Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی حق شناس با گرامیداشت یاد سرداراران مقاومت،گفت: ظرفیت شهید سلیمانی بسیار کوبنده تر از سردار سلیمانی خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ هادی حق شناس امشب در مراسم سالگردسرداران مقاومت که در حسینیه ثارالله گرگان اظهار کرد: شهید سلیمانی نقشی تاثیرگذار در سطح منطقه داشت و نقش ایشان فراتر ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سالها باید بگذرد تا ویژگی‌های شخصیتی ایشان مشخص شود.

استاندار گلستان تصریح کرد: ظرفیت شهید سلیمانی بسیار کوبنده تر از سردار سلیمانی خواهد بود.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی در طول ۲۲ سال گذشته جهاد به ظاهر اصغر ولی اکبری را انجام داد و نه از سربازی به سرداری که از سرداری به سربازی رسید.

حق شناس گفت: شهید سلیمانی سربازی بود که به خاطر عظمت روح او تمام ایران و منطقه سر تعظیم فرود آوردند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما شهید سلیمانی را بهتر از ما شناختند، خاطرنشان کرد: ترامپ ملعون گمان می کرد که با شهادت سپهبد سلیمانی نقش ایران در منطقه کاهش می یابد اما تشییع پیکر ایشان در ایران و عراق نشان داد حذف شهید سلیمانی نمی‌تواند موجب کاهش نفوذ ایران در منطقه شود.

وی اذعان کرد: اخلاص، ادب؛ اخلاق، عدم تقسیم مردم از ویژگی‌های برجسته شهید سلیمانی بود که او را تبدیل به سردار دلها کرد.

استاندار گلستان در خاتمه تاکید کرد: امروز باید مکتب و سیره زندگی شهید سلیمانی به درستی به نسل های بعد منتقل شود.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۶۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی در آموزش و پرورش، زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان به بهره برداری رسید.

در مراسمی با حضور رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور و مدیر کل دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش و مدیران آموزش و پرورش استان، زمین چمن مصنوعی هنرسوان تربیت بدنی و علوم ورزشی شهید حیدریان در ناحیه چهار آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.

این طرح ورزشی با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات طرح شهید سلیمانی و در مساحت ۹۰۰ متر مربع آماده شده و جهت بهره‌برداری در اختیار هنرآموزان این آموزشگاه قرار گرفته است.

زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان سی و چهارمین پروژه ورزشی است که در قالب طرح شهید سلیمانی در مدارس قم تکمیل و اجرا شده است.

دیگر خبرها

  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • پاسخ ایران به بازی تازه سفیر رژیم صهیونیستی در باکو
  • پاسخ سفیر ایران به سفیر رژیم صهیونیستی در باکو: ایران فرزند نامشروع و لوس غرب در منطقه را ادب کرد/ از این‌ پس کوچکترین شرارت شما پاسخ کوبنده ای دریافت خواهد کرد
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد