Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:09:17 GMT

نظر اسکوچیچ؛ تعطیلات نیم فصل در عید نوروز

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۸۱۷۸

نظر اسکوچیچ؛ تعطیلات نیم فصل در عید نوروز

سازمان لیگ به دنبال برپایی تعطیلات نیم فصل لیگ برتر در نوروز است تا مسابقات کمتر دچار وقفه شود. 

به گزارش "ورزش سه"، در عید نوروز مسابقات لیگ برتر به خاطر بازیهای تیم ملی لیگ برتر دچار وقفه می شود و حالا سازمان لیگ می خواهد با یک تیر دو نشان بزند. به همین بهانه از تیم ها نظر خواهی کرده تا تعطیلات نیم فصل را در عید در تقویم بگنجاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت این اتفاق تیم ها باید چند بازی از دور برگشت را هم انجام دهند. سرمربی تیم ملی هم با این موضوع موافق است و می گوید در این صورت تیم ها یک بار به تعطیلات خواهند رفت و از حیث آماده سازی دچار چالش نخواهند شد. در صورتی که با این پیشنهاد از سوی باشگاه ها موافقت نشود تیم ها یک بار به خاطر نیم فصل به تعطیلات خواهند رفت و یکبار به خاطر بازی های تیم ملی در نوروز سال 1400. 

 

تیم ملی در اولین بازی پیش رو 5 فروردین در استادیوم آزادی تهران میزبان هنگ کنگ است. تیم ملی تا پیش از این بازی دیگر اردویی و بازی دوستانه ای نخواهد داشت. اما سازمان لیگ در تلاش است دست کم 10 روز پیش ازاین بازی لیگ برتر را تعطیل تا اسکوچیچ فرصت کافی برای ایجاد هماهنگی و هارمونی لازم بین اعضای تیم ملی را داشته باشد. البته گفته می شود بازیکن جدیدی در لیست اسکوچیچ قرار نخواهد گرفت و تیم ملی با تلفیق دو لیستی که قبلا به اردوی تیم ملی دعوت شده بودند مهیای بازی با هنگ کنگ می شود.

تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ سرمربی لیگ برتر تیم ملی نیم فصل تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۸۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلات آخر هفته یک روز شد یا ۲ روز؟

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، معاون حقوقی مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی گفت: صرفا دستگاه‌های خدمت‌رسان اداری، در روز پنجشنبه تعطیل خواهند شد.

کد خبر 845112 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها تعطیلات خبر مهم مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز
  • هندبال اصفهان با پیروزی به تعطیلات رفت
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در لیگ برتر شد
  • استقلال - شمس آذر؛ رنگ صدر آبی می‌ماند؟
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • مورایس فحش خورد و دربی را برد
  • فیلم/ تعطیلات آخر هفته همچنان یک روز است
  • (ویدیو) تعطیلات آخر هفته همچنان یک روز؟
  • تعطیلات آخر هفته یک روز شد یا ۲ روز؟
  • در تعطیلات نوروز ۶۱۵ هزار نفر در اماکن اقامتی استان کردستان اسکان یافتند