Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:55:59 GMT

یک نام غیرمنتظره در لیست PSG و پوچتینو

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۵۳۶۲

یک نام غیرمنتظره در لیست PSG و پوچتینو

ویلفرد زاها، ستاره کریستال پالاس مورد توچه پاری سن ژرمن قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اخراج توماس توخل نام های زیادی از جمله پائولو دیبالا و کریستن اریکسن برای انتقال به پاری سن ژرمن مطرح شده و به نظر زمستان پرسر و صدایی در انتظار این تیم متمول خواهد بود. حالا ویلفرد زاها، مهاجم گلزن پالاس نیز در لیست احتمالی پاری سن ژرمن قرار گرفته و احتمال انتقال او به فوتبال فرانسه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مائوریسیو پوچتینو سرمربی جدید پاری سن ژرمن، علاقمند به سبک بازی ویلفرد زاها بوده و از مدیران این تیم خواسته برای انتقال ستاره کریستال پالاس اقدام کنند. این بازیکن 28 ساله در این فصل با زدن هشت گل در 14 مسابقه در فرم خوبی قرار داشته و توجه بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است.

 

پوچتینو در دوران حضور در تاتنهام نیز علاقه زیادی به سبک بازی ویلفرد زاها داشت و حالا در تیم جدیدش قصد دارد او را به خدمت بگیرد. البته تیم هایی از سری آ از جمله میلان نیز خواهان جذب این مهاجم باتجربه هستند و کار پاری سن ژرمن برای خرید ویلفرد زاها آسان نخواهد بود. همچنین او تا سال 2023 با کریستال پالاس قرارداد دارد و همین اخیرا روی هاجسون، سرمربی پالاس در مصاحبه ای ابراز امیدواری کرد این باشگاه قادر به حفظ ویلفرد زاها در طول این فصل باشد. جالب اینجاست پاری سن ژرمن همین حالا نیز ستاره های بزرگی مانند نیمار، کیلیان امباپه و مائورو ایکاردی را در خط حمله در اختیار دارد.

ویلفرد زاها تاتنهام موریسیو پوچتینو پاری سن ژرمن کریستال پالاس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویلفرد زاها تاتنهام پاری سن ژرمن کریستال پالاس کریستال پالاس پاری سن ژرمن ویلفرد زاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۵۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان در چارچوب رقابت‌های لیگ یک فرانسه از ساعت ۲۰:۳۰ امشب آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های پاری سن ژرمن و لوریان امشب _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ یک فرانسه با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز پاری سن ژرمن و لوریان

لیگ یک فرانسه (لوریان - پاری سن ژرمن) ساعت ۲۰:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌ ‌

کد خبر 747601

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم