Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@22:58:13 GMT

ابراز شگفتی ستاره سابق منچستر از محکومیت کاوانی

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۳۶۹۲

ابراز شگفتی ستاره سابق منچستر از محکومیت کاوانی

آندر هررا به حکم سنگین اتحادیه فوتبال انگلیس بر علیه ادینسون کاوانی واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش ادینسون کاوانی، خرید جدید منچستر یونایتد در جریان بازی این تیم مقابل ساوتهمپتون عملکرد فوق العاده ای ارائه داد و با به ثمر رساندن دو گل، بازگشت شیاطین سرخ به بازی و سه امتیاز ارزشمند برای شاگردان اوله گنار سولسشر را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بعد از آن مسابقه یک اتفاق جنجالی رخ داد؛ جایی که ستاره اروگوئه ای در صفحه اینستاگرام خود یک استوری منتشر کرد که در پاسخ به یکی از دوستانش از کلمه ای استفاده کرده بود که از آن به عنوان نژادپرستی یاد شد.

 

 

 

 

چند روز بعد از این اتفاق اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد که تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده و ستاره منچستر یونایتد می تواند تا اعلام رای نهایی آخرین دفاعیات خود را ارائه دهد. در همین ارتباط دو روز پیش بالاخره اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد که کاوانی در این مسئله مقصر شناخته شده و سه جلسه از همراهی شیاطین سرخ محروم خواهد بود. او همچنین با جریمه 100 هزار پوندی نیز روبرو شده است.

 

 

 

 

درپی اعلام این حکم اندر هررا ستاره اسپانیایی پی اس جی که چندین سال نیز برای منچستریونایتد سابقه بازی دارد به دفاع از کاوانی پرداخت و در صفحه توئیتر خود نوشت:« اگر تو را به این خاطر جریمه کرده اند، پس دنیا به سمت لجن شدن پیش می رود.»

 

 

منچستر یونایتد ادینسون کاوانی آندر هررا پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد ادینسون کاوانی آندر هررا پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!

به گزارش "ورزش سه"، مراسم لوریوس که معروف به «اسکار ورزشی» است، امشب برگزار می‌شود و ورزشکاران زیادی از حوزه‌های مختلف خود را به این مراسم رسانده‌اند.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های فرش قرمز، حضور همزمان یوسین بولت و جود بلینگام و گفت‌وگوی این دو نفر بود. آنها ابتدا خوشحالی معروف ستاره انگلیسی رئال مادرید را مقابل خبرنگاران انجام دادند و سپس چند دقیقه‌ای با همدیگر خوش‌وبش کردند.

پس از لحظاتی بولت به نزد خبرنگاران رفت و اولین سوال آنها درباره صحبت‌هایش با جود بلینگام بود. بولت که یکی از هواداران پر و پا قرص منچستر یونایتد است در این مورد گفت:«او واقعا یک بازیکن شگفت‌انگیز است. من چندین بازی از او دیده‌ام و می‌دانم که چه توانایی‌هایی دارد. با او گفت‌وگوی خوبی داشتم. به‌عنوان یک هوادار منچستر یونایتد، من به جود گفتم، در چمپیونزلیگ بسیار خوب بودی، ما نمی‌خواستیم یک بار دیگر ببینیم که منچستر سیتی سه‌گانه می‌برد.»

جود بلینگام با اینکه در دو دیدار رفت و برگشت مقابل منچستر سیتی هیچ گلی به ثمر نرساند، اما در نمایش خوب تیمش تأثیرگذار ظاهر شد و از بهترین بازیکنان تیمش بود.

دیگر خبرها

  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!
  • قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس با هت تریک رابین فن پرسی (22 آوریل، 2013) / فیلم