Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@02:02:51 GMT

آغاز طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۷۷۵۱

آغاز طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی توقیف شده در پارکینگ های استان خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری صبح امروز(۱۴ دی ماه) در حاشیه بازدید از پارکینگ موتور سیکلت های رسوبی در بندرعباس، اظهار کرد:: در راستای ساماندهی فرآیند ترخیص موتور سیکلت های رسوبی و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان اموال عمومی و انباشت موتور سیکلت های رسوبی و غیر رسوبی در توقفگاه ها، صیانت از اموال مردم و تسهیل در ترخیص.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح ترخیص موتور سیکلت هایی که قبل از تاریخ ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۸ توقیف و در پارکینگ نگهداری می شوند، در پلیس راهور استان و سایر شهرستان‌ها  اجرایی شده است.

وی افزود: مالکان موتورسیکلت هایی که وسیله نقلیه آنها در پارکینگ ها توقیف شده است می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ و ارائه مدارک لازم نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان این که مالکان موتورسیکلت ها می توانند در صورت داشتن خلافی بیش از یک میلیون تومان، با مراجعه به اجرائیات پلیس راهور و ارائه سند مالکیت نسبت به تقسیط آن اقدام کنند، بیان کرد: با توجه به قانون ۸ سال سن تردد برای موتور سیکلت ها، شرط ترخیص برای این وسایل نقلیه مدت پیش گفته است و چنانچه مالک موتور سیکلت مدعی صحت و سلامت ظاهری و فنی موتور سیکلت با برگه معاینه فنی معتبر باشد، پس از بازدید کارشناس پلیس راهور و اخذ تائیدیه مربوطه، برابر دستورالعمل نسبت به ترخیص آن اقدام خواهد شد.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: موتور سیکلت هایی که هیچگونه سابقه ای در سامانه شماره گذاری پلیس راهور و یا سامانه پارکینگ ندارند از این خدمات مستثنی بوده و باید مالکان یا نماینده قانونی آن ها به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به این که موتور سیکلت های با حجم موتور بیش از ۲۵۰ سی سی شامل این طرح نیستند، تصریح کرد: این طرح ترخیص مشمول موتور سیکلت های رسوبی می باشد که صرفاً توسط پلیس راهنمایی و رانندگی توقیف شده و موتور سیکلت هایی که توسط رده های دیگر ناجا و یا در اجرای دستورات مقامات محترم قضایی توقیف شده اند پس از سیر مراحل مربوطه در فرایند ترخیص این دستورالعمل قرار می گیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی موتور سیکلت های رسوبی موتور سیکلت ها موتورسیکلت ها سیکلت هایی ترخیص موتور پلیس راهور طرح ترخیص توقیف شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۷۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ رضا شمسائی گفت: ماموران کلانتری ۱۲ هنگام گشت‌زنی، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین بدون پلاک در حال تردد را مشاهده و آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه افزود: پس از بررسی و تعیین استعلام مشخص شد، این موتورسیکلت هوندا ۴۰۰ سی‌سی قاچاق است.
وی از معرفی متهم ۲۸ ساله این پرونده به مرجع قضائی خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش تقریبی موتورسیکلت توقیفی را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • یک روزه گواهینامه موتور بگیرید!
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق از نمایشگاهی در غرب تهران