Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در دیدار با دو مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و ایرانیان گزارشی از وضعیت استان در خصوص فرصت های سرمایه گذاری از جمله ظرفیت هایی نفت و گاز و پتروشیمی و صنایع پایین دستی ارایه داد.

وی بر ایجاد سرمایه گذاری در استان و پیگیری امور مربوط به طرحها و پروژه های حوزه پتروشیمی تاکید کرد و خواستار سرمایه گذاری شرکت ها و هلدینگ‌های بخش خصوصی در پارک پلی پروپیلن استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی‌دشتکی با بیان اینکه امروز ایلام بعنوان قطب صنعت پتروشیمی در غرب کشور بشمار می رود،گفت: ظرفیت های بسیار مهمی در این استان برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در صنایع پایین دستی وجود دارد.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه استان از شرکت های بزرگ بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی حمایت می کند، افزود: در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی در ایلام طی چند سال گذشته اقدامات بسیار مهم و مثبتی نظیر افتتاح فاز اول و دوم پتروشیمی ایلام به سرانجام رسیده و آماده سازی مقدمات اجرای چند طرح پتروشیمی دیگر در راه است.

در ادامه این نشست مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس از استاندار ایلام بعنوان یکی از موفق ترین دولتمردان در پیگیری امور حوزه انرژی عنوان کرد و گفت: این همکاری و همراهی نقش برجسته ای در تشویق و ترغیب بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در استان داشته است که ما امروز شاهد این اتفاق مهم هستیم.

گفتنی است در این نشست مدیرعامل هلدینگ های خلیج فارس و ایرانیان برای سرمایه گذاری در راه اندازی پارک پلی پروپیلن با بخش خصوصی اعلام آمادگی کردند.

برچسب‌ها استانداری ایلام ایلام قاسم سلیمانی دشتکی پتروشیمی سرمایه گذاری مجتمع پتروشیمی ایلام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام ایلام قاسم سلیمانی دشتکی استانداری ایلام ایلام قاسم سلیمانی دشتکی پتروشیمی سرمایه گذاری مجتمع پتروشیمی ایلام اخبار کنکور برای سرمایه گذاری سرمایه گذاری بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۵۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به واگذاری یکی از تیم‌های مطرح فوتبال کشور به هلدینگ خلیج فارس اظهار کرد: بخش عمده شرکت‌ها و سرمایه‌های هلدینگ خلیج فارس در استان بوشهر قرار دارد.

 وی اضافه کرد: این یک بی‌عدالتی بزرگ است که آلودگی‌ها، تخریب محیط زیست، ترافیک و دیگر مضرات این صنعت نصیب مردم استان بوشهر شود ولی حمایت مالی و پول و سودش برای دیگران باشد.

نماینده دشتستان افزود: این ظلم آشکار است که برخی مدارس و مراکز درمانی استان بوشهر در گرمای تابستان کولر ندارند و تیم‌های ورزشی ما از امکانات حداقلی محرومند ولی قرار است سرمایه هلدینگ خلیج فارس که متعلق به بازنشستگان است خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر اقدام هلدینگ خلیج فارس در خرید باشگاه پایتخت را غیرقانونی خواند و گفت: اگر قرار است تیم‌داری کنند چرا باید با پول مستضعفان و بازنشستگان باشد؟ از رییس جمهور و دیگران درخواست داریم جلوی این کار را بگیرند.

دیگر خبرها

  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • عزم جدی دولت برای ساختن ایلام قوی
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • از بزرگترین پارک آبی کشور در شهر شیراز چه می‌دانید؟
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است
  • افزایش ۸درصدی تولید محصولات پتروشیمی در شستان/سهم ۱۱درصدی از کل صادرات صنعت پتروشیمی