Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،در روز نخست از دور برگشت مرحله نهایی لیگ دسته ۲ فوتسال مردان باشگاههای کشور ، تیم چابک شیراز موفق شد با نتیجه پرگل ۴-یک خلیج فارس ماهشهر را شکست دهد.

علی سورغالی ، مصطفی رحمانی ، سروش زارع و سعید زارعی زننده گلهای چابک شیراز در این مسابقه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده فارس با این برد و ۱۲ امتیاز در مکان دوم جدول رده‌ی ندی گروه نخست این رقابت ها باقیماند.

وحید قاسمی سرمربی تیم چابک شیراز در خصوص بازی با خلیج فارس ماهشهر، گفت : بعد از دور رفت این مسابقات که در شیراز برگزار شد یک هفته فرصت برای ریکاوری و انجام تمرینات را داشتیم و توانستیم روی نقاط قوت و ضعف حریفان کار کنیم و با غیرت بازیکنان توانستیم بازی نخست را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

چابک شیراز در بازی دوم خود در دور برگشت لیگ دسته دوم فوتسال مردان باشگاه های کشور ، یکشنبه ۱۴ دی ماه به مصاف زندی بتن کلاردشت می رود.

در بازی های دور برگشت مرحله نهایی گروه نخست لیگ دسته ۲ فوتسال مردان ، تیم های عقاب تبریز ، چابک شیراز ، خلیج فارس ماهشهر ، زندی بتن کلاردشت ، رعد پدافند اصفهان و تیام گلوگاه حضور دارند.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان لیگ دسته دوم فوتسال مردان تیم چابک شیراز باشگاه های کشور چابک شیراز لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیمت تیم ملی فوتسال به بانکوک

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی فوتسال ایران برای شرکت در جام ملت‌های آسیا امروز ساعت ۸:۴۵ راهی استانبول شد. ملی‌پوشان فوتسال ایران پس از توقفی کوتاه، کشور ترکیه را به مقصد تایلند ترک می‌کنند.   هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا به میزبانی شهر بانکوک از ۲۹ فروردین آغاز خواهد شد و تیم ملی فوتسال ایران به عنوان پرافتخارترین تیم قاره در دور مقدماتی با تیم‌های کویت، افغانستان و بحرین هم‌گروه است.   ایران در ۱۶ دوره گذشته ۱۲ بار قهرمان قاره کهن شده است.   برنامه دیدار‌های ایران در جام ملت‌های آسیا به این شرح است: پنجشنبه ۳۰ فروردین ایران – افغانستان   شنبه اول اردیبهشت بحرین – ایران   دوشنبه ۳ اردیبهشت ایران – کویت

دیگر خبرها

  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • واکنش تند پوچتینو به درگیری شاگردانش برسر زدن پنالتی+ فیلم
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • تیم ملی فوتسال ایران سرانجام راهی بانکوک شد
  • فیفا: ایران و ژاپن بخت‌های نخست صعود به جام جهانی فوتسال
  • پیروزی آسان امیر عبدی در کشتی نخست
  • عزیمت تیم ملی فوتسال به بانکوک
  • چاقو دسته خودش را برید / ژابی آلونسو نوار قهرمانی‌های متوالی باواریایی‌ها را پاره کرد
  • تداوم صدرنشینی آپوئل در شب نیمکت‌نشینی مهری
  • سنندج میزبان رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال