Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا فاضل عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان در خصوص شرایط شیوع ویروس کرونا در استان گلستان اظهار کرد: روند بستری در استان کاهشی است اما به صورت کاهش زیاد نیست و دچار پیک سینوسی هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۵۰ بیمار بستری در استان بستری هستند که ۹۳ بیمار در «آی سی یو» بستری هستند و روز گذشته هشت بیمار را به دلیل کرونا از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: موضوع بسیار مهمی که باید به آن دقت شود، قرمز بودن شهرهای استان مازندران است و تنها استانی است که دارای شرایط قرمز است و این استان شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند و این شرایط برای ما خطرناک است.

فاضل بیان کرد: رفت‌ و آمد کارمندان و جامعه کارگری به مازندران باید با احتیاط انجام شود.

وی در خصوص فعالیت تالارهای عروسی در استان اضافه کرد: فقط در شهرهای زرد آن هم با دستورالعمل تعریف شده و ظرفیت مشخص می‌توانند فعالیت کنند و فعالیت تالارها در شهرستان‌های نارنجی ممنوع است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان‌های گرگان، بندرگز، کردکوی و بندرترکمن در شرایط نارنجی قرار دارد و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد است.

فاضل ادامه داد: فرمانداران باید نظارت کنند که علاوه بر این موضوع، عروسی‌ها در منازل هم برگزار نشود، دلیل اینکه یک پیک شیوع را در تیرماه داشتیم به دلیل برگزاری همین عروسی‌ها بود.

وی گفت: اگر رعایت نکنیم پیک چهارم در استان و حتی در کشور غیرقابل اجتناب است و ممکن است در بهمن‌ ماه و اسفندماه افزایش شیوع بیماری را در استان داشته باشیم.

لازم به ذکر است، از صبح امروز و قبل از برگزاری ستاد استانی مقابله با کرونا، برخی تالارهای عروسی با انتشار اطلاعیه در فضای مجازی اعلام کردند فعالیت تالارهای عروسی در تمام شهرهای استان مجاز شده که این موضوع توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان و استاندار گلستان و براساس اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا تکذیب شد.

انتهای پیام/83004

منبع: فارس

کلیدواژه: گرگان استان گلستان استان مازندران ممنوعیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان عبدالرضا فاضل تالار عروسی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۴۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان

هئیت دانش آموزی انصارالمهدی در دبیرستان ایرانشهر شهرستان گرگان استان گلستان با هدف گرامیداشت شهدای دانش آموز مراسمی را در نمازخانه این دبیرستان برگزار کردند. در این مراسم به بررسی عملیات وعده صادق در اندیشه مهدویت پرداخته شد.

شهروندخبرنگار ما با ارسال تصاویری از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر شهرستان گرگان خبر داد.

منبع: شهروندخبرنگار - گلستان

بیشتر بخوانید:

برگزاری اولین یادواره ۵ شهید دانش آموز بخش کنارتخته و کمارج + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان