Web Analytics Made Easy - Statcounter

گفته می شود که پرسپولیس برای نقل و انتقالات نیم فصل برنامه ای برای جذب مهاجم ندارد و هدف اصلی یحیی گل محمدی خرید بازیکن برای خط دفاع و هافبک بازیستز است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس با محرومیت عیسی آل‌کثیر و جدایی برخی از عناصر هجومی خود در ابتدای فصل، این روز‌ها با مشکل گلزنی و تضعیف خط حمله مواجه شده است و البته یحیی گل محمدی هم چاره ای جز استفاده از این بازیکنان در خط حمله ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین مسئله باعث شده تا مهاجمان پرسپولیس تا الان در لیگ برتر موفق به گلزنی نشده باشند.
با این وجود، یحیی گل محمدی قصد ندارد مهاجمی برای تیمش در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل خریداری کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که سرمربی پرسپولیس می‌خواهد در نقل‌وانتقالات یک مدافع و یک هافبک بازیساز جذب کند.
در شرایطی که سیدجلال حسینی عملکرد فوق‌العاده‌ای در خط دفاعی پرسپولیس داشته، اما سن و سالای بالای این بازیکن باعث شده تا یحیی تصمیم بگیرد یک مدافع جدید برای تیمش بگیرد، چون حسینی قادر به همراهی تیمش در تمامی بازی‌ها نیست و گاهی هم نیاز به استراحت دارد.
از سوی دیگر، جدایی بشار رسن و نبود یک هافبک بازیساز در پرسپولیس در بازی با ذوب‌آهن هم کاملا به چشم آمد و به همین خاطر یحیی در اندیشه خرید یک هافبک بازیسار نیز هست. البته تا زمان فرا رسیدن نقل‌وانتقالات نیم‌فصل فرصت زیادی باقی مانده و در حال حاضر هم بازیکن آزاد باکیفیتی وجود ندارد که سرخپوشان با او وارد مذاکره شوند. با این حال، تنها چیزی که مشخص است این است که یحیی فعلا تصمیمی برای خرید مهاجم ندارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی اخبار پرسپولیس اخبار لیگ برتر پرسپولیس عیسی آل کثیر یحیی گل محمدی یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید

به گزارش همشهری آنلاین در تابستانی که گذشت سه بازیکن سابق پرسپولیس به شکلی در لیست گل‌محمدی جایی نگرفتند تا مجبور شوند به تراکتور بروند. شجاع خلیل‌زاده خیلی دوست داشت همراه با کنعانی‌زادگان به پرسپولیس برگردد اما یحیی خواهان حفظ پورعلی‌گنجی و گولسیانی شد و کنعانی را به شجاع ترجیح داد. شجاع در دوره‌ای که در پرسپولیس حضور داشت، دو ماه قبل از فینال لیگ قهرمانان این تیم را به مقصد الریان ترک کرده بود و این مساله در مخالفت یحیی با بازگشت او به پرسپولیس بی‌تاثیر نبود.

سیامک نعمتی نیز در نیم‌فصل لیگ قبل در لیست مازاد یحیی قرار گرفت اما با اصرار تا پایان فصل ماند اما باز هم در تابستان در لیست فروش پرسپولیس قرار گرفت و بعد هم راهی تراکتور شد. او بعد از جدایی علیه یحیی مصاحبه تندی انجام داد و حتی همسرش نیز بعد از جدایی یحیی از پرسپولیس علیه وی استوری طعنه‌آمیزی را منتشر کرد. در حال حاضر حضور یحیی در تبریز بدترین و غیرمنتظره‌ترین خبر برای نعمتی است. مهدی عبدی هم در تابستان با نظر یحیی از لیست بزرگسالان پرسپولیس خارج شد و به صورت قرضی به تراکتور رفت. مشکل گل‌محمدی با نعمتی و عبدی غیرفنی نبود و او هر دو بازیکن را به خاطر عدم دوندگی زیاد در میدان از تیمش کنار گذاشت. مشکلی که خمز هم با این دو بازیکن داشت.

حالا شاید این ۳ بازیکن آرزو کنند یحیی به تبریز نرود.

کد خبر 846517 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتور شد
  • بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار؛ یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد