز به این تصمیم احترام می‌گذاریم. نباید نگران این موضوع باشیم.

کومان در خصوص انتقادها به گریژمان اظهار داشت: بازیکنان زیادی در تیم هستند که باید موثرتر بازی کنند مثل هافبک‌های ما و فقط این موضوع مختص گریژمان نیست. ما جزو تیم‌هایی هستیم که موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم.

وی اظهار داشت: من پشیمان نیستم که اجازه دادم سوارس برود. او بازیکنی تاثیر گذار است ولی تصمیمی که گرفته از سوی باشگاه و خود او بود.

کومان تصریح کرد: مصدومیت‌های کوتینیو مثل آسیب دیدگی آنسو فاتی و سرخیو روبرتو ما را خسته و ناراحت کرده است.

وی ادامه داد: امیدوارم به زودی فوتبال به حالت طبیعی خودش بازگردد. ما همچنین منتظریم تا رئیس باشگاه بارسلونا مشخص گردد و می‌دانیم بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است.

کومان در خصوص انتقال برخی بازیکنان به صورت قرضی گفت: فکر می‌کنم برخی از بازیکنان باید بیشتر در میدان حضور داشته باشند و نمی‌توانند در این تیم زیاد در ترکیب قرار گیرند. به همین علت می‌خواهم به صورت قرضی راهی تیمی دیگر شوند.

وی ادامه داد: ما برای اینکه در رقابت لالیگا باقی بمانیم دیگر اجازه نداریم ببازیم. قهرمان شدن سخت است ولی تا لحظه آخر می‌جنگیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسی کومان بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!

رئیس لالیگا اعلام کرد که مسابقات فوتبال اسپانیا در آمریکا برگزار می‌شود.

به گزارش فارس،‌ خاویر تباس از برگزاری لالیگا در آمریکا از فصل 2026-2025 خبر داد.

تباس در خصوص اینکه چه تعداد مسابقه و در کدام هفته‌ها در آمریکا برگزار می‌شود را به وقتی دیگر موکول کرد. به احتمال فراوان بازی‌های لالیگا اگر در آمریکا برگزار شود، به وقت ایران بامداد خواهد بود.

فوتبال اسپانیا به دلیل درآمد زایی در این سال‌ها تصمیم گرفته در ورزشگاه‌های نقاط دیگر جهان مسابقات خود را برگزار کند.

از 2 سال پیش، بازی‌های سوپرکاپ اسپانیا در عربستان برگزار می‌شود!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مسی و رونالدو، مانند فراری و لامبورگینی هستند شکست پروژه لژیونرهای پولی در عربستان!

دیگر خبرها

  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • خاویر تباس: اگر تکنولوژی خط دروازه بی‌نقص بود، از آن استفاده می‌کردیم
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!
  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم/ می‌جنگیم که شرمنده خودمان نباشیم
  • شمسایی:به شکلی می جنگیم که شرمنده خودمان نباشیم
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است