Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین عابدینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این مقدار اعتبار یک میلیارد تومان شهرداری و یک میلیارد تومان را بنیاد علوی تقبل کرده است.

وی گفت: بوستان شهدای اسدیه با اختصاص ۸۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سفر سال ۱۳۷۸ مقام معظم رهبری احداث شده است و نیازمند یکسری بازسازی‌هایی برای استفاده شهروندان بود که سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار اسدیه مرکز شهرستان درمیان عنوان کرد: خرید تجهیزات نورپردازی، تجهیزات بازی کودکان و احداث آبنما از جمله اقدامات بهسازی در این بوستان است که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: فاز دوم بهسازی با اقداماتی از جمله سالن آمفی تئاتر و استخر تفریحی در دستور کار قرار دارد.

عابدینی بیان کرد: اکنون در این بوستان ۲ تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس آرمیده‌اند که بهسازی اِلمان (نماد) این شهدا نیز با مشارکت بنیاد علوی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد حقوق شهروندی را رعایت نمی‌کنند از شهروندان خواست در حفظ فضای سبز کوشا باشند و به منظور کاهش هزینه‌های نگهداری بوستان‌ها و فضاهای سبز از تخریب چمن‌ها و رها کردن احشام خودداری کنند.

شهردار اسدیه گفت: توسعه فضای سبز بدون مشارکت شهروندان امکان پذیر نیست و بدون مشارکت مردم هیچ تحولی در توسعه و احداث فضای سبز شهری اتفاق نمی‌افتد.

براساس تفاهم‌نامه‌های منعقد شده بین بنیاد مستضعفان و استانداری خراسان جنوبی، بنیاد علوی به عنوان معین محرومیت‌زدایی شهرستان مرزی درمیان انتخاب شد که در مدت چهار سال این بنیاد ۴۰ میلیارد تومان در زمینه اشتغال و ارتقای زیرساخت‌های این شهرستان مشارکت خواهد کرد.

شهر اسدیه مرکز شهرستان درمیان در ۱۰۵ کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.

برچسب‌ها شهر اسدیه درمیان خراسان جنوبی شهدای گمنام پروندهٔ خبری توسعه شهری و روستایی خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر اسدیه درمیان خراسان جنوبی شهر اسدیه درمیان خراسان جنوبی شهدای گمنام اخبار کنکور بنیاد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح چراغ روشن در درمیان

فرجامی فرد فرماندار درمیان در جلسه شورای ترافیک شهرستان درمیان با اشاره به اینکه طرح چراغ روشن از دی ۱۴۰۲ تا پایان تعطیلات نوروزی اجرا شده است گفت: در این طرح که در سطح ۴ بخش شهرستان درمیان اجرا شد، هزار و ۳۰۰ وسیله نقلیه از جمله موتور سیکلت، وانت بار‌ها و ماشین آلات کشاورزی به وسیله برچسب‌های شب رنگ آشکارسازی شدند.

او افزود: این طرح به منظور جلوگیری از حوادث جاده‌ای و افزایش ایمنی در جاده‌ها اجرا شده است.

فرجامی فرد همچنین از اخذ مجوز احداث پارکینگ ماشین‌های سنگین در شهر اسدیه خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر
  • آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر
  • اجرای طرح چراغ روشن در درمیان
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر