Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: آموزش دانش‌آموزان در مدارس گلستان همچنان مجازی و امتحانات نیمسال اول غیر حضوری خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، احسان گوهری‌راد اظهارداشت: با توجه به زرد و نارنجی بودن شهرهای استان آموزش دانش آموزان همچنان در بستر شاد و فضای مجازی انجام می‌شود و امتحانات نیمسال اول نیز فقط برای پایه دوازدهم که نهایی است با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تنها برای تعداد اندکی از روستاها که مشکل اینترنت دارند در صورت رعایت پروتکل های بهداشتی آموزش حضوری خواهد بود.

وی افزود: اگر دانش‌آموزی از طریق شبکه شاد و یا روش غیرحضوری که مدرسه تعیین می‌کند موفق به شرکت در امتحانات نشود، نمره امتحانات نوبت اول براساس سابقه تحصیلی وی در ماه‌های گذشته تعیین خواهد شد.

واکنش آموزش و پرورش به سهم ناچیز دانش‌آموزان سیستا‌ن‌وبلوچستان از مدارس سمپاد30 درصد دانش‌آموزان چاق و 6 درصد لاغر/ باید به تدریج مدارس را باز کنیمشکست برنامه ضد کرونایی رژیم صهیونیستی/ جولان کرونا از مدارس تا زندان‌های رژیم صهیونیستی

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: افت تحصیلی دانش‌آموزان به علت غیرحضوری شدن آموزش‌ها طبیعی و قابل پیش‌بینی است اما با توجه به شرایط کرونایی چاره‌ای جز برگزاری غیرحضوری آموزش وجود ندارد.

استان گلستان بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد 362 هزار نفر دانش آموز هستند. 23 هزار فرهنگی کار آموزش دانش آموزان در 2 هزار و 500 مدرسه را برعهده دارند.

انتهای پیام/581/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۵۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند

احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: طبق قانون مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند و مدارس برای ارتقای جایگاه علمی و افزایش میانگین نمرات نهایی دانش‌آموزان باید اقدامات موثری را به انجام برسانند.
وی افزود: ۵۷ درصد مدارس غیردولتی سراسر کشور در مقطع ابتدایی است. بر اساس آمار اعلامی تا ۱۴۰۵ تراکم دانش‌آموزدر دوره ابتدایی کاهش زیادی خواهد داشت. محمودزاده با بیان اینکه ۲ درصد مدارس غیردولتی فنی‌حرفه‌ای و ۳ درصد دیگر کاردانش هستند، گفت: تعداد دانش‌آموزان مدارس غیردولتی در هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای در سال گذشته رشد خوبی داشته است.
وی بر ثبت اطلاعات همه دانش‌آموزان و پرونده آنها در سامانه سیدا تاکید کرد و افزود: ساختار سازمانی مدارس و مراکز باید درست باشد و موسسین و مدیران مدارس بایست در جهت انجام برنامه‌های عملیاتی و تقویم اجرایی نهایت دقت را داشته باشند.
معاون وزیر آموزش و پرورش به تراز علمی دانش آموزان و امتحانات نهایی در خرداد ماه اشاره کرد و گفت: طبق قانون مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند و مدارس برای ارتقای جایگاه علمی و افزایش میانگین نمرات نهایی دانش آموزان باید اقدامات موثری را به انجام برسانند.
محمودزاده بر توسعه و راه‌اندازی هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای در راستای افزایش توانمندی‌ها و مهارت‌افزایی نسل آینده در استان‌ها تاکید کرد و گفت: حتی شهر‌هایی که امکان راه‌اندازی هنرستان را ندارند می‌توانند دو رشته فنی را در ضمیمه مدارس متوسطه راه‌اندازی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • آمادگی مازندران برای برگزاری امتحانات نهایی
  • برگزاری آزمون‌های نهایی مازندران در ۲۲۶ حوزه امتحانی
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • مدارس و دانش‌بنیان‌ها پلی به سوی شکوفایی استعداد