Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی ارتحال آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) قم را به مقام معظم رهبری، جامعه روحانیت و بخصوص روحانیون و علمای قشم تسلیت گفت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در این پیام از ایشان به‌عنوان یکی همراهان استوار و ثابت‌قدم رهبر معظم انقلاب در مقابله با کفر و استکبار یادکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
« انا لله و انا الیه راجعون »
ارتحال روحانی برجسته و عالم مجاهد حضرت آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی که از همراهان استوار و ثابت‌قدم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در مبارزه علیه کفر، افکار الحادی و استکبار بود و همه عمر پربرکت خود را در راه اعتلای نظام و انقلاب اسلامی صرف نمود، دریغ و افسوس به دنبال داشته و دارد.
بدون شک سخنرانی‌ها و افشاگری‌های فراوان آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی در مناسبت‌های مختلف از یادها نرفته است و فعالیت‌های علمی آموزشی آن فقید سعید هم برای همگان روشن و الهام‌بخش همه دلسوزان انقلاب اسلامی است.
آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی در طول زندگی پربار خود آثار ارزشمندی را برجای گذاشت و شاگردان زیادی را تربیت کرد و بخصوص تألیفات و مباحث ایشان درزمینه فلسفه اسلامی در حوزه‌های علمیه بسیار تأثیرگذار و ماندگار بود.
این‌جانب درگذشت این عالم بزرگوار را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه‌های علمیه، شاگردان آن فقید سعید، جامعه روحانیت و بخصوص روحانیون و علمای قشم و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و غفران الهی و برای وابستگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.
حمیدرضا مومنی
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آیت الله محمدتقی مصباح یزدی سازمان منطقه آزاد قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۵۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی

به گزارش "ورزش سه"، در پی قهرمانی تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از جوانان کشتی‌گیر قهرمان صمیمانه تشکر کردند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
از جوانان قهرمان کشتی فرنگی و مدال‌آوران کشتی آزاد که با توانایی و اراده‌ی خود دل‌های مردم را شاد کردند، صمیمانه متشکرم.
سیدعلی خامنه‌ای
۲۹ فروردین ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • پیام تبریک وزیر امور خارجه به مناسبت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی