Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-18@04:00:30 GMT

ارسال پیام مهم الکاظمی به ایران

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۵۲۸۶

ارسال پیام مهم الکاظمی به ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، «نصیر عبدالمحسن عبدالله» سفیر جمهوری عراق در تهران درباره موضع عراق نسبت به پیشنهاد آمریکا برای افزودن دو بند جدید در بودجه سال ۲۰۲۱ سازمان ملل برای احیای کمیته تحریم‌ها علیه ایران گفت: عراق از اساس با طرح این پیشنهاد در سازمان ملل مخالف بوده است.

وی اضافه کرد: مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق در این رابطه با ارسال پیامی به جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرده‌اند که جمهوری عراق از هیچ تصمیمی علیه جمهوری اسلامی ایران ابدا و مطلقا حمایت نمی‌کند و بر این اساس، کمیسیونی برای بررسی این موضوع تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نصیر عبدالمحسن عبدالله خاطرنشان کرد: ایران کشور دوست، همسایه و برادر ماست و ما با جمهوری اسلامی ایران رابطه بسیار نزدیکی داریم و سیاست ثابت عراق همواره مخالف با هر گونه تصمیم یا اقدام علیه همه همسایگانش به ویژه جمهوری اسلامی ایران بوده و هست.

این دیپلمات عراقی اضافه کرد: جمهوری عراق برای جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها آرزوی پیشرفت، خوشبختی و تعالی در همه زمینه‌ها دارد.

وی همچنین سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را به دولت و ملت ایران تسلیت گفت و با یادآوری مراتب بالای فروتنی، انسانیت و دلیری این دو شهید خاطرنشان کرد: از خداوند منان مسالت دارم تا آن شهدا را به عالی‌ترین مراتب بهشت برساند و به خانواده‌ها، همکاران و دوستداران‌شان صبر عنایت کند.

کد خبر 577304 برچسب‌ها ایران و عراق مصطفی الکاظمی - عراق

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و عراق مصطفی الکاظمی عراق جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۵۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیس قریشی: ایران در حمله به اسرائیل به دنبال ارسال یک پیام بود + فیلم

قیس قریشی تحلیلگر سیاسی در واکنش به صحبت‌های مجری بی‌بی‌سی گفت: ایران از مرحله صبر استراتژیک گذر کرده است؛ پیام حمله وعده صادق این بود که جمهوری اسلامی این اراده و توان را دارد که وارد نبرد مستقیم شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • پیام نشست کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران؛ تقابل با تروریسم و صهیونیسم
  • اجتماع دانشگاهیان در دانشگاه‌های تهران علیه اسرائیل
  • پیام عملیات موشکی سپاه علیه اسرائیل از نگاه وزیر کشور و یک عضو شورای نگهبان
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان در حمایت از پاسخ نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • حمایت مردم عراق از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی
  • پیام صریح حمله به اسرائیل توقف شیطنت‌ها علیه ایران بود
  • پیام صریح حمله ایران به اسرائیل توقف شیطنت‌ها علیه کشور بود
  • قیس قریشی: ایران در حمله به اسرائیل به دنبال ارسال یک پیام بود + فیلم
  • پیام قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان از عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • هر جا تهدیدی علیه منافع ملی احساس شود، میدان عمل ما است